گوناگون

فواید صندلی ماساژ برای سلامت

کاهش استرس و اضطراب، افزایش هوشیاری و کارایی

وقتی روی یک صندلی ماساژور سرمایه گذاری می‌کنید، مانند این است که ماساژور شخصی خود را به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته در خانه خود در دسترس داشته باشید.  اما صندلی ماساژور دستگاهی نیست که به شما کمک کند که فقط احساس بهتری در طول روز داشته باشید. صندلی ماساژ ابزاری است که اگر به طور منظم از آن استفاده شود، فواید سلامتی دراز مدتی دارد. و در حالی که هزینه اولیه اغلب زیاد است، یک صندلی ماساژ همچنان ارزانتر از بازدیدهای مکرر و رفتن به سالن‌های اسپا و ماساژ است.

اما این دستگاه یک کالای لوکس نیست. به خصوص اگر از کمردرد مزمن، سردرد، بی‌خوابی یا فشار خون بالا رنج می‌برید، صندلی ماساژ می‌تواند گام مهمی در جهت بهبودی و تسکین پایدار باشد

بر کسی پوشیده نیست که زندگی مدرن بی‌تحرک است. ما چندین ساعت در روز خود را فقط می‌نشینیم. ما می‌نشینیم تا یاد بگیریم، بازی کنیم، استراحت کنیم و کار کنیم. تحقیقات خطرات درازمدت زندگی کم تحرک را نشان می‌دهد. در حالی که ماساژ به روش‌های مشابهی برای همه ما مفید است، با کاهش درد و بهبود آرامش و سلامت عمومی، اما هیچ دو فردی دقیقاً نیازها و ترجیحات یکسانی ندارند.

بهترین صندلی‌های ماساژ موجود در بازار یک تجربه ماساژ شخصی و قابل تنظیم برای هر فرد را ارائه می‌دهند تا بتوانید ماساژ کاملی را در خانه برای نیازهای خود داشته باشید، حتی اگر این نیازها در طول زمان تغییر کند.

مزایای صندلی‌های ماساژور برای سلامت

فهرست طولانی‌ای از مزایای سلامتی وجود دارد که با داشتن صندلی ماساژ همراه است. با این حال، این موارد تنها پس از دوره‌های طولانی استفاده منظم رخ می‌دهد.

ما حداقل درباره ی یک یا دو جلسه در هفته، به مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه صحبت می‌کنیم. البته، شما همیشه می‌توانید بیشتر از این استفاده انجام دهید و هیچ ضرری ندارد. اما اگر استفاده شما نامنظم باشد، تسکین موقتی خواهد بود. برای مزایای ماندگار، یک برنامه مشخص را شروع کنید.

  • استرس و اضطراب را کاهش دهید
  • افزایش هوشیاری ذهنی
  • جلوگیری از بیماری قلبی
  • خلق و خوی خود را بهبود بخشید
  • کمردرد خود را مدیریت کنید
  • دفعات سردرد را کاهش دهید
  • سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید
  • عمیق‌تر بخوابید و پرانرژی‌تر از خواب بیدار شوید

 

منبع: وبلاگ دلوکس کالا

(deluxekala. com)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا