اپل

اپل به زودی با یکی از مدیران ارشد خود خداحافظی می‌کند

ایوانز‌هانکی، مدیر بخش طراحی صنعتی اپل قصد دارد تا شش ماه دیگر اهالی کوپرتینو را ترک کند.
بلومبرگ با انتشار گزارشی مدعی شد این مدیر ارشد اپل، کسی که طراحی ظاهری فیزیکی گوشی‌های آیفون، رایانه‌های مک و دیگر محصولات این شرکت را برعهده داشته، به زودی با تیم کوک و دیگر مدیران و کارکنان اپل خداحافظی خواهد کرد.
هانکی حدود سه سال پیش و پس از کناره‌گیری جانی آیو، مدیر ارشد طراحی این شرکت، مسئولیت طراحی سخت‌افزار دستگاه‌های اپل را بر عهده گرفت. فعلا هیچ جایگزینی برای‌هانکی اعلام نشده است.
با این حال، مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ که گزارش کناره‌گیری قریب‌الوقوع این مدیر ارشد اپل را منتشر کرد، به نقل از سخنگوی اپل اعلام کرد تیم طراحی اپل دارای رهبران قوی با چندین دهه تجربه است. ایواز همچنان تا عبور از این مرحله گذار با ما همکاری خواهد داشت و ما از او به خاطر رهبری و مشارکت‌هایش تشکر می‌کنیم.
سخنگوی اپل در ادامه گفت: تیم طراحی اپل، افراد خلاق و متخصص از سراسر جهان و در بسیاری از رشته‌های گرد هم می‌آورد تا محصولاتی را خلق کنند که به طور غیرقابل‌انکاری متعلق به اپل هستند.
خروج‌هانکی، یک دوره گذار را برای باارزش‌ترین شرکت جهان به وجود می‌آورد که البته این اتفاق در زمان مهمی‌نیز رخ می‌دهد. طبق آخرین شنیده‌ها، اپل این روزها در حال طراحی محصولات و دستگاه‌های جدیدی است که از جمله آنها می‌توان به هدست واقعیت ترکیبی اشاره کرد.
گفته می‌شود این محصول در سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد. کارشناسان این حوزه بر این باورند که ورود اپل به بازار هدست‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی می‌تواند نگاه‌ها را به این دو فناوری پرطرفدار جلب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا