ارز دیجیتال

همه چیز درباره ارز دیجیتال GLMR و آینده «مون بیم» Moonbeam

محتوای این مطلب توسط تحریریه آی‌تی‌ایران تهیه نشده و مسئولیت بررسی صحت و سقم آن با مخاطب است.

این روزها بازار ارز دیجیتال به یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری و پول ساز تبدیل شده است. البته باید خاطر نشان کرد که افرادی هستند که بدون کسب آموزش و اطلاعات کافی وارد بازار می‌شوند و تکرار اشتباهات سرمایه خود را به باد می‌دهند. با این حال کل دنیا درگیر این دنیای عجیب و پر رمز و راز است. هر فردی که می‌خواهد بر روی یک رمز ارز در بلند مدت سرمایه گذاری کند، لازم است در مورد پشتوانه و آینده ارز تحقیقات جامعی انجام دهد. یکی از ارزهای جذاب بازار GLMR است که طرفداران زیادی دارد. شما در این مطلب با پلتفرم مون بیم moonbeam و آینده آن بیشتر آشنا خواهید شد.

ارز دیجیتال GLMR چیست؟

مون بیم Moonbeam یکی از پلتفرم‌هایی است که به کمک آن می‌توان از طریق بلاکچین پولکادات یا Polkadot قراردادهایی را که با اتریوم قابل اجرا هستند به انجام رساند. در حقیقت مون بیم در قسمتی از پاراچین‌های اصلی بلاکچین پولکادات قرار گرفته است. Moonbeam نوعی پلتفرم با قرارداد هوشمند به شمار می‌رود که امنیت آن توسط زنجیره رله یا همان Relay Chain اصلی پولکادات پشتیبانی شده و به این ترتیب از قابلیت برقراری ارتباط و تعامل با سایر پاراچین‌ها بهره‌مند گشته است.

مون بیم Moonbeam نوعی پروتکل غیر متمرکز محسوب می‌شود که نام ارز دیجیتال آن گلیمر و یا همان GLMR است. با استفاده از این رمز ارز می‌توان کارهای مختلفی انجام داد و صاحبان این ارز دیجیتال با صرف داشته‌های خود در حوزه امنیتی و اداره شبکه مون بیم می‌توانند پاداش‌های خوبی از آن دریافت کنند. در حقیقت می‌توان چنین بیان کرد که هدف اصلی پروژه Moonbeam این است که شبکه‌ای در تعامل سازگار با قراردهای هوشمند موجود در پولکادات را ارائه دهد. در واقع می‌توان چنین بیان کرد که مون بیم به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزا شبکه بلاکچین پولکادات محسوب می‌شود.

ارز دیجیتال مون بیم Moonbeam

پلتفرم مون بیم Moonbeam نوعی بلاکچین با محوریت توسعه می‌باشد که سعی دارد در تعامل و سازگاری با زنجیره ابزار افراد توسعه دهنده و همچنین شبکه اتریوم باشد. برای این که بتوان چنین سازگاری را ایجاد نمود، از اجرای ماشین اتریوم مجازی، بریچ‌های قابل اتصال به شبکه اتریوم و API سازگار با وب ۳.۰ استفاده می‌شود. استفاده از این پلتفرم به شما این اجازه را می‌دهد که قراردادهای هوشمند را با استفاده از زبان سالدیتی و قسمت FrontEnd موجود در برنامه‌های غیر متمرکز به گونه‌ای قرار دهید که کمترین میزان تغییرات را متحمل شوند.

ویژگی‌های ارز دیجیتال GLMR

گلیمر در حقیقت به عنوان یک Coin بومی در پاراچین مون بیم Moonbeam مورد استفاده قرار می‌گیرد و وظایف و عملکردهای مختلفی را بر عهده دارد. این Coin به عنوان وسیله‌ای جهت پرداخت هزینه‌های تراکنش‌ها به کار رفته و به کمک آن می‌توان میزان توان محاسباتی استفاده شده در قراردادهای هوشمند و نیز میزان گس آن‌ها را تعیین نمود. همچنین این رمز ارز امکان ایجاد امنیت شبکه را با کمک Staking و گواهی ثابت کردن سهام مقدور می‌سازد.

گلیمر به عنوان یک توکن حاکمیتی به کار رفته و با کمک آن می‌توان در تصمیم‌گیری‌های مختلف نیز شرکت داشت. برای این‌که بتوانید Coin گلیمر را تهیه نمایید می‌بایست سری به صرافی‌های بزرگ متمرکز بزنید که از جمله آن‌ها می‌توان به کوینکس، هات بیت، Gate. io، بایننس، کوکوین، کراکن و MEXC اشاره نمود.

معرفی و بررسی آینده مون بیم Moonbeam

پاراچین مون بیم Moonbeam اعلام کرده است که رسما و به نحو موفقیت آمیزی در پولکادات حضور خواهد داشت. درحالیکه پیش از آن هم امکان برقراری ارتباط و کار با مون بیم از طریق برقراری تعامل با شبکه Moonriver وجود داشته است. تا به امروز می‌توان گفت که پروژه‌ها و اپلیکیشن‌های بسیاری اقدام به استقرار در شبکه مون بیم Moonbeam کرده‌اند.

با توجه به افزایش تعداد کاربران این شبکه و محبوبیت روز افزون آن و همچنین امکان برقراری تعامل بالای این ارز، می‌توان آینده خوبی برای این پلتفرم متصور شد. به همین دلیل هم می‌توان ارز دیجیتال GLMR را یک ارز مناسب جهت سرمایه گذاری به شمار آورد. با این حال همانطور که مطلع هستید، بازار رمز ارزها مدام در حال تغییر و در نوسان است و برای این که بهترین سرمایه‌گذاری را داشته باشید می‌بایست همیشه کلیه نقاط و جوانب را در نظر داشته باشید.

ارز دیجیتال GLMR کدام یک از قراردادهای هوشمند را پشتیبانی می‌کند؟

برای این که بتوان امور مالی را در پلتفرم مون بیم Moonbeam به عنوان یک پلتفرم با قراردهای غیرمتمرکز به انجام رساند، لازم است تا از یک توکن استفاده گردد. عاملی که در زمینه طراحی کردن شبکه وظیفه اصلی را بر عهده دارد ارز دیجیتال GLMR می‌باشد و در واقع امکان حذف کردن آن وجود ندارد؛ چرا که این کار منجر به به خطر افتادن ایمنی و کارکردهای شبکه خواهد شد.

ارز دیجیتال GLMR می‌تواند هزینه صرف شده در اجرا نمودن قرارداد هوشمند را پرداخت کرده و همانند آنچه توکن اتر در شبکه اتریوم انجام می‌دهد را ایفا نماید. همچنین با استفاده از این توکن می‌توان کلیه کارمزدهای هزینه تراکنش‌های صورت گرفته در مون بیم Moonbeam را پرداخت نمود و با Staking ارز دیجیتال GLMR شبکه را پشتیبانی کرده و امنیت آن را حفظ کنند. علاوه بر این‌ها می‌توان جهت شرکت کردن در رای گیری‌ها و حاکمیت در شبکه Moonbeam نیز از این ارز دیجیتال استفاده نمود.

در اوایل شروع کار این پروژه، توکن‌های عرضه شده به طور عمومی تقریبا صد میلیون واحد را شامل می‌شده است. در حال حاضر میزان کلی توکن‌های GLMR به اندازه یک میلیارد واحد افزایش یافته که از این مقدار حدود ۸ درصد از آن یعنی تقریبا ۷۸ میلیون از آن در گردش است.

جمع بندی

در هر کجای دنیا که باشید، با سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال می‌توانید به موفقیت‌های مالی باور نکردنی برسید، به شرطی که با اصول و تکنیک‌های سرمایه گذاری آشنا باشید. شما در این مطلب با مون بیم miinbeam و ارز دیجیتال GLMR و آینده‌ای که در انتظار آن است آشنا شدید. برای سرمایه گذاری در این رمز ارز می‌توانید از صرافی کوینکس استفاده کنید. به دلیل پشتیبانی مناسب از این ارز، افراد زیادی برنامه طولانی مدت برای آن طراحی کرده‌اند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا