دیجی‌کالا

دیجی‌کالا جت چه خدماتی برای زندگی مدرن ارائه می‌دهد؟

دیجی‌کالا جت سرویسی در حوزه تجارت سریع (Quick commerce)، با هدف برطرف کردن نیازهای در لحظه و به صورت فوری است. هدفی که در کمتر از یک سال  از شروع فعالیت دیجی‌کالا جت در مسیر توسعه قرار گرفته است و تا کنون بیش از ۲ میلیون کاربر یکتای ماهانه از دیجی‌کالا جت استفاده کرده‌اند. دیجی‌کالا جت کار خود را با ارسال سریع محصولات سوپرمارکتی آغاز کرد و اکنون با نگاهی به قفسه‌های جت می‌توان دسته‌بندی‌های جدیدی را مشاهده کرد.

تنوع کالایی در دیجی‌کالا جت

جت با کالاهای سوپرمارکتی فعالیتش را آغاز کرد. حالا توانسته تنوع کالایی را به گروه‌های بیشتری افزایش دهد. این کالاها در دسته‌های مختلف از جمله نانوایی، میوه‌فروشی، پروتئین، کافه، پت‌شاپ، کالای دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی در جت در دسترس هستند.

دیجی‌کالا جت در شهرهایی فعال است؟

دیجی‌کالا جت فعالیت خود را از شهر تهران آغاز کرد و پس از آن به استان البرز رفت. به دنبال توسعه استان‌های تحت پوشش، در حال حاضر در شهرهای شیراز، اصفهان، قم و مشهد به ارائه خدمات می‌پردازد و روزانه به طور متوسط بیش از ۱۷ هزار سفارش را به دست خریداران می‌رساند. هدف دیجی‌کالا جت این است که تعداد استان‌های تحت پوشش خدماتش را در سراسر ایران بیشتر کند و به زودی به شهرهای جدیدی وارد می‌شود.

خرید از جت چه تفاوتی با خرید سوپرمارکتی از دیجی‌کالا دارد؟

از نام آشنای دیجی‌کالا شاید این سوال ایجاد شود که خدمات دیجی‌کالا جت با سوپرمارکت دیجی‌کالا چه تفاوتی دارد. دیجی‌کالا جت در حوزه تجارت سریع وارد شده تا این بار به مشتریان نزدیک‌تر باشد و سریع‌تر از همیشه نیازهایشان را برطرف کند. بنابراین تفاوت اول خرید از دیجی‌کالا جت با سوپرمارکت دیجی‌کالا در ارسال سریع آن است. سفارش‌های سوپرمارکتی دیجی‌کالا بین ۳ تا ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش، به دست مشتریان می‌رسد. در حالی که با سفارش از دیجی‌کالا جت، سفارش‌ها در ۴۵ دقیقه تحویل داده می‌شوند که این موضوع به سبب همکاری با فروشگاه‌های معتبر محلی و استفاده از جت‌مارت‌ها در هر منطقه محقق می‌شود. جت‌مارت‌ها فروشگاه‌های اختصاصی جت هستند که برای نگهداری از کالاها استفاده می‌شوند. تاکنون ۱۶ جت‌مارت در مناطق مختلف تهران، کرج، مشهد و اصفهان احداث شده‌ است.

از طرف دیگر ارسال جت در حال حاضر رایگان است و شما بدون پرداخت هزینه‌ای، می‌توانید سفارش‌ها را در منزل خود تحویل بگیرید. البته که جت فعالیت خود را از محصولات سوپرمارکتی آغاز کرده است اما تنها به ارائه این محصولات نمی‌پردازد و یکی دیگر از تفاوت‌های آن با سوپرمارکت دیجی‌کالا، امکان خرید و دریافت گروه کالاهای مختلف در دسته‌بندی‌هایی مانند نانوایی، میوه‌فروشی و کافه در کنار محصولات سوپرمارکتی است. سوپرمارکت دیجی‌کالا همانند یک سوپرمارکت بزرگ، کالاها را عرضه می‌کند و از طریق جت، فروشگاه‌های اطراف هر مشتری برای ارسال فوری وارد کار می‌شوند.

چشم انداز دیجی‌کالا جت، برطرف کردن نیازهای هر فرد در یک زندگی مدرن و سریع است؛ به همین منظور دسته‌بندی‌های جدید کالایی اضافه شده‌اند و روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد. جت به زودی در مسیرهای جدید دیگری هم شروع به فعالیت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا