گوناگون

خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور + قیمت

اگر می‌خواهید دوربین مداربسته سیم کارت خور تهیه کنید بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با انواع دوربین سیم کارتی آشنایی کامل پیدا کرده و بتوانید بهترین برند در این دسته را خریداری کنید. این نوع دوربین‌ها برای نظارت بسیار کاربرد داشته و با قیمت بسیار پایینی می‌توان انواع آن‌ها را خریداری کرد.

همچنین باید بدانید دوربین‌های مداربسته سیم کارتی در مدل‌های وارداتی و مونتاژ در ایران به فروش می‌رسد؛ که تفاوت‌های این دو نوع را در ادامه خواهیم گفت.

دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین مداربسته سیم کارت خور به دوربین مداربسته‌ای گفته می‌شود که توسط یک سیم کارت می‌توانید تمامی تصاویر را از راه دور مشاهده نمایید. همچنین برای خرید این دوربین مداربسته باید دقت داشته باشید که چه مدل و برندی را خریداری می‌کنید که مناسب محیط شما باشد.

بطور مثال دوربین لامپی سیم کارت خور فقط مناسب محیط‌های داخل است و دوربین‌های سیم کارتی چرخشی را هم می‌توانید در فضای باز و هم در فضای بسته مورد استفاده قرار دهید.

بهترین برند در دسته دوربین‌های سیم کارت خور برند SNC  است که در رده محصولات مونتاژ داخل قرار دارد. تفاوت این برند با سایر برند‌ها در این است که علاوه بر اینکه دوربین با سیم کارت کار می‌کند شما می‌توانید تا ۱۰ عدد دوربین مداربسته بیسیم را به مودم داخلی این دوربین متصل کنید. مهم‌تر از همه اینکه شما می‌توانید با متصل شدن به وای فای از اینترنت جهانی استفاده کنید. این دوربین هم تصاویر را به شما نمایش می‌دهد هم می‌توانید به عنوان مودم وای فای از آن استفاده کنید.

انواع دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین سیم کارتی چرخشی:

این نوع دوربین‌های مداربسته سیم کارتی هم مناسب فضای باز و هم بسته می‌باشند. شما می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید محیط خودتان را مشاهده کنید و دوربین را به هر سمتی که می‌خواهید بچرخوانید.

مکالمه دو طرفه، دید در شب رنگی با پروژکتورهای با نور دهی بالا از جمله محبوبیت‌های این دوربین‌ها بشمار می‌رود.

در این دوربین ۲ موتور به کار رفته برای ۲ جهت چرخش دوربین مداربسته. شما به راحتی از طریق گوشی به هر سمتی که بخواهید می‌توانید دوربین را بچرخوانید.

دوربین مداربسته چرخشی سیم کارتی برند SNC  شامل ۱۲ ماه گارانتی است.

دوربین لامپی سیم کارت خور:

این دوربین مناسب نظارت بر کودکان و سالمندان و یا حیوانات خانگی می‌باشد و مناسب فضاهای بسته می‌باشد. شما می‌توانید تصاویر محیط خودتان را بصورت زنده بر روی گوشی ۳۶۰ درجه مشاهده کنید.

هر محلی که دوربین لامپی سیم کارت خور نصب می‌شود افراد حاضر در اون محل باید از وجود دوربین مداربسته آکاه باشند.

دوربین ثابت سیم کارتی:

این نوع دوربین‌های مداربسته که بولت هستند مناسب فضاهای داخلی و بیرونی می‌باشند اما بصرفه نیستن چرا که دوربین‌های چرخشی سیم کارتی با قیمت کمی بالاتر می‌توانید تهیه کنید و به جای چند عدد دوربین مداربسته فقط ۱ عدد دوربین چرخشی سیم کارتی نصب کنید.

بهترین نوع دوربین مداربسته سیم کارتی

اگر می‌خواهید برای محیط خود و برای نظارت دوربین مداربسته سیم کارتی تهیه نمایید بهترین برندی که می‌توانید خریداری نمایید برند SNC  می‌باشد که شامل ۱۲ ماه گارانتی پردازش پیما هست.

برای خرید می‌توانید بدون واسطه از فروشگاه اینترنتی کارپیما که نماینده فروش دوربین‌های مداربسته سیم کارت خور می‌باشد اقدام کنید.

بهترین نوع برای فضاهای باز دوربین‌های چرخشی سیم کارتی می‌باشد. چرا که به جای نصب چند عدد دوربین مداربسته تنها با یک عدد می‌توانید محیط خودتان را پوشش دهید. کیفیت تصویر دوربین بستگی به خودتان دارد. که چه مقدار بودجه می‌خواهید بابت دوربین مداربسته پرداخت نمایید.

قابلیت‌های دوربین مداربسته سیم کارت خور

از جمله قابلیت‌های دوربین مداربسته سیم کارتی که این دوربین را بسیار محبوب کرده است قابلیت مکالمه دو طرفه و دید در شب رنگی در بعضی از موارد و چرخش ۳۶۰ درجه است. بهتر است بدانید این قابلیت‌ها در اکثر دوربین‌های مداربسته سیم کارتی وجود دارد. این دوربین با چرخش ۳۶۰ درجه‌ای که دارد این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید محیط خودتان را بصورت کامل و با وضوح بالا مشاهده نمایید.

  • مکالمه دو طرفه: این قابلیت برای این می‌باشد که شما می‌توانید با محیط خودتان صحبت کنید. تصور کنید مانند یک بیسیم هم می‌توانید صدای محیط را بشنوید هم می‌توانید با نگه داشتن دکمه در نرم افزار مربوطه با ممحیط مکالمه دو طرفه داشته باشید.
  • دید در شب رنگی: این قابلیت در دوربین‌های چرخشی سیم کارتی و ثابت می‌باشد. با روشن کردن پرژکتورهای دوربین تصاویر برای شما بصورت رنگی و با وضوح بالا قابل مشاهده می‌باشد. دید در شب رنگی تا فاصله مستقیم ۳۰ متر قابل مشاهده می‌باشد.
  • سنسور حساس به حرکت: این سنسور را وقتی فعال کنید با کوچک‌ترین حرکتی برای شما داخل نرم افزار نوتیفیکیشن ارسال می‌شود.
  • آلارم و دزدگیر: وقتی داخل نرم افزار دوربین سیم کارتی گزینه آلارم فعال شود به محض رد شدن هر شخص از جلوی دوربین آژیر آن به صدا در میاد.
  • ضبط صدا و تصاویر: همانطور که می‌دانید این دوربین‌ها قابلیت ضبط صدا و تصاویر را دارند، شما می‌توانید با گذاشتن رم میکرو در این دوربین‌ها تصاویر را تا ۲۰ روز ضبط نمایید.
  • قابلیت وای فای: فرض نید در محلی که دوربین مداربسته وصل شده است شما هم مودم دارید هم دوربین. این دوربین‌ها قابلیت این را دارند تا به شما وای فای بدهند و تا ۱۰ عدد گوشی را به اینترنت جهانی متصل کنند. در واقع شما هزینه‌ای که می‌کنید بسیار به صرفه می‌باشد.

سوال بسیار از عزیزان این است که آیا می‌توانیم این دوربین را از راه دور به هر سمتی که می‌خوهیم هدایت کنیم؟

بله در مدل‌های چرخشی شما می‌توانید دوربین مداربسته سیم کارتی را به هر زاویه که می‌خواهید هدایت کنید.

قیمت دوربین مداربسته سیم کارتی

با توجه به اینکه در این چند سال اخیر قیمت ارز تغییرات زیادی داشته است و به دلیل وارداتی بودن اکثر دوربین‌های مداربسته قیمت دوربین‌ها متغیر است.

همچنین نوع برند دستگاه بسیار مهم و تاثیر گذار در قیمت دوربین مداربسته است.

دوربین‌های مداربسته سیم کارتی برند snc از قیمت بالاتری نسبت به برند‌های متفرقه دارد.

البته کارپیما در این چندسال سعی داشته تا کمترین تغییر قیمت را در دسته دوربین‌های مداربسته داشته باشد.

شروع قیمت دوربین‌های سیم کارتی در سال ۱۴۰۱ از یک میلیون و هشتصد هزار تومان تا هشت میلیون تومان است.

فروشگاه اینترنتی کارپیما
فروشگاه اینترنتی کارپیما

جمع بندی:

پس اگر برای جلوگیری از سرقت دوربین مداربسته می‌خواهید پیشنهاد ما استفاده از پکیج‌های دوربین مداربسته در تعداد مختلف است که در فروشگاه کارپیما نیز موجودند. دومین مورد که باید به آن توجه نمود در این است که دسترسی سارقان به دستگاه ضبط مقدور نیست و تصاویر در هنگام سرقت در دستگاه ضبط شده است.

اگر برای خرید دوربین مداربسته اطلاعات کمی دارید می‌توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی کارپیما مشاوره انجام دهید. تا بهترین نوع دوربین مداربسته را برای شما نسبت به محیط و بودجه شما در نظر بگیرند.

و اگر هم تصمیم دارید یک عدد دوربین مداربسته برای نظارت داشته باشید پیشنهاد ما استفاده از دوربین مداربسته‌های بیسیم است که قیمتی به مراتب کمتر از دوربین‌های کابلی دارند. دوربین‌های بیسیم مانند دوربین سیم کارتی بدون نیاز به نصاب دوربین مداربسته متصل می‌شود و بدون دردسر می‌توانید خودتان با آموزشی که کارپیما در اختیارتان قرار می‌دهد دوربین‌های سیم کارت خور را متصل به شبکه و گوشی خود کنید.

در فروشگاه اینترنتی کارپیما چندین نمونه از دوربین‌های سیم کارتی موجود است که می‌توانید با مقایسه یکدیگر بهترین آن‌ها را خریداری کنید. دوربین‌های مداربسته سیم کارتی بر خلاف دوربین‌های مدار بسته بیسیم قابلیت ارایه اینترنت وای‌فای به گوشی‌های اطراف را دارند. از این طریق می‌توان تا ۱۰ تا گوشی را به وای فای دوربین متصل و از اینترنت جهانی استفاده کرد.

باید تاکید کرد که نصب و راه اندازی نوع دوربین‌ها (سیم‌کارتی) بسیار آسان است. دوربین‌های سیم کارتی رجیستر شده و با تمامی اپراتور‌ها سازگاری دارند.

فروشگاه اینترنتی کارپیما به آدرس https://karpeyma .com  و بیش از ۴۰۰ نوع تنوع در دوربین‌های مداربسته بیسیم این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا براحتی دوربین‌های مداربسته و یا دزدگیر اماکن را در برند‌های متفاوت مشاهده کنید. سپس اقدام به خرید خودتان را انجام دهید. همچنین این مجموعه در کنار فروش دوربین‌های مداربسته، دزدگیر اماکن، ردیاب خودرو و… خدمات نصب دوربین‌های مداربسته و دزدگیر منزل را در مناطق ۲۲ گانه تهران می‌پذیرد.

 

 

 

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا