گوناگون

معرفی انواع جاروبرقی بوش در باماکالا

این روزها بازار لوازم خانگی در بسیاری از کشورها از جمله ایران، بازاری پررونق و رقابتی است. چرا که تولید کنندگان این صنعت شگفت انگیز، همواره با بهره گیری از برترین و به روزترین فناوری ها، در پی تولید لوازم خانگی جدید هستند و با تولیدات خود بازار را رنگی‌تر و جذاب‌تر می‌کنند. شرکت معتبر و نام آشنای بوش، یکی از قطب‌های بزرگ، موثر و پیشگام در زمینه تولید لوازم خانگی است، که همواره با بهره مندی از برترین طراحان صنعتی و به روزترین فناوری ها، در زمینه تولید لوازم خانگی حرف اول را می‌زند.

برند بوش در میان مشتریان و فروشندگان لوازم خانگی نیز، از محبوبیت خاصی برخوردار است. برای مثال اگر در بازار ایران، قصد خرید لوازم خانگی چون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، جارو شارژی و غیره را داشته باشید، بی‌شک فروشندگان این صنف، مدل‌هایی از برند بوش را به شما پیشنهاد می‌دهند. در این مقاله سعی داریم در خصوص جاروبرقی بوش و جارو شارژی بوش و علل پرفروش بودن آنها تمرکز کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

جاروبرقی بوش، نامی پرآوازه در بازار لوازم خانگی

جاروبرقی بوش از پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار است. اکثر جاروبرقی‌های بوش ساخت کشور آلمان است. البته برخی از مدل‌های جاروبرقی بوش در کشورهای دیگری چون لهستان، چین و ترکیه، تحت لیسانس آلمان تولید می‌شوند که این امر سبب کاهش قیمت تمام شده محصول می‌شود و بدین ترتیب مشتریان محترم شرکت بوش، قدرت خرید بالاتری پیدا می‌کنند و می‌توانند با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی خود، مدلی از جاروبرقی با کیفیت بوش را تهیه نمایند.

هنگام خرید جاروبرقی‌های بوش با تنوعی بی‌نظیری از رنگ و شکل ظاهری و امکانات روبرو می‌شوید. جاروبرقی‌های بوش علاوه بر اینکه مطابق سلیقه مشتریان طراحی شده اند، با به کارگیری بهترین مواد اولیه، سالها همراه و همپای  وفادار شما خواهند بود. در تولید جاروبرقی‌های بوش از فناوری‌های بسیار کاربردی بهره گرفته شده است که در ادامه به چند مورد اشاره می‌کنیم:

جاروبرقی‌های بوش مجهز به فیلترهای ULPA یا HEPA هستند، که به لطف آنها کمترین میزان گرد و غبار از دستگاه خارج می‌شود و برای سلامتی تمامی افراد به خصوص افراد آلرژیک بسیار مناسب است.

یکی دیگر از فناوری‌های جاروبرقی‌های بوش، مربوط به کیسه‌های POWER PROTECT است که به لطف آن کار جارو کشیدن  حتی در شرایطی که کیسه گرد و غبار نیمه پر یا در شرف پر شدن است، از مکش جاروبرقی نمی‌کاهد. این کیسه‌ها از جنس میکرو و چند لایه طراحی شده اند.

کم صدا بودن جاروبرقی‌های بوش از دیگر مزایای خرید این دستگاه پرطرفدار است. با خرید جاروبرقی بوش، دیگر نگران سر و صدای جاروبرقی نباشید و با خیالی آسوده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل دارید، می‌توانید کار خود را انجام دهید. حتی می‌توانید هنگام جارو کشیدن به موسیقی مورد علاقه تان گوش دهید یا  در کمال آرامش، کار جارو کشیدن را به زمان خواب فرزند دلبندتان موکول کنید. سیستم Silence sound با تمرکز بر کوچکترین جزییات طراحی شده است و کمترین میزان صدا از دستگاه شنیده می‌شود.

Quattro power: عملکردی فوق العاده با طراحی آیرودینامیک موتور hispin که جریان هوای عالی را ایجاد می‌کند و گرد غبار را به بهترین نحو جذب می‌کند. سیستم منفذ بندی فراگیر که مانع از ورود و خروج هوای بیرون به داخل موتور می‌شود بر عملکرد بهتر موتور و بهینگی مصرف انرژی تاثیر دارد.

لوازم جانبی حرفه‌ای و مجهز بودن به انواع برس‌های اثاثیه، کف، مبلمان و برس درزها، که به راحتی بر روی دستگاه سوار می‌شوند، از دیگر فناوری‌های کاربردی در جاروبرقی‌های بوش است.

از دیگر ویژگی‌های جاروبرقی‌های بوش می‌توان به سیم بلند با شعاع عملکرد ۱۵ متر، لوله خرطومی که در اکثر مدل‌ها به صورت کنفی طراحی شده است، هشدار دهنده تعویض کیسه، air  bumper و لوله تلسکوپی اشاره کرد.

انواع جاروبرقی
انواع جاروبرقی

از جاروبرقی‌های بوش پر فروش می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

  • جاروبرقی بوش مدل BGL ۸ PRO 5
  • جاروبرقی بوش مدل BGL 8GOLDIR
  • جاروبرقی بوش مدل BGL 42230
  • جاروبرقی بوش مدل BGL48GOLDIR

 معرفی بهترین جارو شارژی‌های بوش

جارو شارژی بوش همچون جاروبرقی‌های این شرکت، جزو پرفروشترین جاروشارژی‌های بازار هستند. مانور حرکتی بالای  جاروشارژی‌های بوش، آنها را تبدیل به وسیله‌ای کارا کرده است، که به لطف قابلیت شارژ شدن و بدون کابل بودن، از انعطاف بالایی برخوردارند و جهت تمیز کاری فضاهایی که دور از دسترس هستند و پریز برق وجود ندارد بسیار ایده آل هستند.

سبک و کم صدا بودن جاروشارژی‌های بوش از دیگر ویژگی‌های آنها است و برای افراد سالمند و افرادی که حمل و نقل جاروبرقی برایشان دشوار است، بسیار مناسب هستند.

بهترین جارو شارژی‌های بوش
بهترین جارو شارژی‌های بوش

جارو شارژی‌های بوش تنوع بسیار بالایی دارد و می‌توان آنها به طور کلی به سه دسته تقسیم کرد:

جاروشارژی بوش ایستاده: در این نوع از جاروها، دستگاه به صورت یکپارچه طراحی شده است و ارتفاعی حدود یک متردارند. دستگاه از انعطاف بالایی برخوردار است.   به طوری که می‌توان آن به صورت ایستاده و خوابیده استفاده کرد. مدل‌های این نوع از جاروشارژی بوش از  قدرت موتور بالایی برخوردار هستند و با کمک شارژر باتری لیتیومی  آنها شارژ می‌شود.

جارو شارژی بوش دستی: این مدل از جارو شارژی‌های بوش ظاهری جمع و جور دارند و ارتفاعی حدود نیم متر که با کمک شارژر شارژ می‌شوند و به راحتی می‌توان از آنها برای تمیز کاری فضاهای کوچک بهره برد. این نوع از جاروشارژی‌های بوش تنوع بالایی دارند که بسته به قدرت دستگاه و امکاناتشان، قیمت آنها متفاوت می‌شود.

جاروشارژی بوش ۲ در ۱: این نوع از جارو شارژی‌های بوش، به گونهای تلفیق دو نوع قبلی است. بدین صورت که می‌توان از آنها به صورت دستی و ایستاده بهره برد. این نوع نیز دارای تنوع بسیاری است که بر مبنای قدرت موتور و باتری، قیمتهای متناوبی دارد.

از آنجایی که شرکت بوش، نامی معتبر و قدرتمند است، سودجویان بسیاری از نام آن سو استفاده میکنند و کالاهای بی‌کیفیت را با نام تجاری بوش به بازار عرضه می‌کنند. مطمئن‌ترین راه تشخیص کالای اصل از تقلبی، جستجو کد کالای مورد نظر در سایت رسمی بوش است. همچنین خرید از فروشگاه‌هایی که اصل بودن کالا را برایتان تضمین می‌کنند، خیال شما را آسوده می‌کند.

فروشگاه اینترنتی باما کالا از فروشگاه‌های معتبری است که عرضه کننده کالاهای اصل از برندهای مطرحی چون بوش، کارچر، فیلیپس، بیم و دیگر برندهای نام آشنا است. برای بازدید از سایت این فروشگاه به آدرس www. bamakala. com مراجعه نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا