گوناگون

آمیسا کامل ترین نرم افزار خزانه داری را روانه بازار کرد

نرم افزار خزانه داری، یک سیستم مشخص برای دریافت و پرداخت هایی است که در شرکت صورت می گیرد، که در این نرم افزار انواع دریافت ها چه به صورت نقد، چک ، دریافت از حساب … و انواع پرداخت ها بصورت نقد، چک، پرداخت از حساب و … ثبت می گردد. نرم افزار خزانه داری توابعی چون مدیریت نقدینگی، مدیریت سرمایه گذاری و بدهی، پیش‌بینی پول نقد و مدیریت ریسک را خود کار می کند. به‌علاوه نرم افزار حسابداری حساب های بانکی پلتفرم های معاملاتی و سایر سیستم ها به طور یکپارچه با نرم افزار خزانه داری در اختیار کاربر قرار می گیرند.

ویژگی های نرم افزار خزانه داری

یک سیستم نرم افزار خزانه داری مناسب باید متناسب با نیاز کاربران باشد و آن را مرتفع سازد. مواردی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، این نرم‌افزار خزانه داری توسط تیم متخصص و مجرب تهیه و تولید شده‌اند یکی از کاملترین نرم افزارهای حسابداری است.

 تطبیق و مدیریت پرداخت

از جمله مواردی که برای کاربر حائز اهمیت است تطبیق داده های مربوط به تراکنش های نقدی ارائه شده در صورت های بانکی با موارد ثبت شده در دفتر کل است. از این رو حساب های بانکی ایده‌آل و  روش های پرداخت برای تراکنش‌ها، تخصیص یافته و به آسانی انجام شود.

مدیریت نقدینگی

تراکنش های ورودی و خروجی نقدینگی در زمان واقعی برایعملیات سرمایه گذاری و تامین مالی از جمله مواردی هستند، که نیازمند نظارت و بررسی مداوم است. دسترسی روزانه به پول نقد بر اساس داده های جریان نقدی صورت های بانکی مستلزم بررسی هستند.

 مدیریت بدهی و سرمایه گذاری

از جمله قابلیت‌های یک نرم افزار خزانه داری این است که، ردیابی بدهی و فعالیت سرمایه گذاری در زمان واقعی را در میان انواع دارایی ها، از جمله سهام، اوراق قرضه، و معادل های نقدی (وام‌ها،سپرده‌های بانکی و اوراق بهادار قابل فروش) را فراهم کند.

مدیریت ریسک

ریسک نقدینگی و اعتباری باید با استفاده از نقدینگی جاری، نرخ های اعتباری به روز، و داده های کل بازار در مورد نوسانات دارایی، محاسبه و مورد ارزیابی قرار گیرد. یکی از مواردی که نرم افزار خزانه داری باید به آن مسلط باشد، ردیابی لحظه ای قیمت کالاست ،که به حداقل رساندن ریسک کمک کند.

آمیسا کامل ترین نرم افزار خزانه داری را روانه بازار کرد

پیش بینی و تجزیه و تحلیل

در این روش پیش بینی های نقدی با استفاده از داده های تاریخی و جاری تراکنش های نقدی، و روند رفتار پرداخت شرکت مصرف کننده به طور دقیق انجام میشود. این پیش بینی ها برای تمامی گروه های جریان نقدی به طور خودکار انجام می‌شود تا تیم خزانه داری بتواند بر روی وظایف متمرکز شود.

داشبورد ها و گزارش ها

در داشبورد ها و گزارش ها تمامی تراکنش‌های مالی، از جمله پول نقد، بدهی، سرمایه گذاری، پوشش ریسک و موقعیت های نقدی (بر اساس دوره از منطقه و حساب بانکی) تحت نظارت قرار می گیرند.

امنیت و انطباق

سازمان ها و شرکت ها با استفاده از نرم افزار خزانه داری به سرعت احراز هویت انجام داده و تحت کنترل خود قرار می دهند.

آمیسا کامل ترین نرم افزار خزانه داری را روانه بازار کرد

مزایای استفاده از نرم افزار خزانه داری آمیسا

همانگونه که اشاره شد نرم افزار خزانه داری آمیسا مزایای بسیاری را در اختیار کاربران قرار داده تا هنگام استفاده از آن به سادگی بتوانند تمامی فرایندهای مورد نیاز را انجام دهند. علاوه بر آن مجموعه یا میسا یک پشتیبانی قوی و مطمئن را برای ابزارهای خود قرار داده که کاربران می توانند به صورت آنلاین تلفنی و حضوری توان این پشتیبانی ها را دریافت کنند. وجود رابطه کاربری آسان وجه تمایز این نرم افزار است که که به راحتی قابل درک بوده و باعث می شود هنگام استفاده از این نرم‌افزار با کمترین چالش مواجه شوید.

نرم افزار حسابداری آمیسا با سابقه بیش از دو دهه در زمینه تولید نرم افزارهای مالی و حسابداری توسط تیم متخصص و مجرب یکی از بهترین مجموعه های شناخته شده است. این نرم افزار با ارائه تمامی خدمات مالی سعی داشته تا دغدغه‌های ناشی از  نیازهای متناسب با کاربران خود را مرتفع سازد و نرم افزاری کامل و جامع را در اختیار آنان قرار دهد. با نرم افزار حسابداری آمیسا امور مالی خودتان را به بهترین نحو مدیریت کنید. جهت تهیه این نرم افزار می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه کنید.

 

برچسب ها : نرم افزار خزانه داری,نرم افزار حسابداری,آمیسا,امین سیستم,نرم افزار انبار داری

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا