ایران

احمدرضا نخجوانی از شاتل رفت

احمدرضا نخجوانی، مدیرعامل گروه شرکت‌های شاتل اعلام کرد که از این سمت استعفا کرده است. نخجوانی در پستی که در اینستاگرام خود منتشر کرده این خبر را داده و تاکید کرده که منتظر قبول این درخواست از سمت هیات مدیره گروه شرکت‌های شاتل است.

احمدرضا نخجوانی از سال ۱۳۸۶ یعنی برای بیش از ۱۵ سال مدیرعامل گروه شرکت‌های شاتل بوده است. 

نخجوانی در متن خبر استعفای خود که در اینستاگرامش اعلام کرده اشاره‌ای به دلیل این استعفا نکرده؛ اما از رسیدن کارد به استخوان صحبت کرده و اینکه یک پایان تلخ بهتر از تلخی بی‌پایان است.

نخجوانی نوشته است:‌«در زندگی آموخته‌ام هیچ‌گاه نباید از روی هیجانات یا احساسات تصمیمی گرفت. بر این اساس، علاقه‌مندم در شرایطی که آرام و از دیدگاه خود منطقی هستم، تصمیم خود را درباره‌ همکاری با گروه شرکت‌های شاتل به اطلاع همگان برسانم.»

نخجوانی در ادامه به افت‌وخیزهایی فراوان در محیط بیرون شاتل و در درون گروه به ویژه چالش‌های ناگفتنی میان اعضای هیئت مدیره اشاره کرده و آن‌ها را به عنوان رنجی پنهان تلفی کرد که در چندین سال، جسم و جانش را فرسوده کرده است.

او در این مورد توضیح داده است: «نه قصد خودنمایی و نه قصد ساختن قهرمان از خویش را دارم، اما قلبم را شاهد می‌گیرم که در چند سال گذشته این جایگاه را نه برای پول و اعتبار اجتماعی نگه داشته‌ام، بلکه هر آینه از خود می‌پرسیدم نکند با کم طاقتی و ترک این میدان پرآشوب، آسیبی به چند هزار خانواده‌ای برسد که از این سفره کسب روزی می‌کنند.»

نخجوانی  به رسیدن کارد به استخوان گفته و اینکه  یک پایان تلخ بهتر از تلخی بی‌پایان است و ادامه داده: «بر این اساس، استعفای خود را از مدیرعاملی گروه شرکت‌های شاتل تقدیم هیئت مدیره کرده‌ام و تنها یک انتظار دارم که اجازه‌ خروج به من بدهند. بدیهی‌ است طی مدت مشخص و کوتاه، کارها و وظایفی که بر دوش من است را تحویل خواهم داد.»

نخجوانی در پایان با آرزوی بهترین‌ها برای همکارانش در شاتل، از اینکه هیچگاه در این سال‌ها نخواسته تا اعتبار اجتماعی خود را از این جایگاه شغلی به دست آورد، ابراز خوشحالی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا