گوناگون

چرا دوربین‌های مخفی کوچک انتخاب بهتری از CCTV است؟

فرقی ندارد بخواهید امنیت خانه یا محل کار خودتان را افزایش دهید. در هر صورت، دوربین‌های مدار بسته، یکی از مهم‌ترین المان‌هایی است که باید برای افزایش امنیت در نظر داشته باشید. استفاده از دوربین‌های مدار بسته که بتوانند تصاویر را با کیفیت مناسب ذخیره کنند، آن هم با توجه به اتفاقاتی که هر روز به گوشمان میرسد، امری اجتناب ناپذیر است.

اما مسئله خیلی مهم در تهیه این دوربین‌های مدار بسته، هزینه بالایی است که در خرید و نصب آن‌ها باید پرداخت کنیم. به خصوص دوربین‌های سنتی مدار بسته CCTV که علاوه بر هزینه‌های بالا، قابلیت و امکانات خاصی را در اختیار شما قرار نمی‌دهند. این جاست که بحث از دوربین‌های مخفی کوچک مطرح می‌شود.

دوربین‌های مدار بسته‌ای که علاوه بر هزینه‌های کمتر، انعطاف بیشتری دارند و می‌توانند قابلیت‌های بیشتری را در اختیار ما قرار دهند. در این مقاله، می‌خواهیم بررسی دقیق‌تری روی این دوربین‌های مخفی داشته باشیم و بگوییم که چرا این نوع از دوربین ها، انتخاب بهتری هستند. علاوه بر این، به شما می‌گوییم که از کجا می‌توانید انواع دوربین‌ها را بررسی و تهیه کنید. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

دوربین مدار بسته مخفی چه نوع دوربینی است؟

این نوع از دوربین‌های مدرن، با توجه به اسم شان ابعاد کوچکی دارند، به طوری که به دوربین‌های مینی و بند انگشتی هم معروف هستند. در ابتدا از این دوربین‌ها برای اهداف علمی و تحقیقاتی استفاده می‌شد. زیرا علاوه بر هزینه پایینی که دارند، می‌توان از آن‌ها در مکان‌هایی استفاده کرد که محققان دسترسی مناسبی به آن ندارند و نمی‌توانند به صورت مستقیم سوژه‌های خودشان را تحت نظر بگیرند.

همچنین از دوربین مدار بسته مخفی کوچک در مراکز نظامی هم استفاده می‌شود. اما امروزه استفاده از این دوربین‌ها در سطح شهر و اماکن عمومی هم رایج شده و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در ادامه مهم‌ترین مزیت‌های این دوربین‌ها را بررسی می‌کنیم و تا دلایل محبوبیت این دوربین‌ها را بدانید.

مزیت اول: اندازه کوچک دوربین‌های مخفی کوچک

ابعاد کوچک، شاید مهم‌ترین ویژگی و مزیت این دوربین‌ها نسبت به دوربین‌های سنتی و قدیمی‌تر CCTV باشد. به لطف این ابعاد کوچک، شما می‌توانید دوربین را به گونه‌ای نصب کنید که افراد دیگر متوجه وجود آن نشوند.

دوربین مدار بسته مخفی چه نوع دوربینی است؟
دوربین مدار بسته مخفی چه نوع دوربینی است؟

همچنین برای نظارت بر محیط‌هایی که نمی‌توان به صورت مستقیم آن جا را تحت نظر داشت و دسترسی دشواری دارند، می‌توان از این دوربین‌ها استفاده کرد. بنابراین می‌توان گفت که علاوه بر کاربردی که در واحد‌های عمومی دارند، انتخاب خوبی برای مراکز صنعتی هستند. با توجه به این اندازه کوچک، می‌توانید از این دوربین‌های کوچک در خودروی خود و به منظوری پیشگیری از سرقت استفاده کنید و با نصب یک دوربین مخفیکوچک در کنار دزدگیر خودرو به راحتی از خودرو در برابر سارقین و آسیب‌های مختلف به ماشین جلوگیری نمایید.

مزیت دوم: هزینه پایین نسبت به دوربین‌های قدیمی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دوربین‌های کوچک و مزیتی که باعث می‌شود خیلی‌ها ترجیح دهند از این دوربین‌ها به جای دوربین‌های CCTVاستفاده کنند، هزینه پایین‌تری است که دارند. و مسئله مهم‌تر این است که علاوه بر این هزینه کمتر در نصب و خرید، امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند که در ادامه مهم‌ترین این امکانت را به شما معرفی می‌کنیم.

امکانات دوربین‌های کوچک مخفی

امکانات دوربین‌های کوچک مخفی
امکانات دوربین‌های کوچک مخفی

کاربرد‌های دوربین کوچک مینی در کنار دو مزیت ابعاد و هزینه‌ای که گفتیم، باعث شده تا انتخاب بهتری نسبت به دوربین‌های سنتی و CCTVباشد. به عنوان مثال، برخی از این دوربین‌ها امکان مشاهده تصاویر با کیفیت در شب را دارند. همچنین برخی از مدل‌ها مجهز به میکروفون‌های قوی هستند که به خوبی می‌توانند صدای محیط را ضبط کنند.

مزیت دیگر این دوربین ها، امکان کنترل آن‌ها با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل است. در واقع با نصب کردن برنامه دوربین رو گوشی اندرویدی یا آیفون خودتان می‌توانید به راحتی علاوه بر دریافت تصاویر از طریق شبکه وای فای، سایر تنظیمات آن‌ها را هم کنترل کنید.

این دوربین‌ها همچنین می‌توانند کیفیت بالایی از تصویر را به نمایش بگذارند. مزیت مهم دیگر دوربین‌های مخفی هم مقاوتی است که در برابر ضربه‌ها و آسیب‌های محیطی از خودشان نشان می‌دهند. همچنین می‌توان از آن‌ها در انواع محیط‌های آب و هوایی، به خصوص محیط‌های شرجی و مرطوب هم استفاده کرد و این رطوبت اختلالی در عملکرد دوربین نخواهد داشت.

دوربین‌های مداربسته مخفی را از کجا تهیه کنیم؟

تا به اینجای مطلب، به شما گفتیم که دوربین‌های مدار بسته کوچک چه نوع دوربین‌هایی هستند و چرا باید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین مهم‌ترین مزیت‌ها و امکانات شان را به شما توضیح دادیم و گفتیم که چرا انتخاب بهتری نسبت به دوریبن‌های CCTV هستند.

دوربین‌های مدار بسته کوچک به دلیل کاربرد‌های مختلف تنوع گوناگونی هم در ساخت و نحوه عملکرد دارند. در نهایت، اگر قصد تهیه این دوربین‌های کاربردی را دارید، فروشگاه اینترنتی مینی دی وی پرو را به شما معرفی می‌کنیم.

این فروشگاه با بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در زمینه دوربین‌های کوچ بند انگشتی، خیال شما را از بابت تهیه دوربین‌های با کیفیت و متناسب با هر نیازی که دارید راحت می‌کند. پس همین حالا از وب سایت فروشگاه minidvpro. com دیدن کنید و پس از بررسی از میان انواع و اقسام دوربین‌های مدرا بسته، دوربین متناسب با نیاز خودتان را انتخاب نمایید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا