اینترنت

۱۴ سایت عجیبی که شما را شوکه خواهد کرد!

در این مقاله می‌خواهیم عجیب‌ترین سایت‌های جهان را به شما معرفی کنیم که هیچ محتوای خاصی ارائه نمی‌دهند و بی‌خود و بی‌جهت ایجاد شده اند. اما همین موضوع آنها را بسیار ترند کرده است و حتی کاربران بسیار زیادی از سراسر دنیا، روزانه به این سایت‌ها سر می‌زنند!

عجیب‌ترین سایت‌های جهان

۱. eelslap (سیلی مارماهی)

اولین سایت عجیب و غریب، که در لیست ما نیز مشهورترین است، eelslap نام دارد. این سایت برای طرفداران صحنه آهسته یا اسلوموشن است. از طریق این سایت می‌توانید صحنه برخورد ماهی با صورت فردی را فریم به فریم با استفاده از ماوس کنترل و تماشا کنید.

۲. blue screen of death (صفحه آبی مرگ)

شما احتمالا از آن دسته افرادی هستید که اغلب با صفحه آبی مرگ مواجه شده اید. این سایت عجیب صفحه آبی مرگ را برای شما بازسازی می‌کند.

۳. sweaterify (ژاکت)

Sweaterify یکی دیگر از وب سایت‌های عجیب اما سرگرم کننده در لیست ما است. در این وب سایت می‌توانید تصویر مورد علاقه خود را روی لباس چاپ کنید و در پایان می‌توانید آن را ذخیره کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

۴. ZoomQuilt

Zoomquilt جالب‌ترین و در عین حال عجیب‌ترین سایت دنیاست! تصویری را خواهید دید که بی‌نهایت زوم می‌شود و داخل آن فرو می‌روید.

۵. texter (متن)

یکی از جالب‌ترین سایت‌های ساخت تصاویر با متن که با تغییر فونت و اندازه می‌توانید تصاویر زیبایی بسازید!

۶. fallingfalling (سقوط)

این سایت نوعی شبیه ساز سقوط است که حالت سقوط از ارتفاع تا بی‌نهایت را تداعی می‌کند. توصیه می‌شود زیاد به این سایت خیره نشوید.

۷. mutaurwa (ارتقا یافته است)

سایتی برای املای صحیح نام خانوادگی افراد! این سایت صرفا برای کمک به املا و تلفظ صحیح ایجاد و تولید شده است و کاربرد دیگری ندارد!

۸. staggeringbeauty (زیبایی شگفت انگیز)

یکی از بی‌فایده‌ترین سایت‌های موجود، Staggerbeauty است که فقط برای شوکه کردن یک مرد سیاه پوست با یک کلیک سریع ماوس طراحی شده است.

۹. hooooooooo (هوووو)

و دوباره یک سایت بی‌فایده دیگر را می‌بینیم که فقط برای سلام ایجاد شده است!

۱۰. haneke (هانک)

به سایت عجیب و بی‌فایده دیگری می‌رسیم. نام این سایت Blue Ball Factory است که چرخه طولانی بی‌پایان تولید توپ را نشان می‌دهد!

۱۱. Creepypasta (نودل شبح وار)

برای اینکه بتوانید از این سایت ترسناک استفاده کنید، انگلیسی شما باید بسیار قوی باشد! سایت scary noodle به گونه‌ای کار می‌کند که افراد مختلف از سراسر جهان دور هم جمع می‌شوند و هر کدام داستان‌های ترسناک خود را در آن به اشتراک می‌گذارند! بیشتر این داستان‌های ترسناک با تصاویر وحشتناک، صداهای عجیب و جزئیات بسیار زیاد و بحث برانگیز منتشر می‌شوند.

۱۲. Planecrashinfo (سایت سقوط هواپیما)

ممکن است شما دیدن و خواندن اطلاعات و اخبار مربوط به حوادث وحشتناک را دوست نداشته باشید! یکی از عجیب‌ترین و وحشتناک‌ترین سایت‌های Google، که در آن می‌توانید این اخبار را دنبال کنید، سایت اطلاعات مربوط به تصادف هواپیما است که اخبار مربوط به همه حوادث هوایی، از جمله هواپیماهای تجاری، نظامی و حتی هلیکوپترهای شخصی را منتشر می‌کند. علاوه بر این، خبر این سایت نه تنها در مورد تصادفات هواپیما در سالهای اخیر نیست، بلکه شامل همه مواردی است که از سال ۱۹۲۰ اتفاق افتاده است. همه این اخبار به صورت عکس و فیلم منتشر شده است. اما شاید آنچه به نظر می‌رسد ترسناک باشد این است که بخشی از آن صدها سقوط وحشتناک در تاریخ و مرگ مشهورترین مردم جهان و حرف‌های آنها در آخرین لحظات زندگی وجود دارد.

۱۳. World Births and Deaths (تولد مرگ)

بازدید از این وب سایت برای برخی از افراد تا حدودی وحشتناک به نظر می‌رسد و برای دیگران کاملاً طبیعی است، اما همانطور که از نام آن پیداست، محتوای آن مربوط به زندگی و مرگ است و آمار لحضه‌ای مرگ و تولد را نشان می‌دهد.

۱۴. Deathdate (تاریخ مرگ مکان مرگ)

بدون شک از نام این سایت تا حدودی می‌توانید حدس بزنید که محتوای آن چیست. برای برخی افراد مهم است که بدانند مرگ چه زمانی فرا می‌رسد! البته همه ما می‌دانیم که همه این چیزها و پیش بینی زمان مرگ فقط افسانه است! اما بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند خود را با چنین چالش‌هایی سرگرم کنند. جالب اینجاست این سایت نه تنها زمان مرگ شما را تعیین می‌کند، بلکه علت مرگ شما و همچنین جزئیاتی را به شما می‌گوید.

بهترین سایت ها

بهترین سایت ها
بهترین سایت ها

قطعا متوجه شده اید که این وبسایت ها همگی جنبه فان و شوخی دارند و هیچ کدام نه محتوای خاصی نمایش می دهند نه کاربرد مفیدی دارند. اما به طور کلی اگر میخواهید با بهترین سایت های جهان آشنا شوید و از سرویس ها و محصولات بهترین سایت های جهان استفاده کنید، بهترین سایت اینجاست تا بهترین ها را به شما معرفی کند. حتما برای شما پیش آمده که برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال دچار سردرگمی شده اید و نتوانستید انتخاب درستی داشته باشید. یا اگر یک طراح سایت هستید، شاید همیشه برای انتخاب بهترین هاست وردپرس یا بهترین درگاه پرداخت مشکل دارید. بهترین سایت اینجاست تا بهترین سرویس دهنده های ایران و جهان را به شما معرفی کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا