گوناگون

با هتل‌های ۴ و ۵ ستاره نزدیک میدان تکسیم استانبول آشنا شوید

 میدان تکسیم یا تقسیم یکی از میادین اصلی و با دسترسی عالی به جاذبه‌های گردشگری مهم در شهر استانبول است و ما بهترین هتل‌های و ستاره نزدیک به آن را معرفی کرده ایم.

هتل‌های میدان تکسیم استانبول و خیابان استقلال، یکی از محبوب‌ترین مقصدهای اقامتی هموطنان در سفر به پایتخت گردشگری و اقتصادی ترکیه به شمار می‌رود. هتل‌های اطراف میدان تکسیم را هتل‌های ۱ تا ۵ ستاره لوکس و مجلل شامل شده و برای هر بودجه ای، آماده خدمتگزاری به ترکیه‌گردهای مشکل‌پسند است. در این گزارش، اقامت ۲۴ به عنوان مرکز ملی رزرواسیون هتل‌های ایران، شما را با شماری از بهترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره اطراف میدان تکسیم استانبول آشنا می‌کند تا اگر قصد عزیمت به ترکیه در کریسمس ۲۰۲۳ میلادی و پس از آن داشتید، در جریان فهرستی از بهترین‌ها باشید. یادتان باشد که بهترین و رقابتی‌ترین نرخ اقامت در هتل‌های اطراف میدان تکسیم استانبول را می‌توانید در طول روز از اقامت ۲۴ مشاهده و نسبت به رزرو آن اقدام کنید. اگر با تور استانبول عازم این شهر دیدنی شدید، حتی المقدور در هتل‌های اطراف میدان تکسیم مستقر شده تا از ظرفیت‌های گردشگری و خرید اطراف این میدان معروف استفاده کنید.

میدان تکسیم کجاست؟

میدان تکسیم، خیابان استقلال و محله نیشان تاشی در واقع سه مقصد گردشگری معروف و محبوب ایرانیان ترکیه گرد به شمار می‌رود. بسیاری از مراکز خرید لوکس و برندهای مطرح و هتل‌های استانبول در اطراف میدان تکسیم و خیابان استقلال واقع شده اند. هتل ۴ ستاره تکسیم استانبول یکی از بهترین گزینه‌های برای اقامتی مجلل در این شهر است. هتل در میدان تکسیم استانبول فرصتی برای صرفه جویی در هزینه حمل و نقل شما به منظور دسترسی به مقاصد خرید شهر است.

میدان تکسیم در منطقه بی‌اوغلو، مرکز شهر پر جنب و جوش استانبول بوده و چون پارک سر سبز گزی در نزدیکی آن واقع شده، گزینه خوبی برای پیاده روی عصرگاهی نیز به شمار می‌رود. خیابان استقلال که شانزلیزه استانبول نام دارد، از جمله مقصدهای دوست داشتنی و محبوب استانبول گردها در نزدیکی میدان تکسیم (تقسیم) است. بهترین هتل‌های پنج ستاره اطراف میدان تکسیم عبارتند از: هتل سی وی پارک بسفر، هتل گزی بسفر، هتل مارمارا تکسیم، هتل اینترکنتیکال استانبول، هتل پوینت تکسیم، هتل گراند حیات استانبول که معمولا محل اقامت لاکچری‌گردهای استانبول دوست ایرانی نیز به شمار می‌رود.

هتل سوفیتل استانبول

هتل سوفیتل استانبول (SOFITEL TAKSIM) در فاصله هفتاد متری میدان تکسیم واقع شده و یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به این میدان معروف شهر است. این هتل ۴ ستاره معروف تکسیم، به ایستگاه مترو تکسیم در خط M۲ نزدیک است و هم چنین ایستگاه شیشانه در خط سبز به این هتل نزدیک است.

ایستگاه عثمان بی‌در خط سبز مترو استانبول نیز از جمله ایستگاه‌های مترو نزدیک این هتل است. چون هتل در میان غذاخوری‌های معروف شهر واقع شده، می‌توانید طعم و مزه بهترین غذهای ترک و فرنگی را در اطراف هتل تجربه کنید.

مزیت مهم هتل سوفیتل استانبول، دسترسی عالی شما به مهم‌ترین مقصدهای گردشگری، ایستگاه مترو و مراکز خرید شهر است. این هتل ۲ کیلومتر تا موزه هنر مدرن استانبول فاصله داشته و نزدیک خیابان استقلال است. این هتل دارای اتاق و سوئیت‌های متنوع است و همگی به وای فای پر سرعت متصل هستند.

هتل شرایتون استانبول

از جمله اقامت گاه‌های شیک و لوکس و مجلل استانبول که نزدیک میدان تکسیم است، هتل شرایتون است. هتل شرایتون در نزدیکی میدان تکسیم بوده و ۴ کیلومتر تا پایانه کشتی کاراکوی که محفل کشتی گردهای استانبول است فاصله دارد.

اگر قصد ایاصوفیه گردی دارید این هتل ۸ کیلومتر با موزه ایاصوفیه فاصله دارد. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون و مینی بار و یخیچال و وسایل تهویه مطبوع است. هتل شرایتون استانبول تا میدان تکسیم ۱۰۰۰ متر فاصله دارد. این هتل موقعیت منحصر به فرد داشته و می‌توانید به راحتی به مناطق مختلف شهر بروید.

ساعت ورود به هتل ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه نیز ساعت ۱۲ اعلام شده است. سالن سرو غذای صبحانه گرم و سرد هتل شرایتون استانبول را در عکس بالا مشاهده می‌کنید.

هتل اینترکنتیننتال استانبول

هتل INTERCONTINENTAL استانیول از دیگر هتل‌های لوکس ۵ ستاره نزدیک میدان تکسیم شهر است. کیفیت و اعتبار و برندی جهانی بوده و اگر سابقه اقامت در هتل‌های زنجیره‌ای اینترکنتیننتال را داشتید، هتل اینترکنتیننتال از جمله معروف‌ترین هتل‌های جهان است.

این هتل با کیفیت و سطح بالا، چشم انداز خیره کننده‌ای به تنگه بسفر داشته و شب‌ها عبور کشتی‌ها و قایق ها، منظره باشکوهی را از فراز اتاق‌های هتل اینترکنتیننتال تصویر می‌کند. هتل تا ایستگاه متروی تکسیم فقط ۶ دقیقه فاصله دارد.

این هتل دارای اتاق‌هایی با دکوراسیون شیک و تنالیته‌های زنده و شاداب است و همگی به اینترنت پر سرعت مجهز هستند. در اغلب اتاق‌های این هتل، منظره تماشایی از سطح دریا نمایان بوده و سوئیت‌های هتل دارای قسمتی به عنوان نشمین نیز هستند. خلاصه اگر قصد دارید تا از تکسیم و فروشگاه‌های اطرافش دیدن کنید، اقامت گاه لوکس اینترکنتیننتال را در نظر داشته باشید. اسپا و استخر روباز و سرپوشیده و سونا نیز از دیگر خدمات این اقامتگاه مجلل نزدیک میدان تکسیم استانبول است.

هتل پوینت تکسیم

از هتل‌های نزدیک میدان تکسیم استانبول می‌توان به POINT HOTEL TAKSIM اشاره کرد. این هتل ۴ ستاره به نسبت هتل اینترکنتیننتال و شرایتون، قیمت پایین‌تری برای هر شب اقامت مسافران استانبول گرد داشته و فقط پانصد متر با میدان تکسیم فاصله دارد.

هتل پوینت تکسیم امکانات فراهی خوبی برای مشتریان دارد اگر چه بعضی در شبکه‌های اجتماعی بین المللی گردشگری مدعی هستند که در پسا کرونا، دکوراسیون و مبلمان هتل بایستی با تجهیز و نوسازی همراه شود. هتل پوینت تکسیم تا ایستگاه مترو تکسیم حدود ۵ دقیقه فاصله دارد. فاصله‌اش تا بازار بزرگ نیز ۶ کیلومتر است.

هتل پوینت تکسیم تا ساختمان‌های متعلق به دوران بیزانس نیز فاصله کمی دارد. اتاق‌هایش شیک است و وسایل چوبی با تم تیره و پالت رنگی ساده آذین بخش اتاق‌ها شده اند. همه اتاق‌ها دارای وای فای و تلویزیون است.

برخی از سوئیت‌های گران هتل، دارای امکانات آشپزخانه و اتاق خواب مجزا هستند. بار نوشیدنی و کافه و غذا خوری ژاپنی و مدیترانه‌ای از جمله امکانات هتل برای استانبول گردهای مشکل پسند است تا اقامتی رویایی را ثبت کنند. اسپا و استخر پوشیده و سالن بدنسازی با دستگاه‌های مجهز از جمله امکانات هتل پوینت است که در خدمت مهمانانش قرار دارد.

هتل آرتیسان استانبول‌ام گالری

هتل آرتیسان استانبول، از دیگر هتل‌های نزدیک میدان تکسیم است. هتل آرتیسان استانبول از هتل‌های نزدیک میدان بوده و دسترسی عالی برای مهماناش به مراکز خرید و مقصدهای گردشگری شهر فراهم کرده است. طراحی شیک داشته و موقعیت خوبی برای دسترسی به ایستگاه اتوبوس و تاکسی و مترو دارد.

اتاق‌های هتل آرتیسان همگی شیک با دکوراسیون جدید و مدرن بوده و مجهز به تلویزیون و اینترنت پر سرعت است و سرویس اتاق ۲۴ ساعته دارند. هتل ARTISAN ISTANBUL MGALLERY هتلی ۴ ستاره به شمار می‌رود و ۷ طبقه دارد و ۱۳۶ اتاق. در عکس فوق، گوشه‌هایی از لابی هتل آرتیسان استانبول نمایش داده شده است.

هتل سی وی کی پارک استانبول

اگر قصد استانبول گردی و پاساژ گردی دارید، هتل CVK PARK استانبول که نزدیک میدان تکسیم است را توصیه می‌کنیم. این هتل در فاصله یک کیلومتری با کاخ دولما باغچه قرار داشته و تا موزه ایاصوفیه که یکی از معروف‌ترین مقصدهای توریستی تاریخی شهر است فقط پنج کیلومتر فاصله دارد.

هتل سی وی کی پارک استانبول
هتل سی وی کی پارک استانبول

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سی وی کی پارک از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای وای فای رایگان هستند. برخی از اتاق‌های دارای چشم اندازی از منظره بسفر به همراه تراس و دسترسی به کلوپ لنج نیز هست.

خلاصه هتل سی وی کی پارک بسفروس که در سال ۲۰۱۳ میلادی بنا شد، ۱۵۰ متری میدان تکسیم بوده و هتلی ۵ ستاره با موقعیت عالی است. ایستگاه تکسیم، ایستگاه شیشانه و ایستگاه عمثان بی‌از جلمه ایستگاه‌های نزدیک هتل محسوب می‌شود.

هتل مارمارا تکسیم

هتل مارمارا تکسیم در قلب پایتخت گردشگری ترک‌ها قرار دارد. از با کیفیت‌ترین هتل‌های نزدیک میدان تکسیم بوده و صرفا یک دقیقه تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو فاصله دارد.

هتل مارمارا تکسیم دارای امکاناتی نظیر استخر روباز، حمام ترکی، ماساژ و سونا بوده و از اقامت گاه‌های ۵ ستاره نزدیک میدان تکسیم است. دارای بیش از یک صد اتاق است و ۲۰ طبقه دارد. خلاصه اگر به دنبال لوکیشنی تجملاتی برای سلفی‌های پر لایک اینستاگرامی هستید، هتل THE MARMAMRA TAKSIM را در نظر داشته باشید.

هتل مارمارا تکسیم دارای دو رستوران شیک ترکی و بین المللی است و اسپا و خدمات ورزشی در طول روز به مهمانانش ارائه می‌کند. منظره خیره کننده‌ای مهمانانش به تنگه بسفر دارند.

هتل نووتل بسفروس استانبول

هتل نووتل بسفروس استانبول یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره معروف است که در نزدیکی این میدان معروف قرار دارد. بهترین چشم انداز و منظره از شهر استانبول را می‌توان از فراز پنجره‌های هتل نووتل بسفروس به نظاره نشست.

هتل نووتل بسفروس استانبول
هتل نووتل بسفروس استانبول

نووتل بسفروس استانبول تنها هفت دقیقه تا اسکله کشتی کاراکوی فاصله داشته و تا هاگیا صوفیا نیز ۳ کیلومتر فاصله دارد. کلیه اتاق‌ها دارای دکوراسیون شیک و مدرن و تلویزیون و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و اینترنت رایگان است.

اگر با تور استانبول عازم این شهر هستید، اقامت در هتل‌های ۴ و ۵ ستاره نزدیک میدان تکسیم استانبول می‌تواند در هزینه‌های حمل و نقل شما در استانبول گردی موثر باشد. اقامت ۲۴ بهترین نرخ‌ها را برای اقامت در هتل‌های نزدیک میدان تکسیم به منظور ثبت سفری خاطره انگیز و دلپذیر برای شما و همسفران ارائه کرده است.

نوشته های مشابه

‫223 دیدگاه ها

  1. iGaming에서 높은 평가를 받는 프라그마틱 게임은 모바일 중심의 혁신적이고 표준화된 콘텐츠를 제공합니다.
    프라그마틱 슬롯 무료

    프라그마틱과 관련된 내용 감사합니다! 또한, 제 사이트에서도 프라그마틱에 대한 정보를 찾아보실 수 있어요. 서로 이야기 공유하며 더 많은 지식을 얻어가요!

    http://www.customercaresupportnumber.com/
    https://www.12378aa.cn/
    https://wszhibo.com/hot/

  2. 프라그마틱 슬롯에 대한 내용이 정말 도움이 되었어요! 더불어, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 정보를 찾아보세요. 함께 서로 이야기하며 더 많은 지식을 쌓아가요!
    pragmatic-game.com

    프라그마틱에 대한 이 글 감사합니다. 더불어, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 유용한 정보를 찾아보세요. 서로 이야기 나누면 더 좋겠죠!

    https://njshidoo.com/hot/
    https://www.12315dc.cn/
    https://www.12315hd.cn/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا