سرگرمی

چگونگی خرید اکانت اسپاتیفای در ایران

شما بارها اسم اسپاتیفای spotify را شنیده اید. یک شرکت سوئدی که سرویسی کاملی برای استریم موسیقی به صورت پادکست و ویدئو راه اندازی کرده است. اسپاتیفای به طور کامل از حقوق هنرمندان و آثار موسیقی حفاظت می‌کند و با امکاناتی که دارد باعث معرفی هنرمندان و آثارشان به جهانیان می‌شود. کاربران با خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانند تمام آلبوم‌هایی موسیقی جدید هنرمندان را خریداری کنند و به آن گوش بدهند.

ویژگی‌های اکانت پرمیوم اسپاتیفای

کاربران با خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانند لیست پخش اختصاصی خود را بسازند و آهنگ‌های دلخواه خود را در شبکه‌های مجازی به اشتراک بگذارند. همچنین امکان جستجو بر اساس نام هنرمند، نام آلبوم، سبک موسیقی، لیست بخش و… وجود دارد و افراد به راحتی می‌توانند فایل موردنظر خود را پیدا کنند. در ادامه به توضیح اهمیت خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم و مقایسه امکانات آن با اکانت رایگان می‌پردازیم.

آهنگ‌های بی‌شمار

با خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانید به بی‌نهایت فایل موسیقی‌ گوش بدهید و همچنین می‌توانید با جستجو کردن نام، صفحه ی هنرمند موردنظر خود را بیابید و به آن گوش دهید. البته در اکانت‌های رایگان اسپاتیفای هم این امکان وجود دارد، اما محدودیت‌هایی دارد که از جمله آن می‌توان به این موارد اشاره کرد: روزانه فقط چند آهنگ را می‌توانید به طور رایگان گوش دهید. با اکانت رایگان در یک ساعت تا ۶ مرتبه می‌توانید از آهنگ‌ها رد شوید (Skip کنید)، و فقط به امکان گوش کردن به لیستها طبق قابلیت مختلط shuffle وجود دارد و نمی‌توان آهنگ مورد نظر را پلی کرد. ولی در نسخه ی خریدنی یا پریمیوم اسپاتیفای، بدون محدودیت به هر شکل که بخواهیم می‌توانیم به موسیقی گوش دهیم.

کیفیت بالای آهنگ

آهنگ‌های که در اکانت رایگان است معمولا کیفیت پایین‌تری دارند ولی با خرید اکانت اسپاتیفای بالاترین و بهترین کیفیت هر آهنگ در دسترس قرار می‌گیرد و می‌توان به آن گوش داد. به عنوان مثال یکی از مزیت‌های اکانت‌های خریدنی مشکل قطع و وصل شدن و یا نویز داشتن موسیقی است که باعث اذیت شدن گوش‌ها می‌شود و این مشکل در اکانتهای پریمیوم وجود ندارد.

دانلود آهنگ

یکی از مشکلاتی که اکثر هنر دوست‌ها را آزرده خاطر کرده است عدم امکان دانلود بسیاری از موسیقی‌های آنلاین است. با خرید اکانت اسپاتیفای قابلیت دانلود و گوش دادن به صورت آفلاین هم برای کاربران فراهم شده است. اما در نسخه‌های رایگان امکان دانلود موسیقی‌ها وجود ندارد و فقط به صورت آنلاین و محدود می‌توانید آن را گوش دهید.

معرفی موسیقی به شما

اسپاتیفای هر هفته بر اساس علاقه ی شما و بر اساس پلی لیستهایی که دارید، موسیقی‌هایی را در قالب یک فهرست پیشنهادی به شما معرفی خواهد کرد. کاربران با ساخت پلی لیست‌ها می‌توانند موسیقی‌های مورد علاقه ی خودشان را راحت‌تر پیدا کنند.
همچنین امکان پخش روی دستگاه‌های دیگر یا اسپیکرهای هوشمند با خرید اکانت اسپاتیفای فراهم می‌شود. وقتی موسیقی در حال پخش است می‌توان با استفاده از اپلیکیشن اسپاتیفای روی دستگاه دیگر آن را گوش داد و آن دستگاه را به یک اسپیکر هوشمند تغییر داد.

سایت مرجع خرید اکانت اسپاتیفای

تهیه اکانت اسپاتیفای پرمیوم در ایران ممکن است کمی سخت باشد. برای خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌توانید به سایت buyspotifyaccount. ir مراجعه کنید که سایتی برای خرید اکانت اسپاتیفای است.

قیمت‌های سایت خرید اکانت اسپاتیفای مناسب است و با مبلغ‌های پایین و تخفیف قابل خرید است. در پلن‌های یک ساله و شش ماهه تخفیف دارد و گزینه ی مناسبی برای انتخاب به حساب می‌آید.

سایت خرید اکانت اسپاتیفای، سایت مرجع و اصلی تهیه اکانت در ایران است و با مراجعه به این سایت میتوانید خدمات رسمی این سایت را دریافت کنید.

این سایت انواع اکانت‌ها (مثلا اکانت فمیلی ممبر، شخصی و DUO) را داراست. اکانت فمیلی ممبر محبوبترین نوع در میان اکانتهای اسپاتیفای به حساب می‌آید که میتوانید با انتخاب این مورد، با قیمتی مناسب نسخه پرمیوم کامل را تست کنید.

انواع پلن‌های اسپاتیفای
انواع پلن‌های اسپاتیفای

نکاتی که هنگام خرید اکانت به آن باید توجه کرد

از جمله مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید اکانت اسپاتیفای به آن توجه کرد عبارت‌اند از:

  • اورجینال بودن و اصل بودن اشتراک: اگر اشتراکی که خریداری می‌کند اکانت فیک باشد یا هک شده باشد، اسپاتیفای آن را حذف خواهد کرد.
  • همچنین باید توجه کنید اکانتی که خریداری می‌کنید تحویل فوری داشته باشد و کیفیت آن عالی باشد.
  • تضمین کیفیت و گارانتی و پشتیبانی همیشگی داشته باشد.
  • برای ایرانی‌ها و کشورهای تحریم شده این نکته هم مهم است اکانتی که خریداری می‌کنید نیازی دیگر به تلاش برای فعال کردن و ساخت حساب‌های خارجی نداشته باشید.
  • در نظر داشته باشید اکانتی که خرید می‌کنید علاوه بر قیمت مناسب باید برای به طور اختصاصی برای خود شما و به طور قانونی پریمیوم کنند.

تمدید اکانت اسپاتیفای

توجه داشته باشید وقتی اشتراک شما تمام می‌شود، برای تمدید اکانت پریمیوم اسپاتیفای به مشکل بر نخورید. هنگامی که قصد دارید اکانت اسپاتیفای spotify خود را شارژ و پریمیوم سازی کنید باید نکاتی را دراین رابطه بدانید:

  • سعی کنید هنگام ساخت اکانت در کادر توضیحات آن ایمیل و پسورد شخصی بسازید و در آن وارد کنید و آن را داشته باشید، تا عملیات شارژ و پریمیوم سازی روی اکانت خود شما انجام شود.
  • خرید اکانت و شارژ و پریمیوم سازی قانونی باشد.

انواع پلن‌های اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای برای کاربران ۴ نوع پنل خریدنی با خدمات متفاوت ارائه داده است، این پنل‌ها عبارت‌اند از:

  • پلن individual کسانی که این نوع اکانت را خریداری می‌کنند، اکانت به طور جداگانه و تکی است و به مالکیت خود آنها در می‌آید و خرید پلن به طور مستقیم روی اکانت فرد قرار می‌گیرد.
  • پلن duo این نوع پلن‌ها دونفره است. به این معنا که دو اکانت جداگانه و به صورت مجزا در یک پنل پریمیوم کنید.
  • پلن family ظرفیت این پنل‌ها ۵ اکانت به طور جداگانه است ولی اطلاعات شخصی هر اکانت مختص به خودش است و دیگر اکانت‌های پنل به آن دسترسی ندارند.
  • پلن student این پلن مخصوص افرادی است که در کشورهای مورد تأیید اسپاتیفای تحصیل کرده‌اند و برای این پنل باید مدرک تحصیلی معتبر سرویس اسپاتیفای داشته باشید.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    در پی شکست MIUI از اندروید وان، شیائومی نظرسنجی خود را پاک کرد

    شیائومی Mi 9 همزمان با گلکسی اس 10 رونمایی می‌شود

    تصاویر احتمالی از طراحی پشتی و ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ و می ۱۱ پرو منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا