استارتاپایران

تشکیل شعبه ویژه شرکت‌های دانش بنیان در تعزیرات

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشستی که با شرکت‌های دانش بنیان، از تشکیل شعبه ویژه برای این شرکت‌ها به منظور حمایت از تولید خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو در نشست روز چهارشنبه با مدیران و نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان که با حضور مجتبی توانگر نماینده مردم شهر تهران و ایمان آشتیانی مشاور کمیته دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال برگزار شد، گفت: به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، شعبه ویژه‌ای از امروز مسئولیت رسیدگی به پرونده‌ای مربوط به این شرکت‌ها را برعهده خواهد داشت.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی پس از شنیدن مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان، عمده مشکلات این شرکت‌ها را در حوزه اقتصاد و قانون دانست.

به گفته اصانلو، سازمان تعزیرات حکومتی در یک سال گذشته حامی تولیدکنندگان بوده و رسیدگی به پرونده‌های این شرکت‌ها هم پیرو منویات رهبر معظم انقلاب و با رعایت قانون حمایت از تولید و اشتغال آفرینی را در اولویت قرار داده است.

در این نشست مدیران و نمایندگان شرکت‌های حاضر به بیان مسائل خود پرداختند که لزوم اصلاح و بروزرسانی قوانین و ضرورت تعامل بیشتر، مهم‌ترین درخواست‌های مطرح شده در این نشست بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا