اینترنتتجارت

تلفن ثابت اینترنتی نواتل همراه همیشگی و بدون تغییر کسب و کار

تلفن اینترنتی نواتل بهترین راهکار برای کسب و کار شما

بدون شک یکی از اولین نیازهای هر مجموعه و کسب و کار تلفن ثابت است.  بعضی از شرکت‌های نوپا، در ابتدای فعالیت خود، برای راحتی کار و پاسخگویی بهتر شماره موبایل خود را در وب سایت و تبلیغات قرار می‌دهند، در وهله ی اول این موضوع ممکن است نیازهای ارتباطی کسب و کار را رفع نماید، اما با رشد آن استفاده از تلفن همراه راهکار مناسبی نیست و حتی ممکن است به برند نیز آسیب برساند. صاحبان این کسب و کارها از اهمیت استفاده از تلفن ثابت، در برندسازی و ارتباط بهتر با مشتریان آگاهی ندارند.

همه ما به خوبی می‌دانیم که برای تهیه یک خط تلفن ثابت، ابتدا باید یک مکان مشخص برای آن در نظر بگیریم و سپس از مخابرات بخواهیم یک شماره اختصاصی برای محل مورد نظر ما ایجاد کند. از آنجایی که این خط تلفن تنها محدود به مکانی است که به مخابرات معرفی شده است، به آن خط ثابت می‌گویند. اما برای کسب و کارهای امروزی که مدام در حرکت هستند، تلفن ثابت گزینه خوبی نخواهد بود. زیرا اولاً برای تهیه شماره تلفن اختصاصی برای کسب و کار خود نیاز به یک دفتر کار دارید و ثانیاً در صورت تغییر محل دفتر باید شماره اختصاصی خود را مرتباً عوض کنید که هزینه‌های زیادی روی دست شما خواهد گذاشت.

 

تلفن ثابت اینترنتی نواتل بهترین راهکار برای کسب و کار شما است. تلفن ثابت اینترنتی جایگزین مناسبی برای تلفن‌های همراه و حتی تلفن‌های ثابت معمولی است.

مقایسه تلفن‌های ابری و تلفن‌های همراه  در موارد زیر به شما نشان می‌دهد که، در دسترس بودن خط همراه در هر زمان و مکان، دلیل مناسبی جهت استفاده از شماره تلفن شخصی برای کسب‌وکار نیست و بهترین گزینه برای مدیریت تماس‌های هرکسب و کار تلفن ثابت ابری یا اینترنتی  است.

تعریف ساعت و روز کاری

با تلفن ثابت ابری یا اینترنتی شما قادر خواهید بود تا ساعت و روزکاری تعریف کنید و تماس‌های خارج از ساعت کاری را به صندوق صوتی یا شماره‌ای خاص منتقل کنید. با بکارگیری این روش علاوه بر پاسخگویی مرتب، آرامش کارمندان شما سلب نخواهد شد.

تعریف ساعت و روز کاری
تعریف ساعت و روز کاری

خوش آمد گویی، تشکر و نظرسنجی

با استفاده از تلفن ثابت ابری در ابتدای تماس، آوای خوش آمدگویی برای متقاضیانتان پخش نمایید و در انتهای پاسخگویی به مشتریان می‌توانید به صورت خودکار تشکر از تماس داشته باشید و از انها بخواهید نظرات و پیشنهاداتشان را ثبت نمایند.

نظارت بر تماس‌ها

بهبود ارائه خدمات، نیازمند نظارت بر فرایندهای ارائه خدمات و عملکرد کارمندان است.

تمام تماس‌های برقرار شده در تلفن اینترنتی ضبط می‌شود و از طریق داشبورد قابل شنیدن و بررسی است.

تماس‌های بی‌شمار در هر زمان

در خط‌های اینترنتی دست شما برای اضافه کردن کانال وروردی و خروجی باز است. با خرید خط‌های تلفن اینترنتی نواتل فقط یک خط تلفن نخریده‌اید بلکه بی‌نهایت خط ازاد روی ان می‌توانید فعال کنید.

تماس های بی شمار در هر زمان
تماس های بی شمار در هر زمان

اگر مشتریان برای ارتباط با مجموعه یا بخش پشتیبانی شرکت شما تماس بگیرند و به دلیل مشغول بودن خط موفق به برقراری تماس با شما نشوند، در نارضایتی مشتریان از مجموعه شما تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. اما با خط تلفن اینترنتی، دیگر خط اشغال ندارید. خطوط تلفن اینرنتی با قابلیت ایجاد کانال‌های هم زمانی تماس متعدد، نگرانی بابت مشغول بودن خطوط تلفن را رفع می‌نماید.

ثبات و افزایش بهره وری

یکی از لازمه‌های کسب و کارهای نوپا حفظ ثبات است. استفاده از تلفن همراه به عنوان ابزار ارتباطی یک کسب و کار نشان دهنده ی بی‌ثباتی آن است و برای رشد کسب و کار مناسب نیست. همچنین تشخیص تماس‌های شخصی از بین تماس‌های کاری و پاسخگویی به تمامی آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود.

عدم اعتماد به کسب و کار شما

بسیاری از مشتریان در هنگام بازدید از سایت کسب و کارها تماس با شماره تلفن ثابت را ترجیح می‌دهند. تلفن و سر شماره ثابت ظاهری حرفه‌ای‌تر به کسب و کار شما می‌بخشد و باعث جلب اعتماد در مخاطبان می‌شود.

تلفن ثابت ابری جایگزین مناسبی برای تلفن‌های همراه و حتی تلفن‌های ثابت معمولی است.

تلفن ثابت اینترنتی  همان تلفن ثابتی می‌باشد که در منزل یا محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این تفاوت که نیازی به سیم کشی تلفن نیست و تمام تماس‌های ورودی و خروجی بر بستر اینترنت و برروی اپلیکیشن برقرار می‌گردد. شرکت دانش بنیان «شبکه گستران آریا سامانه» که از پیشگامان ارائه‌ی خدمات ارتباطی است، اپلیکیشن اختصاصی نواتل را برای این منظور طراحی، تولید و به بازار عرضه نموده است.

تلفن اینترنتی نواتل قابل استفاده در سراسر کشور است.

پیش شماره این خطوط ۹ می‌باشد و ۸ رقمی هستند، و تلفن ثابت اینترنتی  نواتل  با پیش شماره اختصاصی هشت  استان تهران، آذربایجان شرقی، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، کردستان، هرمزگان و البرزآماده واگذاری است.

مزایای خطوط ثابت تلفن اینترنتی نواتل

  •  نداشتن محدودیت جغرافیایی و انعطاف پذیری
  • کیفیت برتر صدا در مکالمات خطوط ثابت تلفن اینترنتی
  • عدم نیاز به تجهیزات سخت افزاری در خطوط ثابت تلفن اینترنتی
  • فعالسازی سریع خطوط ثابت تلفن اینترنتی
  • قابلیت تبدیل به مرکز تلفن اینترنتی و استفاده از مزیت‌ها و قابلیت‌های مرکز تلفن
  • ایجاد تعداد بیشمار کانال‌های تماس و بوق‌های آزاد بر روی  یک خط ثابت
  •  کاهش هزینه مکالمات با استفاده از خطوط ثابت تلفن اینترنتی

چگونه خط تلفن اینترنتی بخریم؟

برای خرید خط تلفن اینترنتی دیگر نیاز به مراجعه به مرکز مخابراتی و طی کردن فرایند وقت گیر را ندارید. با نواتل تماس بگیرید و یک شماره ثابت ابری را به عنوان شماره تماس دفتر کار خود انتخاب می‌کنند، سپس وارد سایت نواتل می‌شوند و اپلیکیشن نواتل را نصب می‌کنند.

و حالا نوبت تیم نواتل است که با بیشترین سرعت و دقت در کمترین زمان تلفن را راه اندازی کنند.

صاحبان کسب و کار  برحسب تعداد داخلی‌هایی که برای ارتباط با اپراتورها نیاز دارند و یا تعداد بوق آزادی که بر روی خط اصلی می‌خواهند، می‌توانند یکی از سرویس‌های مرکز تلفن  نواتل را خریداری نمایند.

کلیه کسب و کارهای کوچک تا بزرگ از جمله شرکت ها، استارتاپ ها، کسب و کارهای آنلاین و اینستاگرامی، اصناف، مغازه دارها و حتی سازمانهای دولتی  که از سیستم تلفن ثابت قدیمی و سانترال‌ها و سوییچ‌های ویپ برای ارتباط مجموعه خود استفاده می‌کنند، می‌توانند از تلفن اینترنتی نواتل برای ارائه شیوه‌های نوین ارتباطی در بستر اینترنت استفاده نمایند. استفاده از تلفن اینترنتی نواتل در کاهش هزینه‌های مجموعه‌ها و افزایش فروش کسب و کارها موثر خواهد بود.

همچنین اگر از نیروهای دورکار استفاده می‌کنید یا در چند مرکز مستقر هستید با خرید تلفن اینترنتی مجهز به مرکز تلفن اینترنتی نواتل، نیاز شما برای  داشتن ارتباط بین همکاران و شعب خود، بدون هزینه و به آسانی برطرف می‌شود.

اگر ایده‌ای برای ایجاد کسب و کار در سر دارید، حتما از خدمات نواتل استفاده کنید تا در زمان کوتاه و هزینه اندک، کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا