سامسونگموبایل

با ایرباد جدید گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ آشنا شوید

رونمایی‌های سامسونگ در مراسم Unpacked تنها به گوشی‌های تاشو و ساعت‌های هوشمند خلاصه نشد و این شرکت از یک ایرباد جدید تحت عنوان گلکسی بادز ۲ پرو نیز پرده برداشت.
محصولی که به گفته سامسونگ، ابعاد آن به نسبت مدل قبل، کوچک‌‎تر شده و راحت‌تر در گوش جای می‌گیرد. این مدل جدید همچنین از فناوری صوتی ۲۴ بیتی نیز پشتیبانی می‌کند. سامسونگ اعلام کرد که گکسی بادز ۲ پرو با قیمت ۲۲۹.۹۹ دلار و از ۲۶ آگوست وارد بازار خواهد شد.
اگر بخواهیم به معرفی دقیق‌تر این محصول بپردازیم، باید گفت که این ایرباد در مقایسه با مدل قبلی یعنی گلکسی بادز پرو، ۱۵ درصد کوچک‌تر شده و به لطف سوراخ‌هایی که در آن تعبیه شده، هوا به راحتی دل گوش کاربر جریان می‌یابد.


سامسونگ همچنین اعلام کرد که از مواد بازیافتی برای ساخت این ایرباد استفاده کرده که در بیانیه این شرکت آمده بیش از ۹۰ درصد از قطعات پلاستیکی گلکسی بادز ۲ پرو از نظر وزن، از مواد بازیافتی ساخته شده است. در مجموع، بالغ بر ۲۹ گرم پلاستیک در ساخت این ایرباد استفاده شده که بیش از ۲۷ گرم از موارد بازیافتی است.
گفته می‌شود که دست کم ۲۰ درصد از این مواد بازیافتی را تورهای ماهیگیری که در دریاها و اقیانوس‌ها رها می‌شوند، تشکیل داده است. این ایرباد به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند به صورت خودکار، میان چند دستگاه سامسونگ سوییچ شود اما متاسفانه هنوز قابلیت اتصاف همزمان به دو منبع صوتی در آن تعبیه نشده است.
این در حالی است که اخیر برخی از شرکت‌ها، قابلیت مذکور را به ایربادهای خود اضافه کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به گوگل و ایرباد پیکسل بادز پرو اشاره کرد. بنابراین، انتظار می‌رفت که سامسونگ نیز پشتیبانی از چنین قابلیتی را به این محصول اضافه کند.

گلکسی بادز پرو ۲ سامسونگ رونمایی شد
گلکسی بادز پرو ۲ سامسونگ رونمایی شد

اما نکته مثبت درباره گلکسی بادز ۲ پرو اینجاست که به گفته سامسونگ، پشتیبانی از پخش صدای ۲۴ بیتی Hi-Fi به آن اضافه شده است. برای استفاده از این قابلیت، می‌بایست از دستگاهی با رابط کاربری One UI ۴ یا بالاتر استفاده کنید. هرچند ممکن است این قابلیت در برخی اپلیکیشن‌ها قابل استفاده نباشد چرا که برای مثال، اسپاتیفای هنوز پشتیبانی از این ویژگی را ارائه نداده است.
قابلیت صدای ۳۶۰ درجه نیز در این ایرباد با عمق‌بخشی چندکاناله تقویت شده و بر اساس آنچه سامسونگ اعلام کرده، گلکسی بادز ۲ پرو از فناوری بلوتوث ۵.۲ و فناوری صوتی LE Audio نیز پشتیبانی می‌کند.
در خصوص طول عمر باتری باید گفت که در صورت فعال بودن قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، این ایرباد می‌تواند تا ۵ ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند که در صورت غیرفعال بودن قابلیت مذکور، این مدت زمان به ۸ ساعت افزایش خواهد یافت.
همچنین با استفاده از شارژ کیس ایرباد نیز، مدت زمان روشن ماندن گلکسی بادز ۲ پرو در حالت فعال بودن ANC برابر با ۲۰ ساعت عنوان شده که این زمان در حالت غیرفعال بودن ANC به ۳۰ ساعت افزایش خواهد یافت.
گلکسی بادز ۲ پرو از گواهینامه IPX7 بهره می‌برد که از مقاومت آن در برابر آب و تعریق خبر می‌دهد. به گفته سامسونگ، این ایرباد در رنگ‌های مشکی، سفید و بنفش به دست خریداران خواهد رسید.

نوشته های مشابه

‫1,029 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا