گوناگون

خرید هاست وردپرس

خرید هاست وردپرس، یکی از محبوب‌ترین روشها برای میزبانی سایت‌های وردپرسی است؛ از آنجا که در این مدل میزبانی،VIP هاست از قوی‌ترین منابع مانند RAM و  CPU  اختصاصی و کانفیگ ماهرانه کارشناسان کاربلد استفاده می‌کند، عملکرد و کارایی وب‌سایت شما بهبود قابل‌توجهی پیدا می‌کند.

این سرویس بی‌نظیر هاست وردپرس، مجموعه‌ای از هاست لینوکس یا سی پنل است که با کانفیگ و با عملکرد بسیار بالا تا ۵ برابر می‌تواند برای راه اندازی وب سایت‌هایی که بر اساس نرم افزارهای وردپرس و یا فروشگاه ساز ووکامرس هستند، مفید واقع شود.

هاست وردپرس یک سرویس بسیارقوی بوده و برای سیستم وردپرس بهینه سازی شده است و در بهترین شکل ممکن کار می‌کند. شما می‌توانید بهترین تجربه را با هاست وردپرسVIP هاست، در کنار استفاده از هارد NVME و وب سرویس لایت اسپید داشته باشید.

آپتایم هاستVIP هاست  ۹۹.۹٪ است که باعث می‌شود سایتتان تقریباً هیچ زمانی Down نشود.

اگر وب سایت شما مخاطبان زیادی دارد، بنابراین ملزم به تهیه یک برنامه هاست حرفه‌ای اولترا vip هاست هستید.

به چه دلیل شما باید یک هاست وردپرس خریداری نمایید؟

بهترین تصمیم برای شروع و یا راه اندازی یک وب‌سایت و یا یک کسب و کار اینترنتی، انتخاب یک سرویس میزبانی وب کاربردی است.

این تصمیم شما تا قبل از این که vip هاست را انتخاب کنید، کار بسیار دشواری بود. ولی در حال حاضر vip هاست با استفاده از به روزترین فناوری‌های دنیا و همکاری کردن با بهترین متخصصان توانسته است، پرسرعت‌ترین سرویس هاستینگ داخلی را با به صرفه‌ترین قیمت در اختیار کاربران بگذارد.

خریداری بهترین هاست وردپرس پرسرعت

در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی از وردپرس برای وب سایت خود استفاده می‌کنند و بیشتر از گذشته به سرویس هاست ووکامرس نیاز دارند.

Vipهاست با هاست وردپرس در تلاش است، تا با روش‌های بنیادی برای مخاطبان کسب و کار آنلاین راه را برای آن‌ها ساده‌تر نموده و آن‌ها را در مدیریت کسب و کارشان حمایت کند.

با VIPهاست شما پرسرعت‌ترین هاست اختصاصی سیستم مدیریت محتوای وردپرس را در اختیار دارید!

زمان از سال ۲۰۲۱ به بعد بسیار با اهمیت‌تر است! اگر بارگذاری مطالب سایتتان با تاخیر انجام شود، طبیعی است، که مخاطبانتان به سمت رقبای شما بروند. باید بدانید که سرعت بارگذاری وب سایت شما یکی از تاثیر گذارترین عوامل در سئو سایت شماست.

با رجوع به قسمت Search Console وب سایتتان در بخش Page Exprience متوجه خواهید شد که موتورهای جستجو برای بهینه سازی صفحات ۳ فاکتور را در نظر می‌گیرند و نسبت به آن ۳ فاکتور شما را رتبه بندی می‌کنند. به عنوان مثال، یکی از موارد این ۳ فاکتور صفحه‌های وب سایت شما Core Web Vital می‌باشد؛ که به صورت کلی بیانگر امتیاز شاخصه‌های میزان سرعت سایت شما است.

پیشنهاد ما به شما این است، که با خرید و تهیه هاست وردپرس vipهاست، می‌توانید از رقبای خود چند قدم جلوتر باشید. در ضمن باید بدانید که با پکیج سرعت دهنده ما دیگر هیچ جای نگرانی نمی‌باشد.

فعالیت ۱۰۰٪ پروژه‌های هاستینگ وردپرس، فقط در VIPهاست!

در عصر سرعت و ارتباطات اینترنتی مخاطبان تحمل قطعی سایتتان را ندارند. در صورتی که بهترین سرویس‌های هاستینگ دنیا به صورت متوسط تا ۹۹.۹۴٪ فعالیت خود را ارئه می‌دهند، اما vip هاست با طی کردن روش اصولی شبکه‌ها قادر است، که تا ۱۰۰٪ آپتایم را در اختیار مشتریان قرار دهد.

در هر لحظه  و به صورت  ۲۴ ساعته شما را همراهی می‌کند!

لحظه به لحظه vipهاست در کنار شما است. در طول شبانه روز شما می‌توانید، با استفاده از پل‌های ارتباطی با vipهاست ارتباط برقرار نمایید. با تماس با کارشناسان حرفه‌ای ما می‌توانید، مشکلات خود را در میان بگذارید.

با استفاده از بک آپ گیری روزانه، می‌توانید امنیت سایت خود را افزایش دهید!

کارشناسان ما به صورت روزانه و منظم از سایتتان بک آپ می‌گیرند. این به این معنی می‌باشد، که به هیچ عنوان جای نگرانی نیست. با این وجود شما می‌توانید، بدون انجام دادن کار اضافه‌ای دسترسی به نسخه‌های پشتیبانی سایت خود داشته باشید.

هاست وردپرس VIPهاست دارای امنیت بالا

همانطور که تکنولوژی پیشرفت می‌کند، هکرها و بدافزارها هم رشد بیشتری می‌کنند. همچنین به صورت دوره‌ای نرم افزار‌های متن باز وردپرس آسیب پذیرتر می‌شوند. که معمولا با هسته اصلی یا افزونه‌های آن در ارتباط می‌باشند. باید بدانید که، این حمله‌ها همیشه در حال پیشرفت است.

VIPهاست توانسته است، با تیم پشتیبانی بسیار حرفه‌ای خدمات شبکه و امنیت را افزایش دهد؛ البته به صورت روزانه از تمام نقاط آسیب پذیر جلوگیری می‌شود و با استفاده از پروتکل‌های بسیار قدرتمند از شما و مخاطبانتان محافظت می‌کند.

هاست وردپرس خارج یا ایران را انتخاب کنیم؟

اینکه کدام هاست وردپرس بهتر است مشخص نمی‌باشد. ولی بهتر است که بدانید، هاست وردپرس ایران مناسب برای کسانی است که فعالیت‌های بین المللی ندارند و هدف آن‌ها مخاطبان ایرانی است.

اما اگر برای یک فرد هزینه‌ها و استفاده از بین الملل اهمیت دارد بهتر است که از هاست وردپرس خارجی استفاده نماید.

باید در نظر داشته باشید، که اگر بحث خرید هاست وردپرس ایران یا خارج وجود داشته باشد، باید بدانید که جامعه هدف و بازار کار، امنیت داده‌ها، استفاده از درگاه بانکی و قیمت سرویس بسیار مهم است. این را هم در نظر بگیرید، که هاست وردپرس ایران نسبت به هاست وردپرس خارج از امنیت کمتری برخوردار است. ولی باید این را هم بدانید، که برای کاربران ایرانی تاثیر گذارترین هاست وردپرس ایرانی است.

مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک هاست وردپرس حرفه‌ای باید داشته باشد؟

قبل از هر چیز باید بدانید، که امروزه بهترین سیستم مدیریت محتوای دنیا وردپرس می‌باشد. با استفاده از وردپرس می‌توان هر سایتی را راه اندازی کرد؛ اما مسئله این است که قیمت هاست وردپرس دلیلی بر بهترین بودن نیست، بالعکس باید طبق برخی فاکتورها قبل از خرید هاست را مورد بررسی قرار دهید.

پروژه های هاستینگ وردپرس
پروژه های هاستینگ وردپرس

نهایت هماهنگی با وردپرس

بهینه سازی نامناسب پایگاه داده یکی از مشکلات بزرگ در وردپرس به شمار می‌آید. اگر سایت شما مخاطبان زیادی دارد، پس قطعا با حجم زیادی اطلاعات سرو کار دارید. در چنین شرایطی استفاده از یک هاستینگ مناسب و مخصوص وردپرس برای وب‌سایت بسیار مهم است  تا مشکلاتی در نمایش دادن داده‌ها مانند: ثبت نام، ورود به حساب کاربری و… برای کاربران به وجود نیاید.

پس نتیجه می‌گیریم که همه چیز یک وب سایت خوب بسته به هماهنگ بودن آن با وردپرس توسعه داده شده است. شرکت‌های هاستینگ برای سایت‌های وردپرسی پهنای باند مشخصی را تعریف می‌کنند، پس باید به هماهنگ بودن آن‌ها اهمیت داد، چون ضعف وردپرس در مدیریت ارتباط با قسمت پایگاه داده وجود دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا