گوناگون

چرا باید فقط از سایت‌های معتبر شماره مجازی خریداری کنید؟

شماره مجازی یکی از خدماتی است که برخی از شرکت‌های مخابراتی در سرتاسر دنیا ارائه می‌دهند تا کاربران بتوانند از شماره‌ای به غیر از شماره کشور خودشان استفاده بکنند. این شماره‌ها، کاربردها و مزایای بسیاری دارند؛ به همین دلیل کاربران زیادی برای موارد گوناگون از این شماره‌ها استفاده می‌کنند. در این مطلب، کاربردهای این نوع شماره‌ها را بررسی می‌کنیم و همچنین از اهمیت استفاده از شماره‌های مجازی معتبر خواهیم گفت.

برای تهیه شماره‌های مجازی روش‌های مختلفی وجود دارد. برنامه‌ها و وبسایت‌های بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید این شماره‌ها را به صورت رایگان تهیه کنید و یا آن را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. در این مطلب دلایلی که نباید از شماره مجازی رایگان استفاده کنید را برای شما می‌گوییم. همچنین، یکی از بهترین وبسایت‌های ایرانی و معتبر برای خرید شماره مجازی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با استفاده از آن، شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید.

شماره مجازی و انواع آن

شماره مجازی، در واقع شماره‌ای است که نیاز به سیم کارت فیزیکی ندارد و به شما این امکان را می‌دهد تا با شماره یک کشور دیگر، مانند یک سیم کارت حقیقی از آن استفاده کنید. با توجه به کاربردها و مزایایی که این شماره‌ها در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، بسیاری از شرکت‌ها اقدام به ساخت و ارائه شماره‌های مجازی می‌کنند.

بزرگترین نمونه شماره‌های مجازی، شرکت گوگل و سرویس گوگل ویس است که یکی از معتبرترین و بهترین ارائه دهندگان شماره‌های مجازی است و آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با توجه به تحریم ایران توسط گوگل و همچنین شرایط سخت ثبت نام شماره مجازی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، عملا ساخت شماره مجازی گوگل توسط کاربران ایرانی غیرممکن است.

بسیاری از کاربران که از شماره مجازی استفاده می‌کنند، آن را به صورت رایگان و از طریق اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های مختلفی که برای ارائه این شماره‌ها هستند تهیه می‌کنند. با توجه به استفاده‌ای که از شماره مجازی صورت می‌گیرد و همچنین ساز و کار چنین وبسایت‌هایی، نباید ریسک استفاده از خدمات آن را بپذیرید؛ زیرا ممکن است اطلاعات مهم شما در اختیار افراد دیگر قرار بگیرد.

اهمیت و کاربردهای شماره مجازی

شماره مجازی، همانطور که از نام آن پیدا است، نیاز به سیم کارت فیزیکی ندارد؛ ولی برای استفاده، نیاز به اینترنت دارد. بسیاری از افراد، برای این که بتوانند با شماره‌ای به جز شماره خودشان در شبکه‌های مجازی حضور داشته باشند، باید از یک سیم کارت دیگر استفاده کنند.

برای این کار، شما می‌توانید یک سیم کارت تهیه کنید و از آن استفاده کنید؛ اما برای این که دردسر و زحمت این کار را نداشته باشید، می‌توانید از شماره مجازی استفاده کنید. با این شماره، می‌توانید در هر شبکه اجتماعی که می‌خواهید عضو شوید.

کاهش هزینه‌های ارتباطی با شماره مجازی
کاهش هزینه‌های ارتباطی با شماره مجازی

ساخت اپل آیدی و ایجاد حساب در صرافی‌های بزرگ مانند بایننس با شماره مجازی

از جمله کاربردهای مهم دیگر استفاده از شماره مجازی، ایجاد حساب‌های کاربری در وبسایت‌هایی است که به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند. شما برای ساخت اپل آیدی و یا ایجاد حساب کاربری در وبسایت صرافی‌های خارجی مانند بایننس نیاز به تغییر آی پی دارید؛ اما با توجه به سختگیری‌هایی که توسط چنین سایت‌هایی نسبت به افراد غیر مجاز وجود دارد، داشتن شماره تلفن نیز ضروری است. در این مورد، باید از یک شماره مجازی معتبر استفاده کنید.

شماره مجازی و کاربرد آن در شبکه‌های اجتماعی

شماره مجازی و کاربرد آن در شبکه‌های اجتماعی
شماره مجازی و کاربرد آن در شبکه‌های اجتماعی

برخی از کاربران برای ورود به شبکه‌های اجتماعی، به دلایل مختلفی نیاز به یک شماره مجازی دارند تا بتوانند حساب کاربری ایجاد کنند. استفاده از شماره مجازی برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی یکی دیگر از کاربردهای پرشمار این نوع از شماره‌ها است.

شما می‌توانید با این شماره‌ها، در چندین شبکه اجتماعی عضو شده و از امکانات آن‌ها استفاده کنید. یکی از مواردی که از شماره مجازی در چنین شبکه‌هایی استفاده می‌شود، حفظ حریم خصوصی است؛ برای مثال در برنامه واتساپ، شماره کاربران به راحتی قابل مشاهده است. برای جلوگیری از چنین مشکلی، کاربران از شماره مجازی استفاده می‌کنند.

استفاده از یک شماره مجازی در چند دستگاه

از موارد دیگری در مورد اهمیت و کاربرد شماره‌های مجازی، امکان استفاده همزمان آن‌ها در چند دستگاه است. با توجه به این موضوع که شماره‌های مجازی با استفاده از اینترنت کار می‌کنند، شما می‌توانید از این شماره‌ها هم در لپ تاپ و هم در گوشی و تبلت خود استفاده کنید.

برای برقراری تماس‌های خارجی و ارسال و دریافت پیامک، محدود به استفاده از یک دستگاه نیستید و در صورتی که گوشی شما خاموش باشد، می‌توانید با استفاده از لپ تاپ خود از شماره مجازی استفاده کرده و اقدام به برقراری تماس و ارسال پیامک بکنید.

کاربردها و مزایای شماره مجازی بسیار گسترده هستند و امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران دارند؛ به همین دلیل بهتر است که شماره مجازی معتبر را خریداری کنید تا بعدا به دردسر نیافتید.

چرا نباید شماره مجازی رایگان تهیه کنیم؟

روش‌های مختلفی برای تهیه شماره مجازی وجود دارد. حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از شماره مجازی برای موارد مختلف استفاده کنید؛ اما تهیه شماره مجازی معتبر و با کیفیت در ایران کار راحتی نیست و شما باید این شماره‌ها را از وبسایت‌های ارائه دهنده چنین خدماتی خریداری کنید.

در این زمینه، وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارند که می‌توانید شماره مجازی دلخواه خود را به صورت رایگان نیز به دست آورید؛ اما این روش با توجه به خطراتی که به همراه دارد، اصلا توصیه نمی‌شود.

شماره‌های مجازی رایگان که توسط وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعدد در اختیار کاربرن قرار می‌گیرد امنیت بسیار پایینی دارند. یکی از دلایلی که کاربران اقدام به استفاده از شماره مجازی می‌کنند این است که از امنیت و اعتبار زیادی برخوردار باشد؛ اما با استفاده از این شماره‌های رایگان این مورد عملا امکان‌پذیر نیست.

این وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، شماره‌های مجازی محدودی را ارائه می‌کنند و از طرف دیگر کاربران زیادی نیز در سرتاسر دنیا از این روش برای تهیه شماره مجازی اقدام می‌کنند. با توجه به این محدودیت و حجم بالای تقاضا، شماره‌ای که شما از آن استفاده می‌کنید، پس از مدتی در اختیار کاربر دیگری قرار می‌گیرد و او می‌توانید به اطلاعات حساب‌های شما که با آن شماره ایجاد کرده بودید دسترسی پیدا کند.

همچنین، برخی از وبسایت‌های ارائه دهنده شماره مجازی رایگان، پیامک‌های فعالسازی را که برای حساب‌های مختلف ارسال می‌شوند، به صورت عمومی نمایش می‌دهند و این کار بسیار خطرناک است. با این کار، افراد دیگر به راحتی به حسابی که با این شماره ایجاد شده دسترسی پیدا می‌کنند.

از طرف دیگر، اگر از چنین شماره‌هایی برای ایجاد اپل آیدی یا حساب‌های مهم دیگر استفاده می‌کنید؛ اگر حسابتان توسط هکرها و افراد دیگر از دست نرود، توسط کمپانی اپل یا دیگر ارائه دهندگان خدمات مسدود خواهد شد. دلیل این کار این است که اپل یا بایننس، هر چند وقا یک بار یک پیامک برای اطلاع از صحت اطلاعات و شماره وارد شده ارسال می‌کنند.

زمان ارسال و نحوه آن نیز به هیچ وجه مشخص نیست و ممکن است مدت زیادی طول بکشد؛ اما به محض مشاهده موارد مشکوک در مورد شماره ارائه شده، حساب را مسدود و از ارائه خدمات بیشتر جلوگیری می‌کنند.

با خرید شماره مجازی معتبر، چنین مشکلاتی به وجود نخواهند آمد و شما می‌توانید با خیال راحت از شماره مجازی خریداری شده تا مدت زمان دلخواه استفاده کنید. از طرف دیگر برخی از سایت‌هایی که ادعای ارائه شماره مجازی معتبر می‌کنند نیز ممکن است اقدام به کلاهبرداری و سوء استفاده از شماره مجازی شما بکنند.

برای این کار، باید از یک سایت معتبر و شناخته شده خرید کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید. یکی از بهترین سایت‌ها در ایران در این زمینه، سایت شماره مجازی virtual number است که می‌توانید انواع شماره مجازی معتبر و پرکاربرد را خریداری کنید.

خرید معتبرترین شماره‌های مجازی از سایت شماره مجازی

شماره مجازی، یک شماره بسیار پرکاربرد است که کاربران زیادی برای موارد مختلف از آن استفاده می‌کنند. در این مطلب، مهم‌ترین کاربردهای این شماره و اهمیت استفاده از آن را بیان کردیم. برای ایجاد حساب کاربری در سایت‌هایی که به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند؛ مانند ساخت اپل آیدی و یا ترید در صرافی بایننس، باید از شماره مجازی معتبر استفاده کنید.

از طرف دیگر، گفتیم که استفاده از شماره مجازی رایگان و خرید آن از وبسایت‌های نامعتبر تا چه حد خطرناک است و ممکن است اطلاعات و حتی سرمایه شما از دست برود؛ از این رو یکی از بهترین وبسایت‌ها در این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم.

وبسایت شماره مجازی virtual number یکی از وبسایت‌های معتبر و شناخته شده در ایران است که خدمات شماره مجازی را به کاربران ارائه می‌دهد. در این سایت، شما می‌توانید شماره مجازی را بر اساس کشور و یا سرویس مورد نظر خریداری کنید؛ به این ترتیب، به تعداد بیشماری از شماره‌های مجازی دسترسی خواهید داشت که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. شماره مجازی ارائه شده در این سایت، از کشورهای اوکراین، آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری کشورهای دیگر است.

همچنین اگر بر اساس سرویس مورد استفاده بخواهید خرید کنید، تقریبا برای تمام سرویس‌هایی که نیاز به شماره داشته باشند، شماره مجازی وجود دارد. اگر به شماره مجازی نیاز دارید و نمی‌دانید که چه شماره‌ای می‌خواهید، می‌توانید معتبرترین و بهترین شماره مجازی ممکن را از سایت شماره مجازی virtual number با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا