اسنپ

معرفی هتل درویشی و هتل سارینا مشهد

مشهد پایتخت معنوی ایران است. سالانه خیل کثیری از زائران و گردشگران به سمت این شهر زیارتی سیاحتی روانه می‌شوند تا ضمن زیارت، از تفریحات این شهر هم بهره‌مند گردند. یکی از موارد حائز اهمیت در این سفر، رزرو هتل مشهد است. اگر شما هم قصد سفر به مشهد را دارید ولی نمی‌دانید در کجا اقامت گزینید، با ادامه این مطلب همراه شوید. ما شما را با هتل درویشی مشهد و هتل سارینا مشهد آشنا خواهیم نمود.

درباره هتل درویشی

هتل درویشی یکی از هتل‌های مجلل و پنج ستاره مشهد است که به عنوان یک هتل آتریوم در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد. این هتل یکی از بزرگترین هتل‌های مشهد و ایران محسوب می‌شود و امکانات و خدمات بسیار زیادی در آن به مسافرین ارائه می‌گردد. به همین دلیل، به جرات می‌توان گفت هتل درویشی حتی لیاقت بیشتر از پنج ستاره را دارد. اگر تا به حال به مشهد سفر کرده باشید، احتمالا آوازه هتل مجلل درویشی را شنیده‌اید یا با چشم خود دیده‌اید.

هتل درویشی در ۲۰ طبقه ساخته شده و یکی از آسمان‌خراش‌های شهر مشهد است. این هتل ۱۰ ساله مجلل همانند الماسی نورانی در خیابان امام رضا می‌درخشد. اگر کنجکاو هستید تا با دنیای داخل آن آشنا شوید، در ادامه این بخش با ما همراه باشید.

واحدهای اقامتی هتل درویشی

هتل درویشی دارای تعداد زیادی واحد اقامتی است. به طور کلی، در این هتل ۲۲۳ واحد اقامتی با قیمت‌ها و خدمات متفاوت وجود دارند. بنابراین مسافرین می‌توانند بر اساس نیاز خود در یکی از اتاق‌های آن اقامت گزینند. واحدهای اقامتی هتل درویشی عبارتند از:

  • واحد اقامتی سینگل اکونومی
  • واحد اقامتی سینگل استاندارد
  • واحد اقامتی تویین اکونومی
  • واحد اقامتی دبل استاندارد
  • واحد اقامتی دوبلکس هند، دوبلکس مصر، دوبلکس چین، دوبلکس ایران باستان، دوبلکس عرب، دوبلکس ایران اسلام، دوبلکس پرزیدنتال،
  • سوئیت امپریال دونفره،
  • اتاق آینده دونفره،
  • پنت هاوس اسپا
  • پنت هاوس

رستوران‌ها و کافه‌های هتل درویشی

به محض پا گذاشتن در هتل درویشی و استقرار در آن، اولین چیزی که به ذهن مسافرین می‌رسد، این است که کجا می‌توانند یک وعده غذای دلچسب را با آرامش میل نمایند. هتل درویشی جایی است که در کنار تجربه یک اقامت دلپذیر می‌توان روی همه کافه‌های لوکس و رستوران‌های زیبایش حساب باز کرد. این هتل برای همه میهمانان خود احترام ویژه‌ای قائل است و بنابراین برای همه ذائقه‌ها، غذاهای متنوع و باکیفیت سرو می‌نماید. بازه قیمت‌ها در رستوران‌ها و کافه‌های هتل لوکس درویشی بالا هستند که البته در برابر طعم غذاها و میزبانی فوق‌العاده آن، به چشم نمی‌آیند. رستوران‌ها و کافه‌های هتل درویشی شامل موارد زیر هستند:

  • رستوران آتریوم
  • فست فود فیروزه
  • رستوران روف گاردن
  • کافی شاپ مرکزی
  • سالن صبحانه ارغوان
  • کافی شاپ بیلیارد
  • کافی شاپ اسپا
  • چایخانه سنتی

امکانات تفریحی هتل درویشی

در کنار واحدهای اقامتی مجلل و زیبا و رستوران‌ها با غذاهای خوش‌طعم و دلپذیر، هتل درویشی امکانات تفریحی متنوعی را برای میهمانان در نظر گرفته است. مجموعه آبی هتل درویشی اولین مجموعه تخصصی و خدمات اسپا در شهر زیارتی مشهد می‌باشد. تفریحات و خدمات این هتل یکی بر دیگری برتری دارد و آرامش و شکوه را برای مسافرین به ارمغان می‌آورند. مجموعه آبی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، سالن زیبایی، حمام سنتی، ماهی درمانی، رودخانه سنگ و شهربازی از جمله تفریحات و هیجانات هتل درویشی هستند. برای برخورداری از خدمات و امکانات هتل درویشی مشهد می‌توانید از طریق سامانه اسنپ تریپ اقدام به رزرو اتاق نمایید.

درباره هتل سارینا مشهد

یکی دیگر از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های مشهد، هتل سارینا نام دارد. این هتل از سال ۱۳۹۸ به صورت رسمی کار خود را آغاز نمود و بنابراین از جمله نوسازترین هتل‌های مشهد است. هتل سارینا یک هتل ۴ ستاره با ۸ طبقه و ۲۱۰ اتاق می‌باشد. اقامت در آن با مزایای بسیار زیادی همراه خواهد بود که از میان آنها می‌توان به دسترسی آسان به برخی از مراکز خرید، نزدیک بودن به حرم امام رضا، نزدیک بودن به آرامگاه شیخ مومن استرآبادی و غیره اشاره نمود.

واحدهای اقامتی هتل سارینا

واحدهای اقامتی هتل سارینا مشهد به شرح زیر هستند:

  • اتاق‌های دوتخته: این واحدهای اقامتی با دو تخت، ظرفیت دو نفر را دارند. افرادی که اتاق‌های دوتخته یا دونفره را اختیار می‌کنند، می‌توانند از صبحانه رایگان در محل هتل بهره‌مند شوند.
  • اتاق‌های سه‌تخته: نوع دیگر واحدهای اقامتی هتل سارینا، اتاق‌های سه تخته یا سه نفره هستند. افرادی که این اتاق‌های سه‌تخته را اختیار می‌کنند، می‌توانند صبحانه خود را به‌صورت رایگان در بوفه هتل میل نمایند.
  • اتاق‌های چهارتخته: واحدهای اقامتی چهارتخته یا چهار نفره هم در هتل سارینا یافت می‌شوند. افرادی که از این اتاق‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند به صورت رایگان در بوفه رستوران صبحانه خود را میل فرمایند.
  • آپارتمان‌های چهارتخته: در کنار اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته و چهارتخته؛ آپارتمان‌های مجهز چهارتخته با ظرفیت چهار نفر نیز در هتل سارینا یافت می‌شوند. همه امکانات راحتی مسافرین در این آپارتمان‌ها وجود دارند. افراد می‌توانند خودشان در آپارتمان غذا طبخ نمایند یا اینکه از غذاهای خوش‌طعم رستوران لذت ببرند.

 

هتل در مشهد
هتل در مشهد

رستوران‌های هتل سارینا

تعداد زیادی رستوران و سالن غذاخوری در هتل سارینا موجود است که مسافرین می‌توانند از غذاهای متنوع و باکیفیت آنها بهره‌مند شوند. رستوران یاقوت با ۲۰۰ نفر ظرفیت، رستوران الماس با ۲۰۰ نفر ظرفیت، رستوران فیروزه با ۲۰۰ نفر ظرفیت و کافی شاپ ۲۴ ساعته با ۲۰ نفر ظرفیت در هتل سارینا به مسافرین خدمات ارائه می‌دهند.

امکانات تفریحی و خدمات هتل سارینا

این هتل چهار ستاره مجلل و لوکس، امکانات تفریحی بی‌شماری هم به مسافرین ارائه می‌دهد. از جمله امکانات هتل می‌توان به پارکینگ، استخر، مجموعه آبی، سالن کنفرانس، آسانسور، لابی، اینترنت رایگان در لابی، صندوق امانات، صبحانه رایگان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش، خدمات خانه‌داری، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس و خدمات باربری اشاره نمود.

اگر مایل هستید در یکی از هتل‌های مجلل و لوکس مشهد لحظات خوشی را سپری کنید، می‌توانید با کمک اسنپ تریپ اقدام به رزرو هتل مشهد نمایید.

رزرو هتل در مشهد
رزرو هتل در مشهد

جمع‌بندی

هتل درویشی مشهد و هتل سارینا مشهد دو هتل لوکس و مجلل هستند. با امکانات تفریحی و خدمات متعددی که این هتل‌ها ارائه می‌دهند مسافران می‌توانند اقامت آرام‌بخش و دلپذیری را در مشهد سپری کنند. با اسنپ تریپ و رزرو هتل مشهد می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و به راحتی یک واحد اقامتی در یکی از هتل‌ها برای خود و اعضای خانواده رزرو نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا