گوناگون

استوک لند؛ فروشگاه اینترنتی کیس استوک

برای آشنایی با انواع کیس استوک شما باید مدل های متفاوتی را مورد بررسی قرار دهید که ما انواع گوناگون کیس های استوک و کامپیوتر های دست دوم در مدل های کاربردی و به صرفه را در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم. برای خرید کیس استوک گیمینگ و مدل های دیگری هم چون کیس های ورک استیشن و کیس های دسکتاپ با قابلیت ارتقاء بهتر است اطلاعاتی در مورد هرکدام داشته باشید که ما در ادامه شما را با توضیح مختصر هرکدام آشنا می‌کنیم که شامل:

کیس های داخل فروشگاه استوک لند محصول تولیدکنندگان مشهور برندهایHP ، DELL و Lenovo هستند که نسبت به کیس های نو و آکبند در بازار مزایای زیادی دارند . در کیس های استوک اروپایی و امریکایی از قطعات اصلی کارخانه استفاده شده و مستقیم از کارخانه همین برندها این سیستم ها ارسال می شود.تمام این سیستم ها قبل از اینکه به دست مشتری برسد تست شده و سپس به دست مصرف کننده خواهد رسید و اگر نیاز به ارتقاء قطعات سیستم داشته باشید استوک لند از قطعات معتبر جهت ارتقاء سیستم شما اقدام می نماید.

برای خرید کیس دست دوم شما احتمالاً کیس های بزرگ تاور را بسیار دیده‌اید؛ اما در سایز های مختلف این کیس های استوک بسیار پرطرفدار هستند. ما در ادامه شما را با سایز انواع کیس استوک آشنا می‌کنیم که شامل:

  • کیس های استوک سایز تاور

مادربرد نقش مهمی در اندازه این نوع کیس ها می‌گذارد. هم چنین شما می‌توانید به ارتقاء گرافیک، پردازنده اصلی، حافظه اصلی و رم نیز بپردازید. توجه داشته باشید که پورت LAN به سادگی برای متصل کردن به شبکه های داخلی بر روی این نوع کامپیوتر کیس وجود دارد.

  • کیس های استوک سایز SFF و DT

این نوع کیس بسیار محبوب استوک به گونه ای است که حداقل شما می‌توانید نصف سایز تاور آن را در نظر بگیرید. خبر خوش برای شما عزیزان این است که به صورت افقی و البته عمودی می‌توان از این کیس استوک فوق العاده ارزان استفاده نمود.

  • کیس های استوک سایزهای USFF و USDT

این نوع کیس استوک سایز اولترا به خاطر طول کمی بزرگ تر از خودکار برای فروشگاه ها، اداره‌ها و فضاهای این چنینی می‌تواند گزینه قابل قبولی باشد. این مینی کیس های استوک اولترا هم مانند کیس ها دیگر قابلیت ارتقاء قطعه را دارند.

شرکت استوک لند بیش از ۱۰ سال است که در زمینه واردات و فروش سخت افزار، مانیتور و مینی کیس های استوک فعالیت می نماید. ما توانسته ایم در طی این سالها محصولات خود را متناسب با نیاز روز بازار ایران و جهان به روز نماییم.

کلیه محصولات شرکت دارای گارانتی بوده که همین امر نشان از سلامت و مرغوبیت اجناس ما دارد.

واردات مستقیم باعث گردیده تا قیمت محصولات ما نسبت به سایر رقبا کمتر بوده و همچنین علاوه بر فروش عمده ، تک فروشی نیز از خدمات استوک لند می باشد.

کارشناسان ما به صورت تمام وقت آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه سیستم های مورد نیاز مشتریان می باشند.

برای خرید کامپیوتر دست دوم شما باید با قیمت های مختلف کامپیوتر در استوک لند آگاهی پیدا کرده باشید. به هر حال همه به خوبی می دانیم که قیمتی که شما در یک مجموعه اینترنتی برآورد می کنید کاملاً با بازار فیزیکی متفاوت و البته ارزان تر است. به همین علت بهتر است با پشتیبانی مجموعه در تماس باشید و برای خرید انواع کیس دست دوم با برند و امکانات آشنا و سپس قیمت را جویا شوید.

زمانی که در مورد صرفه اقتصادی این نوع کیس ها صحبت می‌کنیم صددرصد برای این حرف دلیل منطقی داریم. توجه داشته باشید که خرید این مدل کیس ها بدون واسطه از امارات انجام می پذیرد که با قیمت پایین تری به فروش می رسند. چنانچه شما مشتری باهوشی باشید نباید این فرصت استثنایی را از دست بدهید.پس با خرید کیس استوک از استوک لند می توانید با خیالی آسوده از خریدی مطمئن لذت ببرید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید وارد سایت www.land-stock.ir شوید.

https://land-stock.ir/product-category/%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا