ایلان ماسکشبکه‌های اجتماعی

وکلای ایلان ماسک: توییتر روند دادگاه را فرسایشی کرده است

وکلای ایلان ماسک طی نامه‌ای به قاضی دادگاه دلاور اعلام کردند که توییتر در بازه زمانی قبل از برگزاری جلسه دادگاه، همکاری لازم را ندارد و این رفتار می‌بایست تغییر کند.

این نامه خطاب به کاتالین مک‌کورمیک، قاضی دادگاه دلاور که قرار است رای نهایی درباره مناقشه خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر توسط ایلان ماسک را صادر کند، نوشته شده از وی خواسته شد تا به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که فرآیند بررسی این پرونده از ۱۷ اکتبر آغاز شود.

هفته گذشته، مک‌کورمیک اعلام کرد که جلسه بررسی این پرونده در ماه اکتبر آغاز خواهد شد. در این بین، توییتر اصرار داشت که این جلسه هرچه زودتر برگزار شود چرا که ادامه‌دار بودن این مناقشه می‌تواند موجب آسیب رساندن به این شرکت شود.  

با این حال، توییتر به دنبال وادار کردن ایلان ماسک برای نهایی کردن خرید توییتر و پرداخت ۵۴.۲۰ دلار برای هر سهم این شرکت است. تیم ایلان ماسک اما به دنبال این بود که این جلسه هرچه دیرتر برگزار و امیدوار بود که این جلسه به سال آینده موکول شود.  

اما مک‌کورمیک ماه اکتبر را به عنوان زمان برگزاری جلسه دادگاه تعیین و به طرفین اعلام کرد که خود را برای این جلسه آماده و اسناد و مدارک خود را گردآوری کنند. حال تیم ایلان ماسک اعلام کرد که اگرچه تلاش می‌کند تا خود را برای این جلسه آماده کند اما توییتر همکاری نمی‌کند.  

در نامه وکلای ماسک آمده است که تلاش‌های این شرکت برای آماده‌سازی خود به منظور حضور در جلسه رسیدگی به این پرونده در ماه اکتبر با همکاری متفابل توییتر همراه نبوده است. شواهد نشان می‌دهد که نکته اتکای ماسک برای تصمیم خود به منظور خروج از این قرارداد، ربات‌ها و اسپم‌ها در توییتر است که برای اثبات این ادعا، به اطلاعات نیاز دارد.  

وکلای ماسک به سه مشکل اصلی پیش روی خود اشاره کرده‌اند و از مک‌کورمیک خواستند تا این موانع را برطرف کند. نخست؛ نبود یک زمان و روز مشخص برای برگزاری جلسه دادگاه است که به توییتر اجازه می‌دهد تا زمان برگزاری جلسات برنامه‌ریزی شده را به تعویق بیندازد.

توییتر به دنبال این است که این جلسه در روز ۱۰ اکتبر برگزار شود اما ماسک خواهان تعویق یک هفته‌ای این جلسه است. مورد دومی‌که وکلای ماسک به آن اشاره کردند این است که توییتر در ارائه اطلاعات درخواستی وکلای ماسک همکاری نمی‌کند؛ با اینکه، ارائه این اطلاعات کار بسیار سختی نیست.  

مورد سوم نیز به عدم ارائه اطلاعات خام مربوط به این شبکه اجتماعی توسط توییتر برمی‌گردد که در واقع، این اطلاعات تحت عنوان اطلاعات Firehouse شناخته می‌شود. تیم ماسک می‌گوید که تا روز یکم آگوست می‌بایست به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند. در این نامه از مک‌کورمیک خوسته شده تا توییتر را وادار کند این اطلاعات را در بازه زمانی تعیین‌شده از سوی ماسک ارائه دهد.

این نامه قطعا طی ساعاتی دیگر با پاسخی از سوی توییتر همراه خواهد بود. این شرکت اخیرا اعلام کرد که درخواست‌های ماسک مضحک و بی‌ربط به این پرونده است. توییتر همچنین ایلان ماسک را به عدم شفافیت و رفتاری مبهم در این پرونده متهم کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا