اپل

اپل واچ سری ۸ رونمایی شد

بالاخره انتظارها به سر آمد و رویداد پاییزی اپل برگزار و از جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت موسوم به اپل واچ سری ۸ رونمایی شد.

ساعتی که به یک سنسور دمای جدید مجهز و چند قابلیت مرتبط با سلامتی بانوان نیز در آن تعبیه شده است. اپل واچ سری ۸ همچنین به دو سنسور جدید حرکتی مجهز شده که در تصادفات کاربرد دارد و می‌تواند مشخص کند که آیا تصادف کاربر، شدید بوده یا خیر.

اپل می‌گوید که این ساعت قادر است تغییات دما را تا ۰.۱ سانتیگراد ردیابی کند و هر ۵ ثانیه، دما بدن فرد را بررسی می‌کند. به گفته این شرکت، این ساعت حتی می‌تواند دمای بدن بانوان در طول شب را نیز ردیابی کند و اطلاعاتی را در خصوص وضعیت سلامتی آنها ارائه دهد.

اپل ادعا کرده این اطلاعات روی ساعت فرد رمزگذاری می‌شود که یک قابلیت مهم برای اطمینان‌بخشی از محرمانه بودن این داده‌ها محسوب می‌شود. این شرکت گفت ویژگی تشخیص تصادف اپل واچ سری ۸ تنها در حین تصادف کار می‌کند که این امر در حفظ طول عمر باتری ۱۸ ساعته دستگاه کمک می‌کند.

اپل همچنین یک حالت جدید تحت عنوان Low Power را برای این ساعت طراحی کرده که با فعال شدن آن، طول عمر باتری اپل واچ سری ۸ تا ۳۶ ساعت افزایش می‌یابد. با وجود این قابلیت‌ها، اپل واچ سری ۸ در بازار رقبای جدی دارد.

فیت‌بیت اخیرا خانواده ساعت‌های هوشمند خود را با مدل‌های سنس ۲، اینسپایر ۳ و ورسا ۴ به‌روز کرد که با قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند. شرکت گارمین نیز اخیر از نسل جدید سات‌های هوشمند خود رونمایی و توجه منتقدان را به خود جلب کرد. حال باید دید که دستاورد مهندسان اپل در رقابت با دیگر محصولات مشابه شرکت‌های رقیب، چگونه می‌تواند خریداران را به انتخاب خود ترغیب کند.

اپل واچ سری ۸ در چهار رنگ قرمز، نقره‌ای، میدنایت و استارلایت به دست خریداران خواهد رسید. به گفته اپل، ساعت اپل واچ سری ۸ با قیمت‌های ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار به ترتیب برای نسخه‌های جی‌پی‌اس و سلولار از ۱۶ سپتامبر روانه بازار خواهد شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا