لپ‌تاپ

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ ۵ معرفی شد

پس از گذشت تقریبا یک سال و نیم از عرضه سرفیس لپ‌تاپ ۴ در بازار، مایکروسافت از نسخه ارتقایافته این محصول با نام سرفیس لپ‌تاپ رونمایی کرد.  

محصولی که در دو مدل ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی و به ترتیب با قیمت پایه ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ دلار به ترتیب برای هرکدام، به فروش خواهد رفت. در این دستگاه، تغییرات زیادی اعمال نشده و تمامی‌مدل‌ها مبتنی بر پلتفرم اینتل Evo خواهند بود.  

با این حال، علاوه بر استفاده از پردازنده‌های نسل دوازدهمی‌اینتل، پشتیبانی از تاندربولت ۴ و وای‌فای۶ در این مدل‌ها تعبیه شده است. از دیگر مشخصات سرفیس لپ‌تاپ می‌توان به نمایشگر ارتقایافته پیکسل‌سنس با قابلیت پشتیانی از فناوری دالبی ویژن IQ و رزولوشن ۲۴۹۶ در ۱۶۶۴ اشاره کرد.  

خریدران می‌توانند میزان رم سرفیس لپ‌تاپ ۵ را تا ۳۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن را تا یک ترابایت افزایش دهند. کارت گرافیک این دستگاه نیز به صورت یکپارچه و از مدل Iris Xe شرکت اینتل است.  

قابلیت‌های سنتی این دستگاه همانند دوربین IR برای ورود به سیستم ویندوز Hello، وبکم ۷۲۰p، میکروفون دوگانه، بلندگوهای Omnisonic به همراه پشتیبانی از دالبی اتموس در این لپ‌تاپ تعبیه شده است.  

در خصوص طول عمر باتری نیز باید گفت که با یک بار شارژ می‌تواند حداکثر تا ۱۸ ساعت با نسخه ۱۳ اینچی سرفیس لپ‌تاپ ۵ و تا ۱۷ ساعت نیز با نسخه ۱۵ اینچی این محصول کار کرد.

نوشته های مشابه

‫991 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا