موبایل

گزارش بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون در سال ۲۰۲۲ از فرنا (آپدیت مرداد ۱۴۰۱)

گوشی موبایل تا ۱۰ میلیون تومان از برندهای مختلف جهان برای بودجه و سلیقه های مختلف در این مطلب قرار داده شده تا بهترین ها را انتخاب کنید.

گوشی‌های موبایل امروزه بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزمره ما هستند و انتخاب بهترین گوشی براساس بودجه‌ای که مدنظر ماست همیشه یکی از چالش‌ها به حساب می‌آید. یقینا در بازار موبایل ایران صدها مدل گوشی در رنج قیمتی ما وجود دارند اما مسأله مهمتر و چالش برانگیز پیدا کردن مدلی است که ارزش خرید بالایی داشته باشد و بتواند رضایت ما را جلب کند. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون ۱۴۰۱ بپردازیم. با ما همراه باشید.

لیست بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون ۱۴۰۱

در ادامه با لیستی از گوشی‌های موبایل از برندهای مختلف آشنا خواهید شد که همگی رنج قیمتی آنها تا ۱۰ میلیون تومان است. اگر شما هم هنوز شک دارید و برایتان جای سؤال است که گوشی تا ۱۰ میلیون چی بخریم در ادامه با ما همراه باشید. شما می‌توانید برحسب نیاز، سلیقه و هدفی که دارید از بین مدل‌های گفته شده انتخاب کنید:

  • شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس (Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus):

یقینا بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون مدل ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس است. این گوشی با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ از نوع SUPER AMOLED و رزولوشن FHD و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز نه تنها تصاویر با کیفیت به شما نمایش می‌دهند بلکه کار با گوشی را هم راحت و روان کرده است.

پردازنده مرکزی گوشی ۸ هسته ای از نوع مدیاتک Dimensity 920 بوده که با ۲ هسته A78 و ۶ هسته A55 با فرکانس بین ۲ تا ۲.۵ گیگاهرتز کار می کند. پردازنده گرافیکی هم از نوع Mali-G68 MC4 بوده که در مجموع سرعت، دقت، کیفیت و اجرای بی نقص سنگین ترین پردازش ها را با کمترین تأخیر به ارمغان آورده اند و می توانید سنگین‌ترین بازی های آنلاین را هم اجرا کنید.

دوربین‌های سه گانه گوشی ردمی شیائومی نوت ۱۱ پرو پلاس (۱۰۸ + ۸ و ۲ مگاپیکسل) در کنار دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی جلوی گوشی قابلیت ضبط تصویر با کیفیت ۴K و عکسبرداری با بالاترین کیفیت را دارند. اما این ویژگی‌ها پایان کار نیست چرا که باتری این گوشی هم باعث شده تا این گوشی بهترین گزینه برای خرید گوشی تا ۱۰ میلیون باشد. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با شارژر ۱۲۰ واتی فست شارژ در طی ۱۵ دقیقه باتری را فول می‌کند.

  • پوکو ایکس ۴ پرو (POCO X4 Pro)

پوکو ایکس ۴ پرو هم بهترین گزینه برای گوشی موبایل تا ۱۰ میلیون است که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار کشورمان شده و با طراحی بسیار زیبا توانسته سخت پسندترین کاربران را هم به سمت خود جذب کند. برای این مدل صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با فناوری AMOLED استفاده شده که با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز، عملکرد نرم و روانی را شاهد خواهید بود.

پوکو ایکس ۴ پرو (POCO X4 Pro)
پوکو ایکس ۴ پرو (POCO X4 Pro)

پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۶۹۵ و گرافیکی Adreno ۶۱۹ از دیگر نقاط قوت این گوشی هستند تا خیال شما را بابت اجرای سریع و راحت هر گونه نرم افزار و بازی آنلاین راحت کند. دوربین سه گانه (۱۰۸ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی) و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهترین لحظات زندگیتان را با بهترین کیفیت ثبت خواهند کرد. رم ۶ یا ۸ گیگابایتی با حافظه داخلی ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایت از دیگر ویژگی‌های این گوشی محبوب است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با قابلیت فست شارژ هم همراه و همسفر خوب شماست. بنابراین برازنده جایگاه بهترین موبایل تا ۱۰ میلیون است.

  • سامسونگ گلکسی ای ۷۱   (Galaxy A71):

دنبال بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون هستید؟ مدل سامسونگ گلکسی A۷۱ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و فناوری SUPER AMOLED در کنار رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۹۳ پیکسل بر اینچ تصاویر خیره کننده‌ای به شما نشان خواهد داد.

دوربین ۴ گانه این گوشی مزیت خوبی برای دیگر رقباست. قدرت این دوربین‌ها (۶۴ + ۱۲ + ۵ + ۵ مگاپیکسل) در کنار دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قدرت فیلمبرداری و تصویربرداری ۳۰ فریم بر ثانیه با کیفیت ۴K دارد که جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمی‌گذارند.

قلپ تپنده این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ است که در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خیال شما را از اجرای پیچیده‌ترین و سنگینترین اپلیکیشن‌ها و ذخیره سازی انبوهی از برنامه‌ها راحت می‌سازد. باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت با شارژر فست شارژ ۲۵ واتی است که هم شارژ زیادی نگه می‌دارد و هم به سرعت شارژ می‌شود.

  • وان پلاس نورد ان ۱۰ فایو جی (OnePlus Nord N10):

گوشی وان پلاس نورد ان ۱۰ نیز قطعا در لیست بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون قرار می‌گیرد که شاید تعجب کرده باشید. اما با صفحه نمایش ۶.۴۹ اینچی و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۴۰۶ پیکسل بر اینچ توجهتان را جلب خواهد کرد.

اما این پایان ماجرا نیست و در سخت افزاری مرکزی اسنپدراگون ۶۹۰ هشت هسته ای خودنمایی می کند که با پردازنده گرافیکی Adreno 619L دو نقطه اتکا برای انجام سنگین‌ترین تسک‌ها هستند. رم ۶ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت نیز نقطه قوت دیگر این گوشی و دلیل قرارگیری در لیست بهترین گوشی موبایل تا ۱۰ میلیون ۲۰۲۲ است.

دوربین ۴ گانه (۶۴ + ۸ + ۵ + ۲ مگاپیکسل) و سلفی ۱۶ مگاپیکسل با قدرت فیلمبرداری تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه و تصویربرداری با کیفیت ۴K خط و نشان جدی برای رقبا محسوب می‌شود. باتری گوشی ۴۳۰۰ میلی آمپری است اما از فناوری لیتیوم – پلیمر استفاده شده که نسل جدید است و با شارژر ۳۰ واتی خیال شما را بابت شارژدهی سریع راحت ساخته است.

  • موتورولا موتو جی پلاس فایو جی (Moto G 5G Plus):

موتورولا موتو جی پلاس هم قطعا بهترین گوشی موبایل تا ۱۰ میلیون 2022 خواهد بود و ما هم در این لیست به معرفی آن می‌پردازیم. این گوشی با سایز صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و رزولوشن ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل بر اینچ کیفیت فوق العاده‌ای پیش چشمان شما به تصویر خواهد کشید.

پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۷۶۵ و ۸ هسته‌ای است که در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی انتظار شما را از یک گوشی قدرتمند و حرفه ای برآورده می سازد و نگران فضای کافی برای ذخیره سازی فایل و برنامه هم نخواهید بود. پردازنده گرافیکی هم مجهز به چیپ Adreno 620 است که قطعه ای کارآزموده و شناخته شده به حساب می آید.

دوربین ۴ گانه پشتی (۴۸ + ۸ + ۵ + ۲ مگاپیکسل) و دوربین سلفی دو گانه ۱۶ و ۸ مگاپیکسل حرف‌های زیادی برای گفتن دارند به نحوی که عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای هم کاملا رضایت داشته اند. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر با جدیدترین فناوری ساخت در کنار شارژر ۲۰ وات فست شارژ شما را نا امید نخواهد کرد. بنابراین یکی از بهترین‌ها در گوشی تا رنج ۱۰ میلیون است.

(Moto G 5G Plus)
(Moto G 5G Plus)
  • هواوی وای ۹ پرایم (Huawei Y9 Prime):

اگر گوشی خوب تا ۱۰ میلیون می خواهید و با این حال پول زیادی هم نمی خواهید بپردازید، هواوی Y9 Prime بهترین گزینه است. این مدل از هواوی با سایز صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۹۱ پیکسل در اینچ کیفیت بسیار خوبی برای نمایش دادن عرضه می‌کند.

پردازنده مرکزی مدل Hisilicon Kirin 710F 8 هسته ای با قدرت ۱.۷ تا ۲.۲ گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی هم از نوع Mali-G51 MP4 بوده و قادر به اجرای سنگینترین برنامه و بازی های گرافیکی است. ۴ گیگابایت رم با حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت امکان اجرای همزمان چندین برنامه و ذخیره سازی فایل‌های مختلف را به شما می‌دهد.

دوربین سه گانه پشتی (۱۶ + ۸ + ۲ مگاپیکسل) در کنار دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی که همه آنها با کیفیت فول اچ دی و نرخ فریم۳۰ و ۶۰ هستند انتظارات شما را برآورده خواهند ساخت. باتری گوشی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ ۱۰ وات است که در این زمینه چندان قدرتمند عمل نکرده است. بنابراین بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان نخواهد بود اما یکی از بهترین هاست.

در این مطلب تلاش کردیم با معرفی بهترین‌ها راهنمای گوشی تا ۱۰ میلیون خوبی ارائه کنیم و همه افراد با هر سطحی از نیاز و خواسته و بودجه بتوانند بهترین گوشی را خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا