پوشیدنی هوشمند

به‌روزرسانی watch OS9 اپل چه قابلیت‌های جدیدی ارائه می‌کند؟

اپل ساعاتی پیش و به همراه آی او اس ۱۶، آپدیت جدید واچ او اس ۱۶ را برای ساعت‌های اپل واچ خود عرضه کرد.  

برای دانلود و نصب این به‌روزرسانی، دارندگان اپل واچ می‌بایست ابتدا آی او اس ۱۶ را روی آیفون خود نصب کنند و بعد از آن، با ورود به اپلیکیشن Settings، و بعد از آن General و Software، روی Update تپ کنند.  

البته اپل اعلام کرد که دارندگان اپل واچ سری ۳ قادر به دریافت این آپدیت نخواهند بود و تنها اپل واچ سری ۴ و مدل‌های بعد از آن، از این آپدیت پشتیبانی خواهند کرد.  

این شرکت همچنین عنوان کرد که همه قابلیت‌های واچ او اس ۹ روی همه مدل‌های اپل واچ و در همه کشورها قابل اجرا نخواهد بود و برخی مدل‌ها و کاربران این ساعت‌ها در چند کشور، قادر به استفاده از همه ویژگی‌های این آپدیت نخواهند بود.  

در خصوص واچ او اس ۹ نیز باید گفت که این آپدیت همانند نسخه‌های قبلی، با تمرکز روی قابلیت‌های فیتنس طراحی شده؛ به طوری که کاربران می‌توانند ضربان قلب خود را در حین تمرین مشاهده و یا الگوهای خواب خود را بررسی کنند.  

همچنین قابلیت نظارت بر بهترین عملکرد در حین ورزش و تمرین نیز در این ساعت هوشمند تعبیه شده است. اپل اعلام کرد که به لطف واچ او اس ۹، کاربران می‌توانند یادآورهایی را برای مصرف داروهای خود تنظیم کنند.  

از دیگر قابلیت‌های این آپدیت می‌توان به طراحی جدید رابط کاربری برای دستیاری صوتی سیری، کوییک اکشن و چند واچ فیس جدید اشاره کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا