بازی

دسته بازی «دوآل سنس اج» سونی ویژه PS5 معرفی شد

سونی به تازگی از یک دسته بازی جدید به نام دوال سنس اج (Dual Sense Edge) برای کنسول پلی استیشن ۵ رونمایی کرد.  

اقدامی ‌که در راستای ارتقای سطح گیم‌پلی کنسول پلی استیشن ۵ صورت گرفته و به گفته سونی، این دسته به نسبت دیگر مدل‌های قبلی این شرکت، از قابلیت تنظیم‌پذیری و شخصی‌سازی بسیار بیشتری برخوردار است.  

دوال سنس اج از پنج پروفایل منحصربه‌فرد بهره می‌برد و علاوه بر دکمه‌ها و طراحی ارتقایافته، به روش‌های ورودی جدیدی نیز مجهز شده است. در این دسته، دو دکمه اضافی زیر استیک‌های آنالوگ تعبیه شده و با توجه به طراحی ارتقایافته، راحت‌تر در دست جای می‌گیرد.

به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد با دوال سنس اج، روی دست ایکس باکس و دسته جدید لایت این شرکت بلند شود. به گفته سونی، دارندگان این دسته می‌توانند تغییراتی همچون غیرفعال کردن دکمه‌ها، تنظیم حساسیت و… را اعمال و سپس این تغییرات را در یک پروفایل ذخیره کنند.  

همچنین پدهای این دسته و دکمه‌های پشتی قابل تعویض هستند و کاربران می‌توانند تمامی‌ماژول چوبی را جایگزین کنند. سونی این محصول را به درگاه USB-C مجهز کرده و یک کیف نیز برای این دسته در نظر گرفته شده که می‌تواند علاوه بر دسته، لوازم جانبی را نیز در خود جای دهد.

سونی فعلا حرفی در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصول نزده است. با این حال، اعلام کرد که اطلاعات بیشتر در خصوص دوال اج سنس را در ماه‌های آینده منتشر خواهد کرد.  

دسته دوال سنس، یکی از قابلیت‌های شاخص کنسول پلی استیشن ۵ است که از قابلیت‌های بیشتری نسبت به دسته قبلی این شرکت بهره می‌برد. با کمک این دسته و مدل اج، دارندگان این کنسول می‌توانند تجربه عمیق‌تری از اجرای بازی‌ها را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا