اپل

رندرهای لو رفته اپل واچ پرو طراحی احتمالی این ساعت را فاش کرد

اخیرا تصاویری رندرشده از قطعات جانبی متعلق به ساعت جدید اپل واچ پرو در فضای وب رویت شده که نشان می‌دهد این ساعت به یک دکمه فیزیکی دیگر در قسمت کناری بدنه مجهز خواهد بود.  

این تصاویر CAD توسط وب‌سایت 91Mobiles منتشر شده و بریدگی‌هایی را قسمت کناری کیس این ساعت نشان می‌دهد. بر استناد به این اطلاعات، اپل واچ پرو احتمالا به یک صفحه نمایش کاملا صاف و یک دکمه جدید در سمت چپ بدنه و زیر ورودی اسپیکر مجهز خواهد بود.

همچنین یک برآمدگی نیز در سمت راست مشاهده می‌شود که محل قرارگیری میکروفون، دکمه و دیجیتال کرون را در خود جای داده است. به لطف این طراحی، از فشارهای تصادفی این دکمه جلوگیری خواهد شد.

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ نیز با تایید رندرهای منتشرشده در وب‌سایت مذکور، اعلام کرد که این همان طراحی ساعت اپل واچ پرو است. اگر این ادعاها درست باشد می‌توان گفت که اپل واچ پرو، گزینه‌ای مناسب برای ورزشکاران باشد. همچنین دکمه بزرگ این ساعت کمک می‌کند تا استفاده از آن در حین انجام ورزش‌هایی همچون شنا، موج‌سواری و… آسان شود.  

تاکنون تصاویر مختلفی از این ساعت توسط افشاگران دنیای فناوری منتشر شده که در اغلب آنها به استفاده از یک نمایشگر بزرگ با قابلیت مصرف انرژی کم اشاره شده است. چندی پیش نیز بلومبرگ اعلام کرد که این ساعت با باتری بزرگ‌تر و کیس تیتانیومی‌مقاوم عرضه خواهد شد.  

وب‌سایت 91Mobiles نیز در ادامه مدعی شد اپل واچ پرو از قاب ۴۹ میلیمتری بههر می‌برد که اگرچه با این ابعاد، بزرگ‌ترین ساعت هوشمند اسپرت لقب نمی‌گیرد اما اپل را برای تصاحب این عنوان نزدیک کرده است.  

در حال حاضر، ساعت‌های اپل واچ با ابعاد ۳۸ تا ۴۵ میلیمتری به فروش می‌رسند. از جمله مشخصات مورد انتظار برای اپل واچ پرو می‌توان به قابلیت ضدآب بودن اشاره کرد. این در حالی است که مدل فعلی این ساعت، از استاندارد WR50 بهره می‌برد که تنها برای شنا در آب‌های کم‌عمق مناسب است و برای ورزش‌هایی همچون کایت سواری، اسکی روی آب یا غواصی مناسب نیست.  

همچنین ویژگی اتصال ماهواره‌ای نیز از جمله مواردی است که علاقه‌مندان امیدوارند آن را در اپل واچ پرو ببینند. با این حال، فردا یعنی ۱۶ شهریور، رویداد Far Out اپل برگزار و از محصولات جدید این شرکت رونمایی خواهد شد که اپل واچ پرو نیز به احتمال زیاد، در سبد رونمایی‌های این شرکت جای خواهد داشت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا