استارتاپ

حرکت اول در استارتاپ میاره سرمایه گذاری کرد

هلدینگ سرمایه گذاری خطرپذیر «حرکت اول» به همراه صندوق پیشگام در راند سوم جذب سرمایه استارتاپ میاره شرکت کرد.

روابط عمومی حرکت اول با  انتشار این خبر، از مهمترین دلایل سرمایه گذاری خود در کسب و کار میاره را رشد بسیار سریع این کسب و کار در سالهای اخیر، کسب سهم بازار قابل توجه در صنعت لجستیک و همچنین انتظار تداوم این رشد در سالهای آتی، مدل کسب و کار منحصر به فرد نسبت به رقبا و همچنین تیم توانمند و متخصص جهت اجرای برنامه‌های توسعه جذاب، را عنوان نمود.

امیراحمد برکتین مدیرعامل میاره نیز با تایید این خبر، رویکرد برد_برد و روحیه همراهی حرکت اول در مذاکرات و همچنین امکان استفاده از زیرساختهای همراه اول در ادامه این مشارکت را از مهمترین دلایل جذب سرمایه از حرکت اول دانست و اعلام نمود میاره با این جذب سرمایه برنامه‌های توسعه‌ای هدفمندی را جهت کسب سهم بازار حداکثری در نظر دارد.

شركت «کسب‌وکارهای نوپای حرکت اول» به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری جسورانه «گروه همراه اول» در سال ۱۳۹۷ و با هدف سرمایه‌گذاری در مرحله میانی و بالاتر استارتاپ‌ها، تاسیس شده است.

میاره یک پلتفرم با رویکرد on demand delivery با استفاده از پیک موتوری است و بزرگترین مشتریانش رستورانها و سوپرمارکتها هستند.

تیم میاره فعالیت خود را از  مرکز کارآفرینی شریف و در سال ۱۳۹۵ آغاز کرده و  اولین جذب سرمایه خود را در سال ۱۳۹۵ از رهنما ونچرز دریافت و دو سال بعد ادونچرز  در این استارتاپ سرمایه گذاری نمود.

این سومین راند جذب سرمایه میاره بوده و حرکت اول نقش Lead Investor را در مذاکرات این هم سرمایه گذاری بر عهده داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا