گجت

ایرپادز پرو جدید در رویداد ۱۶ شهریور معرفی ‌می‌شود

به نظر می‌رسد که مدل‌های جدید آیفون و اپل واچ، تنها محصولات اپل برای معرفی در رویداد Far Out نیستند و احتمالا از نسخه جدید ایرپادز پرو نیز رونمایی خواهد شد.  

بلومبرگ در گزارشی نوشت که این شرکت در حال آماده‌سازی مقدمات رونمایی و عرضه نسل دوم ایربادهای ایرپادز پرو خود است. مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ در تازه‌ترین شماره نشریه Power On گفت که اپل، ایرپادز پرو را که نسل اول آن در اکتبر ۲۰۱۹ معرفی شد، به‌‎روز می‌کند.  

وی گفت: سال گذشته اعلام کرد که ایرپادر پرو جدید در سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد و اکنون مطلع شدم که این محصول در مراسم روز چهارشنبه اپل رونمایی می‌شود.

چند سالی است که شایعاتی در خصوص معرفی نسل جدید این محصول تحت عنوان ایرپادز پرو ۲ به گوش می‌رسد و بلومبرگ نیز در سال ۲۰۲۰ در گزارشی به ادعای گورمن اعلام کرد که اپل نمونه اولیه این دستگاه را با طراحی کامپکت‌تر تست کرده و قصد دارد دنباله این ایربادز را حذف کند.

در برخی گزارش‌ها نیز آمده بود که اپل به دنبال اضافه کردن قابلیت‌های بیشتری مرتبط با سلامتی و تناسب اندام در این محصول جدید است.  

بسیاری از کارشناسان معتقدند که تغییر چندانی در طراحی ایرپادز پرو جدید اعمال نخواهد شد اما در عوض، این محصول به نسل جدید پردازنده H۱ مجهز خواهد بود که کیفیت صدای بالاتر و عمر باتری بیشتری را به ارمغان خواهد آورد.

همچنین انتظار می‌رود که ایرپادز پرو جدید با فناوری جدید Losseless Audio به همراه کیس شارژ بازطراحی‌شده به منظور استفاده بهتر از قابلیت Find My عرضه شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا