ایرانگوناگون

بهترین هتل های تهران در مرکز شهر کدام اند؟

برای آن دسته از مسافرانی که می خواهند هنگام رزرو هتل تهران مکانی مناسب جهت اقامت در مرکز شهر انتخاب کنند، هتل های متعدد و متنوعی وجود دارد. بهترین هتل های تهران در مرکز شهر گزینه ای ایده آل برای افرادی محسوب می شوند که با اهداف کاری و اداری به پایتخت سفر نموده و دسترسی به مرکز شهر و اماکن مهم برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر امکانات و خدمات متنوع، موقعیت مکانی را می توان اصلی ترین مزیت این هتل ها در نظر گرفت. فاصله نزدیک تا مراکز خرید، ادارات و سازمان های مختلف، جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی تهران و … موجب شده بسیاری از مسافران در لیست هتل های تهران به دنبال رزرو هتل مرکز شهر باشند.

اگر شما هم سفری به تهران پیش رو دارید و می خواهید بهترین هتل مرکز شهر پایتخت را برای اقامتی دلنشین و راحت انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

هتل اسپیناس تهران

یکی از شاخص ترین و بهترین هتل های تهران در مرکز شهر هتل 5 ستاره اسپیناس است که در بلوار کشاورز و بین خیابان فلسطین و نادری قرار دارد. این هتل در سال 1388 فعالیت خود را آغاز نمود و به خاطر موقعیت مکانی ویژه از نظر بسیاری از مسافران به عنوان لوکس ترین هتل مرکز شهر پایتخت انتخاب گردید. دسترسی راحت به پارک لاله، موزه هنرهای معاصر، میدان ولیعصر، مراکز خرید متعدد و دیگر اماکن دیدنی از مزیت های اصلی این هتل 5 ستاره محسوب می شوند.

شما می توانید هنگام رزرو هتل تهران یکی از 284 باب اتاق و سوئیت هتل اسپیناس را برای اقامتی به یادماندنی انتخاب کنید. این اتاق ها و سوئیت های مجلل از طراحی جذابی برخوردار بوده و تمامی امکانات و تجهیزات رفاهی مطابق با استانداردهای روز صنعت هتلداری برای آنها در نظر گرفته شده است. در لیست هتل های تهران هتل 5 ستاره اسپیناس به خاطر داشتن امکانات و خدمات ویژه و بی نظیر جزو لوکس ترین هتل ها به شمار می رود. صندوق امانات داخل اتاق، تشریفات ویژه، مجموعه آبی مجهز (استخر، سونا، جکوزی)، سالن ورزشی و بدنسازی، سالن ماساژ حرفه ای، چندین رستوران باکیفیت و لوکس، کافی شاپ مدرن، سالن زیبایی و آرایشگاه و … از مهمترین امکانات هتل اسپیناس می باشند.

هتل لاله تهران

اگر به دنبال بهترین هتل مرکز شهر هنگام رزرو هتل تهران هستید، می توانید به سراغ هتل بین المللی 5 ستاره لاله بروید. این هتل مجلل در سال 1350 افتتاح و در سال 1376 مورد بازسازی قرار گرفت و جزو باسابقه ترین هتل های تهران محسوب می شود. هتل 5 ستاره لاله در خیابان دکتر فاطمی و نبش حجاب واقع شده و از دسترسی آسانی به میدان ولیعصر، پارک دانشجو، خیابان انقلاب، بیمارستان آریا، مراکز خرید، اماکن دیدنی و تاریخی و ادارات و سازمان های مختلف برخوردار است. همچنین مجاورت با بوستان لاله نیز موجب شده آب و هوای منطقه هتل بسیار مطبوع و دل انگیز گردد.

این هتل 13 طبقه دارای 370 باب اتاق و سوئیت لوکس و راحت با چشم انداز زیبا از رشته کوه های البرز و قله دماوند است. با رزرو هتل لاله تهران می توانید از امکانات و خدمات بی نظیری همچون صندوق امانات داخل اتاق، روم سرویس، آتلیه، رستوران باکیفیت، کافی شاپ لوکس، جکوزی، سالن آرایشگاه، مجموعه ورزشی و بدنسازی و … در مدت اقامت خود استفاده نمایید.

هتل هویزه تهران

هتل هویزه یکی از شناخته شده ترین هتل های 4 ستاره پایتخت است که در لیست بهترین هتل های تهران در مرکز شهر نیز قرار دارد. این هتل لوکس در سال 1353 افتتاح گردید و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال 1394 براساس به روز ترین معیارها و استانداردهای صنعت هتلداری بین المللی مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل هویزه در خیابان طالقانی واقع شده و مهمانان با اقامت در این هتل می توانند دسترسی راحتی به مرکز شهر، اماکن مهم و جاهای دیدنی مانند وزارت صنعت و معدن، دانشگاه امیرکبیر، میدان فردوسی، میدان ولیعصر، مراکز خرید و … داشته باشند. این هتل 15 طبقه دارای 136 باب اتاق و سوئیت شیک با بهترین امکانات و خدمات رفاهی است که اقامتی دلنشین رقم می زند.

بهترین هتل های تهران در مرکز شهر کدام اند؟

هتل بزرگ تهران

اگر جهت انجام امور اداری و تجاری قصد سفر به پایتخت را دارید پیشنهاد می کنیم هتل بزرگ را به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران در مرکز شهر در لیست گزینه های اقامتی خود قرار دهید. این هتل 4 ستاره لوکس در قلب شهر تهران یعنی خیابان ولیعصر واقع شده و به خاطر موقعیت مکانی ویژه اش موجب دسترسی آسان به مراکز اداری، تجاری و اماکن دیدنی پایتخت گردیده است.

ساختمان هتل بزرگ تهران دارای 10 طبقه و 288 باب اتاق و سوئیت مجهز می باشد که تمامی امکانات رفاهی در آنها برای مهمانان در نظر گرفته شده است. این هتل با ارائه بهترین خدمات و فراهم آوردن فضایی منحصربفرد، سعی در رقم زدن اقامتی خاطره انگیز برای مهمانان خود دارد. صندوق امانات داخل اتاق، رستوران شیک با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، گیاهی و فست فود، سالن کنفرانس مجهز، بیزنس روم با تجهیزات به روز، سالن اجتماعات مجلل، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، خدمات معلولین، کافی شاپ مردن و … از مهمترین و ویژه ترین امکانات و خدمات هتل 4 ستاره بزرگ تهران محسوب می شوند.

هتل آساره تهران

پایتخت کشور دارای هتل های متعددی است که هتل آساره به عنوان یکی از مدرن ترین و بهترین هتل های تهران در مرکز شهر شناخته می شود. این هتل 4 ستاره در سال 1388 افتتاح گردید و در سال 1397 مطابق با استانداردهای روز صنعت هتلداری مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آساره که در خیابان آزادی، نرسیده میدان انقلاب و مقابل دانشکده دامپزشکی در انتهای خیابان زارع واقع شده است، با فضایی مدرن و شیک و امکانات و خدمات لوکس و بی نظیر می تواند گزینه ای ایده آل جهت اقامت در قلب شهر تهران محسوب گردد. مسافران می توانند برای رزرو هتل تهران این هتل 4 ستاره را انتخاب نموده و با اقامت در آن از دسترسی راحتی به ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی، مراکز تجاری و خرید، جاهای دیدنی و مکان های تاریخی پایتخت برخوردار گردند.

ساختمان هتل آساره 11 طبقه بوده و 58 اتاق و سوئیت مدرن و بسیار شیک و راحت برای میزبانی از مسافران و مهمانان عزیز در آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر موقعیت مکانی عالی از دیگر مزایای هتل آساره تهران می توان به امکانات و خدمات رفاهی مناسب همچون رستوران باکیفیت، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم پیشرفته تهویه مطبوع، رستوران بام، کافی شاپ، مرکز خرید و فروشگاه، آژانس مسافرتی، چایخانه سنتی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، تشریفات ویژه، سالن ورزشی و بدنسازی، و … اشاره نمود.

بهترین هتل های تهران در مرکز شهر کدام اند؟

هتل پارسیان انقلاب

یکی دیگر از قدیمی ترین هتل های پایتخت که در مرکز شهر واقع شده، هتل 4 ستاره لوکس پارسیان انقلاب است. این هتل با نام رویال گاردن در سال 1355 افتتاح گردیده و پس ازپیروزی انقلاب اسلامی زیرمجموعه گروه هتل های پارسیان قرار گرفت و تغییر نام داد. اگر هنگام رزرو هتل تهران هتل 4 ستاره انقلاب را انتخاب کنید، با اقامت در آن می توانید تها ظرف 5 دقیقه پیاده روی خود را به طولانی ترین و زباترین خیابان تهران یعنی خیابان ولیعصر برسانید. هتل پارسیان انقلاب در خیابان طالقانی و حدفاصل حافظ و ولیعصر واقع شده و فاصله کمی تا مراکز خرید، ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی، جاهای دیدنی و اماکن مهم مرکز شهر دارد.

ساختمان این هتل مجلل که جزو بهترین هتل های تهران نیز به شمار می رود، دارای 16 طبقه و 428 باب اتاق و سوئیت بسیار شیک است. تمامی واحدهای اقامتی هتل پارسیان انقلاب از امکانات و خدمات عالی و درجه یک مطابق با استانداردها و معیارهای به روز صنعت هتلداری برخوردارند. . این هتل پس از بازسازی در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات و امکانات دچار تغییر و تحول عظیمی شد و فضای لوکس و آرامشبخش را برای مسافران ایجاد کرد و سعی نمود با فراهم آوردن بهترین امکانات و خدمات اقامتی راحت و به یادماندنی را به مهمانان خود هدیه دهد. از مهمترین امکانات و خدمات بی نظیر این هتل 4 ستاره می توان بوفه صبحانه کامل و جذاب، رستوران پارسه با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی و دریایی و غذاهای مخصوص گیاهخواران، رستوران نارون با فضایی مجلل و شیک، کافی شاپ مدرن، سالن اجتماعات مجهز و وسیع، مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی) سالن ماساژ، سالن ورزشی و بدنسازی، آژانس مسافرتی و … را نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا