اینترنتتجارت

ارزیشو پویش درآمد دلاری هزار در هزار را برگزار می کند

کسب درآمد دلاری این روزها می‌تواند درآمد زایی ایده آلی برای بسیاری از افراد به حساب بیاید اما مسئله مهم این است که هنوز بسیاری از افراد نمی‌دانند که دقیقا چه افرادی و چگونه می‌توانند با این روش به درآمد  زایی دلاری برسند به همین خاطر ما موازی با شروع دوره جدید پویش که در ثبت نامش در ارزیشو برگزار آغاز شده، تصمیم گرفتیم که پردرآمدترین رشته‌ها و تخصص‌های کسب درآمد دلاری را به شما معرفی کنیم.

گرافیک، پرتقاضاترین مهارت برای کسب درآمد دلاری

اولین و پر درآمدترین رشته که برای گرفتن پروژه‌های دلاری فریلنسری رشته «گرافیک» است. امکان ندارد که فردی گرافیست باشد و تاکنون پیشنهادی در خصوص پروژه دلاری نداشته باشد و یا  به دنبال راهی برای داشتن درآمد دلاری نباشد.

هر کسب و کاری یک ویترین برای خودش دارد، گرافیست ویترین کسب و کار را با هنری که دارد می‌سازد، این افراد می‌توانند در فروش یا پیشرفت اون کسب و کار تاثیر مستقیم داشته باشند.

پردرآمدترین رشته در بازار دلاری
پردرآمدترین رشته در بازار دلاری

برنامه نویسی، پردرآمدترین رشته در بازار دلاری

یکی دیگر از حوزه‌های شاخصی که می‌تواند مسیر درآمد دلاری را برای افراد باز کند، حوزه برنامه نویسی است. این روزها به افرادی که به تازگی قرار است وارد بازار کار شوند به شدت توصیه می‌شود که این حوزه پولساز را انتخاب کنند چرا که یکی از کم دردسرترین رشته‌ها برای درآمد دلاری داشتن همین رشته برنامه نویسی است. شما به راحتی می‌توانید پروژه تعریف کنید با کارفرما ارتباط کمی دارید و خروجی پروژه را برای کارفرما ارسال و از این جا به بعد به نقد کردن درآمد دلاری خود خواهید پرداخت.

تدوین، پراهمیت‌ترین رشته فریلنسری

تدوین هم مثل گرافیک ویترین هر کسب و کاری را می‌سازد، برای مثال شما باید یک تیزر تبلیغاتی رو تدوین کنید این کار شما باعث بهتر دیده شدن اون کسب و کار میشود.

پس تدوین هم از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است، درآمدی که دارد نسبت به وقتی که برایش صرف می‌کنید قابل توجه هست.
بنابراین شمایی که تدوین گر هستی کار پر اهمیتی دارید و نمی‌توانید دایره خودت رو داخل بازار دلاری ببینی، باید دایره رقابتی خودت را در بازار جهانی ببینی.

زبان، راحت‌ترین رشته برای فریلنسری؟

خیلی از افراد فکر میکنند رشته زبان درامد زیادی ندارد، ولی این رشته می‌تواند پایه محکمی برای کسب درآمد دلاری باشد. ترجمه متن‌های انگلیسی به فارسی یا بالعکس، ترجمه فیلم و سریال و از همه مهم‌تر تدریس زبان به عنوان یکی از بهترین روش‌های درآمد زایی دلاری به حساب می‌آید. البته کسب درآمد دلاری سختی‌های خودش را هم دارد چرا که اگر مکالمه سلیس و روانی نداشته باشید و یا در حیطه کاری خود تبحر لازم را نداشته باشید به راحتی از بازار درآمد دلاری دور خواهید شد.

بالاخره بهترین رشته درآمد دلاری کدام است؟

ما در این مقاله سعی کردیم پرمخاطب‌ترین رشته‌های درآمد دلاری را به شما معرفی کنیم البته این تنها روش نیست و روش‌هایی مثل تولید محتوا و نقد کردن درآمد یوتیوب هم خیلی جذاب به نظر می‌رسد. اما جالب اینجاست که باید به یک نتیجه گیری کلی برسیم که بالاخره بهترین رشته درآمد دلاری کدام است؟ واقعیت ماجرا این است که انتخاب یک رشته به عنوان بهترین برای هر شخص با مهارت‌هایی که دارد متفاوت است. اما در حالت کلی پولساز‌ترین رشته رشته گرافیک، بی‌دردسرترین حوزه رشته برنامه نویسی و متداول‌ترین حوزه رشته زبان انگلیسی است. حالا اگر شما هم این مهارت‌ها را دارید و دوست دارید برای حضور در بازار دلاری قدم بردارید همین حالا به پویش هزار در هزار ارزیشو بپیوندید.
پویش هزار در هزار ارزیشو قرار است تا مسیر جدید و جذابی را به شما ارائه دهد. تو این پویش قرار است که به هزار نفر کمک کنیم تا به درآمد هزار دلار در ماه برسند. این رشته‌ها دقیقا همون حوزه‌هایی است که امروز در موردش صحبت کردیم.

کسب درآمد دلاری
کسب درآمد دلاری

در این پویش یک منتور با تجربه که از همین مسیر، یا بهتر بخوام بگم از چندین رشته مختلف درآمد داشته کنار شماست که تجربیاتی که در خصوص درآمد دلاری داشته را در اختیار شما قرار دهد.

تسهیلگر ۲۴ ساعته که در طول مسیر کنار شماست و برنامه ها، چک پوینت‌ها و پیگیری مشکلاتی که باهاش مواجه خواهید شد رو حل میکنه.

هر کسی ممکنه داخل مسیری که میره به مشکل بر بخوره، ولی چالش اصلی اونجا به وجود میاد که چجوری برطرفش کنه.
وبینار‌های رفع اشکال توسط منتور به تمام مشکلات، چالش ها، ابهام‌ها و مواردی که ممکنه برای هر کس پیش بیاد رو برطرف میکنه

ما اینجا رشته‌های برتر و راه و چاه کسب درآمد دلاری رو بهت گفتیم، ازینجا به بعد تصمیم خودته که کنارمون باشی و مسیر حرفه‌ای خودت رو تغییر بدی.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا