گوناگون

خرید آنی گیفت کارت‌های معتبر

GiftCard در حقیقت به نوعی کارت هدیه گفته می شود که از اعتبار مشخصی به صورت غیر نقدی و مجازی برخوردار است و اعتبار این کارت ها قابلیت انتقال به حساب و اشخاص دیگر را ندارد اما می توان بهترین هدیه ممکن برای افراد عادی، دانشجویان، گیمرها، نتورکرها و … باشد. 

افراد می توانند با خرید گیفت کارت به راحتی و به سرعت هر چه بیشتر کالاها و خدمات مورد نظر خودشان را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کنند. 

امروزه تمامی شرکت ها و موسسه های معتبر سراسر جهان برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به تولید و عرضه انواع گیفت کارت ها با اعتبارهای مختلف کرده اند و به همین دلیل این کارت ها از محبوبیتی جهانی برخوردارند.

محبوب ترین گیفت کارت های جهان

همانطور که گفته شد امروزه تمامی برندهای معتبر برای افزایش رفاه مشتریان خود گیفت کارت های مختلفی عرضه کرده اند و در هر کشوری نوع خاصی از این کارت ها وجود دارد اما تعدادی از گیفت کارت ها به دلیل شهرت و اعتبار بالای شرکت های عرضه کننده در سراسر جهان محبوبیت بیشتری دارند. 

امروزه شرکت های شناخته شده ای همچون اسکایپ، سامسونگ، فیسبوک، آمازون، اسپاتیفای، ای بی، والمارت و … گیفت کارت های مخصوص به خود را عرضه می کند. 

از جمله محبوب ترین و رایج ترین گیفت کارت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاربران شرکت بزرگ مایکروسافت می توانند با خرید گیفت کارت ایکس باکس از تمامی خدمات شرکت و امکانات ایکس باکس بهره مند شوند.
  • گیمرها با خرید گیفت کارت ریزر گلد از کمپانی Razer قادرند به بیش از 2000 بازی دسترسی داشته باشند.
  • گیمرها و کاربران شرکت سونی می توانند با خرید گیفت کارت پلی استیشن حساب های شخصی خود را در شبکه PlayStation Network شارژ کرده و از خدمات آن بهره مند شوند.
  • علاقه مندان به برند اپل و کاربران این شرکت معروف و محبوب می توانند با خرید گیفت کارت اپل آیتونز از انواع خدمات و برنامه های ios استفاده کنند.
  • افراد با خرید گیفت کارت گوگل پلی از شرکت گوگل می توانند از برنامه ها و خدمات Google Play Market استفاده کنند.
  • خرید گیفت کارت استیم از کمپانی بزرگ VALVE نیز به افراد اجازه عضویت در شبکه Steam و استفاده از خدمات آن را می دهد.

همچنین افراد می توانند با خرید انواع گیفت کارت ها و استفاده از آنها اقدام به خرید یوسی پابجی موبایل و جم انواع بازی های موبایلی و ویدیویی بکنند و از آنها لذت ببرند.

خرید آنی گیفت کارت

محبوبیت بسیار زیاد گیفت کارت ها باعث شده است که بستر مناسبی برای سواستفاده افراد سودجو فراهم شود و لازم است که حتما به موارد امنیتی و فاکتورهای مختلفی در زمان خرید توجه شود که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون میزان اعتبار و سابقه سایت و فروشگاه عرضه کننده، نوع گیفت کارت و کاربردهای آن، تاریخ انقضای گیفت کارت، نکات و موارد امنیتی، ناحیه و ریجن استفاده از کارت، نوع ارز موجود در کارت، قیمت گیفت کارت، کارمزدها و مالیات گیفت کارت ها و … می باشند.

سایت فروشگاهی گیفت کارت (Giftcard.ir) می تواند بهترین انتخاب برای خرید ویزا کارت و مستر کارت تحویل آنی، خرید گیفت کارت استیم ترکیه، خرید گیفت کارت استیم آرژانتین و سایر گیفت کارت ها باشد چرا که این سایت دارای سابقه ای 12 ساله می باشد و از دیگری ویژگی های سایت فروشگاهی گیفت کارت می توان به مواردی همچون قابلیت پشتیبانی 24 ساعته، برخورداری از درگاه های بانکی و SSl مطمئن، تحویل آنی محصول و … اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا