ایلان ماسکشبکه‌های اجتماعی

ایلان ماسک همچنان به دنبال اخراج کارکنان بیشتر از توییتر

به نظر می‌رسد که توییتر این روزها در حال آماده‌سازی مقدمات اخراج گروه دیگری از کارکنان این شبکه اجتماعی است.  

بلومبرگ در گزارشی مدعی شد که ایلان ماسک در حال بررسی اقدام جدیدی برای خداحافظی با بخش دیگری از کارمندان این پلتفرم است که گفته می‌شود تیم‌های فروش و همکاری‌ها تحت تاثیر این تصمیم قرار خواهند گرفت.  

هنوز اطلاعاتی در خصوص تعداد نیروهایی که قرار است اخراج شوند، منتشر نشده است. اما این موج از اخراجی‌ها، در حالی اتفاق خواهد افتاد که اخیرا تعدادی از کارکنان توییتر، طرح ایلان ماسک موسوم به «توییتر ۲.۰» که در آن از کارکنان خواسته شده تا با شرایط کاری جدید خود را تطابق دهند، مخالفت کرده‌اند.

بنابر آخرین گزارش‌ها، ایلان ماسک روز جمعه از رابین ویلر، رئیس بخش فروش تبلیغات توییتر و مگی سانیویک مدیر بخش همکاری‌های این پلتفرم خواست تا کارمندان بیشتری را در واحدهای تحت مدیریت خود اخراج کنند.

توییتر هنوز واکنشی را در قبال گزارش بلومبرگ نشان نداده است. از آنجایی که دیگر تیم روابط عمومی‌در این شرکت فعالیت ندارد، دسترسی به اطلاعات و مواضع مدیران این شرکت دشوار شده است.  

اگر این گزارش به واقعیت تبدیل شود و توییتر بار دیگر، اخراج کارمندان را در دستور کار قرار دهد، این اتفاق در حالی رقم خواهد خورد که این شرکت پیشتر نیمی‌از ۷۵۰۰ کارمند خود را اخراج کرده بود و گفته می‌شود که حداقل ۱۲۰۰ کارمند دیگر نیز به دلیل عدم پذیرش سیاست‌های جدید کاری ایلان ماسک برای توییتر، این پلتفرم را ترک کنند.  

با این حجم گسترده از خروج کارکنان از توییتر، این نگرانی به وجود آمده که ممکن است بخش‌هایی از شبکه اجتماعی توییتر غیرفعال شود. هرچند شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد این اتفاق در شرف وقوع است. اخیرا برخی از کاربران اعلام کردند که سیستم Copyright Strike در این شبکه اجتماعی دیگر کار نمی‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا