ایران

راهنمای رزرو آنلاین هتل تازه ساز در یزد

اکثر افرادی که به یزد سفر می‌کنند شیفته قدمت و اصالت آن می‌شوند. شهر تاریخی یزد هنوز هم مانند گذشته بناهای زیبایی دارد که از دیدن معماری و سبک طراحی آن، انگشت به دهان می‌مانید! یکی از این شاهکارها، هتل سیب و نار یزد است. مجموعه‌ای سنتی و تازه‌تاسیس که در عین مدرن بودن، معماری خیره‌کننده‌ای دارد. اگر این هتل زیبا را نمی‌شناسید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

درباره هتل سیب و نار یزد

هتل سیب و نار یزد یک هتل ۴ ستاره بوده که در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این هتل زیبا و سنتی در دروازه قرآن، بلوار سرگرد سامعی قرار دارد. این منطقه بسیار سرسبز بوده و باغ‌های زیادی در اطراف آن وجود دارد. در طراحی و معماری هتل سیب و نار یزد از سبک معاصر استفاده شده و دارای یک لابی بسیار باشکوه و مجلل است. هتل سنتی سیب و نار یزد یکی از شیک‌ترین عمارت‌های این شهر است که می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای شما در سفر باشد.

واحد اقامتی هتل سیب و نار یزد

اتاق ۲ تخته در هتل لوکس و تازه ساز سیب و نار یزد
اتاق ۲ تخته در هتل لوکس و تازه ساز سیب و نار یزد

این هتل زیبا دارای تنوع خوبی در واحدهای اقامتی‌اش است که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. قیمت واحدهای اقامتی هتل سیب و نار با توجه به قیمت هتل‌های یزد معقولانه به نظر می‌رسد. این هتل نوساز دارای ۴۳ واحد اقامتی بوده که شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته و سوئیت برای دو نفر است.

از جمله امکانات داخلی هر یک از این اتاق‌ها؛ شبکه فیلم داخلی، صندوق امانات، میز تحریر، میز کار، تلفن، دراور، مبلمان، کتری برقی، کارت هوشمند اتاق، آباژور، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، سشوار، حمام، حوله حمام، سرویس فرنگی، اتاق عایق صدا، آب معدنی رایگان، سیستم گرمایشی مرکزی، سیستم سرمایشی مرکزی، سیستم اطفاء حریق، دستگاه چای ساز، چیلر، میز توالت، میز و صندلی، کاناپه، مینی بار با هزینه، پاور سوئیچ، جا لباسی و تلویزیون است.

امکانات و خدمات هتل سیب و نار یزد

رستوران هتل سیب و نار یزد
رستوران هتل سیب و نار یزد

امکانات رفاهی این هتل شامل رستوران، سالن همایش و کنفرانس، کافه رستوران در فضای باز، اتاق عقد، بانک، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تاکسی سرویس، دستگاه ATM، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در راهرو طبقات، سالن صبحانه خوری، سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، اتاق میهمانی و تالار عروسی است.

علاوه بر این هتل سنتی سیب و نار یزد دارای فضای سبز، مسیر پیاده روی، حوض آب، ویلچر، رمپ، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته، لاندری، خدمات بیدار باش، خدمات پزشکی، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، دستگاه واکس کفش، تبدیل ارز، خدمات تور، فکس، اتاق چمدان، فتوکپی و پرینتر است.

همان‌طور که اشاره شد هتل سیب و نار یزد دارای یک رستوران بزرگ با ظرفیت بالا است. رستوران سیب و نار در فضایی مدرن و امروزی انواع غذاهای خوش‌طعم و لذیذ را به شما میهمانان گرامی ارائه می‌دهد. در این رستوران می‌توانید صبحانه، ناهار و شام را میل کنید. این هتل همچنین دارای یک کافه رستوران فرنگی در فضای باز است که انواع خوراکی‌های خوشمزه را برای میهمانان سرو می‌کند.

قوانین هتل سیب و نار یزد

ورودی هتل سیب و نار یزد
ورودی هتل سیب و نار یزد

قبل از رزرو هتل سیب و نار یزد باید درباره قوانین و شرایط آن هم اطلاعات کافی داشته باشید. به عنوان مثال پذیرش بانوان مجرد با ارائه مدارک شناسایی معتبر در این هتل امکان‌پذیر است. همچنین پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته انجام می‌شود. توجه داشته باشید زمان پذیرش ارائه مدارک شناسایی عکس‌دار برای تمام میهمانان الزامی است. همچنین استعمال دخانیات در داخل اتاق سیب و نار یزد ممنوع است.

دقت کنید اگر سن مهمان از ۷ سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود و در صورتی که سن خردسال بین ۰ تا ۳ سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود. همچنین خردسالان بین ۳ تا ۷ سال می‌بایست ۵۰ درصد از نرخ نفر اضافه را پرداخت کنند. در صورت اقامت شبانه میهمان شما در اتاق، هزینه مازاد به دو صورت سرویس اضافه یا اتاق با تخت بیشتر دریافت خواهد شد. از طرفی ورود حیوانات خانگی در این هتل ممنوع است.

فاصله هتل سیب و نار یزد تا مکان‌های مهم شهر

مهم‌ترین موضوع درباره هتل سیب و نار یزد خارج بودن از محدوده طرح ترافیک است. این ویژگی هتل به شما کمک می‌کند با خیال راحت از اقامتگاه خارج شده و با اتومبیل شخصی خود به جاذبه‌های شهر، بازارها و… سر بزنید و پشت ترافیک نمانید. یکی دیگر از اقامتگاه‌های خوش‌مسیر این شهر هتل ارگ جدید یزد است. فاصله هتل سیب و ناز یزد تا اماکن مهم شهر را در ادامه ذکر می‌کنیم:

  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا باغ دولت آباد ۹ دقیقه با خودرو (۷ کیلومتر و ۳۲۹ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا آتشکده زرتشتیان یزد ۸ دقیقه با خودرو (۷ کیلومتر و ۳۴۱ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا بلوار امام زاده جعفر یزد ۹ دقیقه با خودرو (۷ کیلومتر و ۸۱۵ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا خیابان قیام ۹ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر و ۴۵ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا مجموعه خان ۹ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر و ۸۲ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا جنت آباد ۱۱ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر و ۱۹۴ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار تا مجتمع تجاری، تفریحی ستاره یزد ۹ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر و ۳۶۹ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا سینما جام جم ۱۰ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر و ۵۹۳ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا بقعه دوازده امام ۱۱ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر و ۷۵۶ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار تا زندان اسکندر ۱۱ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر و ۷۷۸ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا خانه لاری‌ها ۱۲ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر و ۹۳۶ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار تا مسجد جامع یزد ۱۲ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر و ۹۴۷ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا بادگیرها ۱۱ دقیقه با خودرو (۹ کیلومتر و ۳۳۴ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا آب انبار شش بادگیری ۱۱ دقیقه با خودرو (۹ کیلومتر و ۳۳۵ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا رودخانه قدیم یزد ۱۲ دقیقه با خودرو (۱۰ کیلومتر و ۱۷ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا ایستگاه راه آهن ۱۳ دقیقه با خودرو (۱۱ کیلومتر و ۳۹۵ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا پایانه مسافربری ۱۸ دقیقه با خودرو (۱۲ کیلومتر و ۴۴۵ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا موزه آیینه و روشنایی ۱۵ دقیقه با خودرو (۱۲ کیلومتر و ۷۹۸ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا آبشار دره گاهان ۳۹ دقیقه با خودرو (۴۱ کیلومتر و ۷۸ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا صفائیه ۱۸ دقیقه با خودرو (۱۵ کیلومتر و ۸۳۷ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا سینما تک ۱۹ دقیقه با خودرو (۱۶ کیلومتر و ۲۱۲ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا دخمه زرتشتیان ۱۹ دقیقه با خودرو (۱۶ کیلومتر و ۲۳۴ متر)
  • فاصله هتل سیب و نار یزد تا پارک کوهستان ۲۰ دقیقه با خودرو (۱۷ کیلومتر و ۱۰ متر)

هتل مورد نظر خود را از کجا رزرو کنیم؟

برای مشاهده قیمت هتل سیب و نار یزد می‎توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نموده و به گالری تصاویر این هتل نیز دسترسی داشته باشید. از همه مهم‌تر اینکه با کمک این وب سایت می‌توانید رزرو آنلاین هتل سیب و نار یزد را به راحتی انجام دهید. علاوه بر این نظرات کاربران درباره این هتل جذاب را بخوانید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا