استارتاپتجارتتحول دیجیتال

چرا پرداخت خودکار برای کسب‎وکار شما ضروری است؟

دایرکت دبیت یک روش پرداخت آنلاین است که برای پرداخت‌هایی با میزان ثابت و موعد تکرارشونده مانند پرداخت حق اشتراک یک سایت استفاده می‌شود. در این روش پرداخت‌کننده به بانک خود برای پرداخت خودکار پول را در زمان‌های مشخص به حساب سایت موردنظر مجوز می‌دهد.

دایرکت دبیت با سابقه‌ای تقریبا ۵۰ ساله ابتدا در انگلستان راه‌اندازی شد و بعدها با رشد اینترنت و فناوری‌های مالی به تدریج در شرکت‌های فینتکی نیز به صورت آنلاین به‌کار گرفته شد و حالا به عنوان یک سیستم پرداخت امن، سریع و مطمئن مورد توجه بسیاری از کسب و کارها و مشتریان قرار گرفته است. در ایران نیز این سرویس را وندار vandar.io با نام «پرداخت خودکار» ارائه می‌دهد.

هر کسب و کاری که با پرداخت‌های منظم سروکار دارد و یا بر پایه‌ی مدل درآمدی حق اشتراک کار می‌کند می‎تواند سرویس پرداخت خودکار را به مشتریانش عرضه کند. این روش به کاربران کمک می‌‎کند تا نگران فراموش کردن پرداخت‌های خود نباشند و تنها یک‌بار اطلاعات کارت و حساب خود را در ابتدا وارد کنند و نیازی به ریسک وارد کردن چندباره‌ی این اطلاعات در درگاه پرداخت آنلاین نباشد.

تاثیر دایرکت دبیت در رشد فروش و افزایش درآمد

روش پرداخت دایرکت دبیت با خودکار کردن فرایند پرداخت‎های تکرارشونده بار زیادی از روی دوش یک کسب و کار برمی‎دارد. اما این سرویس پرداخت چه تاثیری در رشد و فروش کسب و کارها دارد؟ در ادامه‌ به مواردی می‌پردازیم که با استفاده از این روش پرداختی به افزایش درآمد و فروش کسب و کارها کمک می‌کنند.

۱. مدیریت زمان و افزایش بهره‌وری

با راه‌اندازی دایرکت دبیت، تمام فرایند پرداخت مشتری به صورت خودکار انجام می‌شود. این امر تأثیر بسیار قابل ملاحظه‌ای در مدیریت زمان، که یکی از مهم‌ترین منابع در هر کسب و کاری است، می‌گذارد. با پرداخت خودکار، کسب و کارهای اشتراکی در زمان‌های معین مطالبات خود را به طور خودکار وصول می‌کنند که این امر بیش از هر چیز بر مدیریت جریان وجوه نقد تأثیر مثبت می‌گذارد. دایرکت دبیت زمان مورد نیاز برای کنترل و نظارت بر وجوه دریافتی‌ را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و در نتیجه باعث افزایش درآمد می‌شود.

۲. تنها یک‎بار آماده‌سازی نیاز است

کسب‌ و کاری که از مدل درآمدی حق اشتراک استفاده می‌کند تنها یک‌بار با راه‌اندازی این سیستم می‌تواند از آن سود ببرد. این یعنی با آماده‌سازی زیرساخت‌های آن دیگر نیازی به هیچ اقدام اضافه‌ای نیست و کسب و کار و مشتری نیازی به مراجعه‌ی مکرر ندارند و واریزی‌ها به طور مرتب انجام می‎شوند.  به این ترتیب جریان مثبت وجوه نقد ایجاد می‎شود، در زمان صرفه‌جویی و نیز از اتلاف منابع جهت پیگیری مطالبات پیشگیری می‎شود و همین موارد به افزایش درآمد کمک می‌کند.

۳. پرداخت حق اشتراک بدون تاخیر

با سرویس پرداخت خودکار، کنترل پرداخت‌ها در دستان شماست. به این معنی که پس از هماهنگی با مشتری و بانک و کسب مجوز، می‌توانید در زمان سررسید، حق اشتراک یا مبالغ مورد نظر را بدون انجام هیچ مرحله‌ی اضافه‌ای دریافت نمایید. بنابراین دیگر نیازی به پیگیری‌های طاقت‌فرسای مشتری‌ برای پرداخت بدهی نیست. در سیستم پرداخت خودکار، تمام پرداخت‌ها به موقع خواهند بود.

۴. دایرکت دبیت یک روش منعطف

با دایرکت دبیت، می‌توانید میزان و دفعات پرداخت‌ها را به‌صورت گزینه‌های دلخواه داشته باشید و برای هربار تغییر آن به طی کردن روال اداری نیاز نداشته باشید. این امر، شامل افزایش قیمت‌ها نیز می‌شود. هربار که قیمت‌ها را افزایش دهید مقادیر دریافتی شما بر اساس قیمت‌های جدید خواهد بود.

۵. پیشی گرفتن از روش کارت به کارت

مسلم است که تاکنون پرداخت کارت به کارت یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین شیوه‌های انتقال وجه بوده است. اما این روش لزوماً بهترین و امن‌ترین روش پرداخت نیست. سرویس پرداخت خودکار با کم کردن دفعات وارد کردن اطلاعات کارت و حساب، امنیت بیشتری دارد و همچنین کارمزد روش پرداخت کارت به کارت معمولاً از روش پرداخت خودکار بیشتر است.

۶. کم کردن خطر تراکنش‌های ناموفق

بزرگترین عامل به سرانجام نرسیدن یک تراکنش‌‌ یا همان «تراکنش ناموفق»، مشکل قطع بودن یا سرعت کم اینترنت است. از آنجا که در پرداخت‌های مبتنی بر سیستم دایرکت دبیت از اطلاعات بانکی مشتری، که به ندرت منقضی می‌شوند یا تغییر می‌کنند، استفاده می‌شود بنابراین نرخ شکست تراکنش بسیار کمتر است. بدیهیست که در نتیجه‌ی این عامل، در زمان معین مبالغ بیشتری به حساب شرکت واریز می‌شوند و باعث افزایش درآمد می‌گردند.

۷. بهبود جریان وجوه نقد با روش پرداخت خودکار

آن‌چه برای هر کسب و کاری نقطه‌ی تمرکز و اهمیت است و در این موارد هم مکرر به آن اشاره شد بهبود جریان نقدی آن است. در حقیقت بسیاری از این موارد با استفاده از سرویس دایرکت دبیت به روش‌های مختلف، چه مستقیم و غیرمستقیم به دلیل تاثیری که در وجوه نقد دارند عنوان شده‎اند. پرداخت‌هایی که زمان مشخصی ندارند و پیش‎بینی نشده‌اند بر جریان نقدی کسب و کار شما تأثیر می‌گذارند زیرا نمی‌دانید چه زمانی باید انتظار دریافت آنها را داشته باشید، و همچنین چه زمانی می‌توانید صورت حساب‌های خود را پرداخت کنید یا سهام جدید بخرید. با دایرکت دبیت، همیشه می‌دانید که مطالبات‌تان چه زمانی دریافت می‌شوند و می‌توانید برحسب آن برای کسب و کارتان برنامه‌ریزی کنید.

۸. بهترین روش برای پرداخت‌های تکرارشونده، متغیر و یک‌باره

دایرکت دبیت علاوه بر مناسب بودن برای پرداخت‎های مکرر و منظم برای موقعیت‌های دیگر مانند پرداخت‌های یک‌باره نیز مفید است.

۹. مناسب برای محیط زیست

با استفاده از روش دایرکت دبیت نیازی به کاغذ(چاپ و پست رسید و قبض‌ها) برای هربار تمدید اشتراک یا پرداخت دور‌ه‌ای نیست و در نتیجه هم روال کار و مدیریت آن را آسان‌تر می‌کند و هم به محیط زیست کمک می‌کند.

۱۰. راه‌اندازی آسان

دایرکت دبیت را ابتدا در برندها و کسب‌وکارهای بزرگ دیدیم اما حالا دیگر مشاغل مختلف می‌توانند با کمک ارائه‌دهندگان سرویس پرداخت خودکار مانند وندار، بدون توجه به اندازه یا درآمد خود از دایرکت دبیت برای افزایش درآمدشان استفاده کنند.

تاثیر دایرکت دبیت در رشد فروش و افزایش درآمد
تاثیر دایرکت دبیت در رشد فروش و افزایش درآمد

ارزش طول عمر مشتری یک عامل مهم در افزایش درآمد

ارزش طول عمر مشتری یکی از عوامل کلیدی در اندازه‌گیری تجربه‌ی مشتری و در نهایت افزایش درآمد کسب و کار شماست. این پارامتر را با (CLV) می‌شناسند و ارزیابی و برنامه‌ریزی برای افزایش آن یکی از اهداف کلیدی هر شرکتی است. این عامل تنها میزان خرید مشتری را نشان نمی‎دهد بلکه به رابطه و تجربه‌ی مشتری از خدمات شما می‌پردازد. درواقع با ارزش طول مشتری می‌توانید به این پی ببرید که مشتریان فعلی شما چه تجربه‌ای دارند و چگونه می‌توانید برای حفظ آن‌ها برنامه بریزید و استراتژی داشته باشید، زیرا که همواره حفظ مشتری فعلی هزینه‌ی کمتری نسبت به جذب مشتری جدید دارد.

حال با آگاهی از این عامل به نقش دایرکت دبیت یا پرداخت خودکار در افزایش این پارامتر می‎پردازیم. در بررسی این عامل باید تمام مواردی که مشتری در رابطه با کسب و کار شما با آن‌ها مواجه می‎شود را درنظر بگیرید. این موارد مسیر مشتری را مشخص می‎کنند: به طور مثال در رابطه‌ی کاربر با یک سایت اشتراک ویدئو مانند فیلیمو با نماوا، و یا اپلیکیشن‎های شارژ سیم کارت با دقت به رفتار کاربر در تمدید حق اشتراک مواردی که نشان از فاصله گرفتن کاربر از سایت دارد را شناسایی کنید و  آن‌ها را تغییر  داده و سعی در بهتر کردن آن داشته باشید.

دایرکت دبیت با افزایش طول عمر  مشتری به رشد و افزایش درآمد کسب و کارها در یک دوره‌ی زمانی مشخص کمک می‎کند.

نوشته های مشابه

‫256 دیدگاه ها

  1. 혁신적이고 표준화된 콘텐츠를 제공하는 최신 프라그마틱 게임은 슬롯, 라이브 카지노, 빙고 등 다양한 제품을 지원합니다.
    프라그마틱 슬롯

    프라그마틱은 항상 최고의 게임을 제공하죠! 여기에서 더 많은 흥미진진한 정보를 얻을 수 있어 기뻐요.

    https://okgasda.weebly.com/
    https://pdlwqpd.weebly.com/
    https://www.12315hc.cn/

  2. 프라그마틱 플레이의 슬롯은 다양한 화폐와 언어로 전 세계 플레이어에게 열린 창입니다.
    프라그마틱 게임
    프라그마틱 관련 정보 감사합니다! 제 사이트에서도 유용한 정보를 공유하고 있어요. 함께 소통하면서 발전하는 모습 기대합니다!

    https://pdlwqpd.weebly.com/
    https://szyangan.com/link/
    http://www.ivermectininstock.com/

  3. 프라그마틱 플레이의 슬롯 포트폴리오는 250개 이상의 게임으로 다양한 화폐 및 33개 언어로 전 세계 시장에 제공됩니다.
    프라그마틱

    프라그마틱 슬롯에 대한 내용이 정말 도움이 되었어요! 더불어, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 정보를 찾아보실 수 있어요. 함께 지식을 공유해보세요!

    https://gesnav.com/link/
    https://www.12315jg.cn/
    https://www.12315lu.cn/

  4. 최신 프라그마틱 게임은 선도적이고 표준화된 iGaming 콘텐츠를 제공하며 슬롯, 라이브 카지노, 빙고 등 다양한 제품을 제공합니다.
    프라그마틱 홈페이지

    프라그마틱 슬롯에 대한 설명 감사합니다! 또한, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 정보를 얻을 수 있어요. 함께 이야기 나누면서 더 많은 지식을 얻어가요!

    https://lotodarts.com/link/
    https://doggggqwe.weebly.com/
    https://e-trajet.net/hot/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا