گوگلموبایل

انتشار ویدیویی از جعبه‌گشایی گوشی جدید پیکسل ۷ پرو گوگل

یک فروشکاه محصولات فناورانه در بنگلادش، ویدیویی را جعبه‌گشایی یک گوشی که گفته می‌شود پیکسل ۷ پرو جدید گوگل است، منتشر کرد.

این ویدیو که در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر شده، نشان می‌دهد که فردی در حال بیرون آوردن گوشی هوشمندی از داخل جعبه‌ای با برند گوگل است. بدنه این گوشی از رنگ مشکی بهره می‌برد و لوگوی G نیز در قسمت پشتی مشاهده می‌شود.  

گوگل ابتدا در ماه مه و در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان، از گوشی‌های پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو رونمایی کرد و این دو مدل احتمالا همراه به ساعت پیکسل واچ، وارد بازار خواهند شد.  

طراحی ظاهری این گوشی در ویدیوی منتشرشده، از شباهت آن با تصاویری رسمی‌گوگل حکایت دارد و حتی نوار آلومینیومی‌دوربین به همراه دو بریدگی برای سنسورها نیز روی بدنه به چشم می‌خورد.

انتشار ویدیویی از جعبه‌گشایی گوشی جدید پیکسل ۷ پرو گوگل

با این حال، این ویدیو اطلاعات و جزییات بیشتری را از پیکسل ۷ پرو ارائه نمی‌دهد. این ویدیوی آنباکسینگ در حالی منتشر شد که چندی پیش نیز تصاویری از نمونه اولیه پیکسل ۷ در وب‌سایت eBay رویت و به فروش گذاشته شد.

افشاگری اخیر از جعبه‌گشایی پیکسل ۷ پرو، از اعتبار بیشتری نسبت به شایعات قبلی برخوردار است و بر این موضوع صحه می‌گذارد که چیزی تا عرضه رسمی‌این گوشی باقی نمانده است.  

علاوه بر این گوشی، چندی پیش اطلاعاتی در خصوص ساعت پیکسل واچ نیز که به طراحی دایره‌ای مجهز شده، در فضای وب منتشر شد. با این حال، زمان زیادی تا کنفرانس فصل پاییز گوگل باقی نمانده و باید دید که چه میزان از این شایعات و افشاگری‌ها به واقعیت تبدیل خواهند شد.

نوشته های مشابه

‫1,339 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا