ایران

مدیرعامل فیدیبو: هشدار امنیتی گوگل برای فیدیبو غیر واقعی است

آی تی ایران- روز گذشته برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که گوگل در مورد استفاده از اپلیکیشن فیدیبو هشدار امنیتی داده و آن را ناامن دانسته است. این اتفاق بعد از این رخ داد که ساعتی قبل از آن هم گوگل پلی در هشداری امنیتی روبیکا را ناامن دانسته و آن را بلاک کرده بود.

حالا اما ندا برادران، مدیرعامل فیدیبو در رشته توییتی اعلام کرده که اپلیکیشن فدیبو امن است و طبق بررسی Play Protect متعقل به گوگل امنیت آن تایید شده است.

بردران نوشته است: «خبر هشدار امنیتی گوگل پلی در خصوص ناامن بودن اپلیکیشن فیدیبو غیر واقعی است. اگر اپلیکیشن فیدیبو روی گوشی همراه‌تان نصب است، پیشنهاد می‌کنم با Play Protect این موضوع را چک کنید؛ هیچ هشداری مبنی بر بدافزاری این اپلیکیشن دریافت نمی‌کنید.»

او تاکید کرده که اسکرین‌شاتی که به فدیبو منتسب شده در اصل هشدار گوگل پلی درباره اپلیکیشن دیگری است که سهوی یا عمدی به فیدیبو ارتباط داده شده است.

او در پایان با اعلام اینکه در روزهایی که همراه با محدودیت اینترنتی است باید همه کنار هم باشند نوشته است: «در روزهایی که محدودیت اینترنت در ایران روی فعالیت تمام کسب‌وکارهای آنلاین تاثیرات منفی جبران‌ناپذیری داشته، امیدوارم همه در کنار هم بتوانیم از این روزهای سخت، به سلامت بگذریم و به اطلاع‌رسانی اخبار دقیق و درست متعهد باشیم.»

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا