گوناگون

پیشرفت فروشگاه های آنلاین تا پیدایش سوپرمارکت های اینترنتی

پیدایش و پیشرفت فروشگاه‌های آنلاین تا سوپرمارکت‌ها از سه دهه پیش با ایجاد فروشگاه‌هایی مانند آمازون، E-bay آغاز شده و به همه کشورهای دنیا از جمله ایران گسترش پیدا کرده است. ممکن است برای شما سوال شود که پیشرفت این فروشگاه‌ها چگونه صورت گرفته است؟ نمونه‌های مطرحِ فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های آنلاین کدام‌اند؟ چگونه کد تخفیف دیجی جت و سایر فروشگاه‌های آنلاین را پیدا کنیم؟. برای دریافت پاسخ این سوالات، مطالب گفته شده در ادامه متن را تا انتها مطالعه کنید.

فروشگاه آنلاین چیست؟

فروشگاه آنلاین در واقع بستری برای خرید و فروش خدمات در اینترنت است. این پلتفرم متشکل از تعداد زیادی داده، زیرساخت سخت افزاری و نرم افزاری و ابزارهایی است که فرآیند خرید و فروش را برای هر دو طرف (هم خریدار و هم فروشنده) تسهیل می‌نماید. در کشور ما نمونه‌های مطرحی از E-commerce یا فروشگاه‌های آنلاین سوپرمارکتی مانند اسنپ مارکت، دیجی کالا جت و اکالا وجود دارند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

اسنپ مارکت، محصول مشترک اسنپ و هایپر استار

اسنپ مارکت، یک پلتفرم فروش و عرضه آنلاین محصولات سوپرمارکتی است. این فروشگاه در سال ۱۳۹۷ با همکاری دو شرکت اسنپ و هایپراستار جهت تهیه کالای سوپرمارکتی موردنیاز مردم ایران افتتاح شد. این فروشگاه با ارائه بیش از ۵۰۰۰ محصول سوپرمارکتی، کار خود را از شهر تهران آغاز نمود و هم اکنون در شهرهایی مانند شیراز، اصفهان و قم نیز شعب فعالی دارد. ارائه محصولات با قیمت مناسب، وجود کد تخفیف اسنپ مارکت برای خرید ارزان تر نسبت به خرید حضوری از هایپر استار و کاهش آلودگی باعث شهرت و پیشرفت روز افزون این فروشگاه آنلاین شده است.

دیجی کالا جت

دیجی کالا جت
دیجی کالا جت

دیجی کالا جت، محصول جدیدی از دیجی کالا است که از سال ۱۴۰۰ کار خود را به عنوان سوپرمارکت آنلاین آغاز نمود. این فروشگاه با هدف ارائه محصولات متنوع سوپرمارکتی با قیمت مناسب و در زمان کم افتتاح شد. تنوع بالای محصولات، ارسال رایگان و سریع سفارش‌ها درکمتر از ۳۰ دقیقه، از جمله ویژگی‌هایی بارز این فروشگاه است. پیشرفت این فروشگاه آنلاین سبب گسترش شعبه‌های آن به شهرهایی همچون کرج، مشهد، شیراز و … شده است.

اکالا

اکالا که با نام فروشگاه‌های همواره تخفیف افق کوروش نیز شناخته می‌شود، اکالا با هدف تامین محصولات سوپرمارکتی مورد نیاز مردم در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. این فروشگاه، به واسطه شعبه‌ها و انبارهای متعدد در سراسر ایران، امکان سفارش با قیمت‌های مناسب را برای عموم مردم فراهم نموده است. وجود نسخه‌های متفاوت اپلیکیشن اکالا در سیستم عامل‌های مختلف (ویندوز، اندروید، IOS) می‌تواند دلیل دیگری برای موفقیت و پرطرفدار شدن این فروشگاه باشد.

انواع کد تخفیف خرید از فروشگاه‌های آنلاین
انواع کد تخفیف خرید از فروشگاه‌های آنلاین

انواع کد تخفیف خرید از فروشگاه‌های آنلاین

پس از آشنایی با سه فروشگاه مطرح یعنی دیجی کالا جت، اسنپ مارکت و اکالا بد نیست با برخی از کدهای تخفیف ارائه شده موجود برای این فروشگاه‌ها آشنا شویم:

۱. کد تخفیف روزهای خاص (روز پدر، روز مادر، روز معلم)؛ یکی از راه‌های تکریم مقام‌هایی مانند معلم، پدر و مادر، در نظر گرفتن کدهای تخفیفی برای آن‌هاست.

۲. کد تخفیف برای افراد خاص (بازنشستگان، معلمان، مدیران)

۳. کد تخفیف شروع فصل‌ها؛ این نوع کد تخفیف جهت خرید محصولات مورد نیاز هر فصل به کاربران اختصاص می‌یابد.

۴. کد تخفیف اعیاد و شب‌های خاص (عید نوروز، شب یلدا)؛ تهیه آجیل، خشکبار یا سایر محصولات سوپرمارکتی می‌تواند برگزاری یک مراسم را برای ما لذت بخش‌تر نماید.

۵. کد تخفیف مراسم‌های مذهبی (محرم، صفر، رمضان)

 

نحوه دریافت کد تخفیف فروشگاه‌ و سوپرمارکت‌ها از موپُن

پیشرفت فروشگاه های آنلاین تا سوپرمارکت ها به واسطه خدمات و ارزش‌هایی که برای مشتریان خود خلق می‌کنند صورت می‌پذیرد. یکی از ارزش‌ها و خدماتی که باعث افزایش سهولتِ خرید برای مشتریان می‌شود، وجود کدهای تخفیف خرید محصولات است. ممکن است برای شما سوال شود که کدهای تخفیف خرید را چگونه پیدا کنیم؟ پاسخ ما مراجعه به سایت موپُن است. موپُن به عنوان پلتفرم اطلاع‌رسانی انواع کدهای تخفیف، انواع کد تخفیف اکالا و سایر سوپرمارکت‌های آنلاین را به شکل روزانه اطلاع کاربران خود می‌رساند. برای اطلاع از انواع کد تخفیف موپن را از روش‌های زیر می‌توانید دنبال کنید:

۱. نصب اپلیکیشن اندروید موپن

۲. مراجعه و عضویت در سایت موپن

۳.  استفاده از پلاگین گوگل کروم موپن

۴. عضویت در ربات تلگرامی موپن

۵. دنبال کردن پیج اینستاگرام موپن

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا