اپلموبایل

مدل‌های پرو آیفون ۱۴ مجهز به رم ۶ گیگابایتی LPDDR5 عرضه می‌شوند؟

به نظر می‌رسد که اپل امسال قصد دارد تا از رم ۶ گیگابایتی LPDDR5 در نسل جدید گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس خود استفاده کند.
با این حال، در این گزارش آمده که اگرچه دو مدل دیگر این شرکت یعنی آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس، به رم ۶ گیگابایتی مجهز خواهند بود اما مدل آن از نوع LPDDR4X است که در مدل‌های کنونی آیفون اپل به کار رفته است.
گفته می‌شود که این رم جدید در مدل‌های پرو، از لحاظ مصرف انرژی، عملکردی بهینه‌تر و سرعتی بالاتر نسبت به رم‌های موجود برخوردار خواهد بود. طبق آخرین شنیده‌ها، اپل قصد دارد تا به منظور مقابله با محدودیت‌هایی زنجیره تامین، تعداد تامین‌کنندگان قطعات آیفون ۱۴ خود را افزایش دهد.
در خبرها آمده که شرکت SG Micro، اخیرا گواهینامه کیفیت برای استفاده از محصولات خود در گوشی‌های آیفون ۱۴ را به دست آورده و قرار است مدارهای مجتمع مدیریت انرژی خود را در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه کند.
طبق آخرین شنیده‌ها، اپل به‌تازگی تولید آزمایشی مدل‌های آیفون ۱۴ را آغاز کرده و گفته می‌شود که این سری در ماه آگوست، وارد فاز تولید انبوه و در ۱۳ سپتامبر عرضه خواهد شد.
انتظار می‌رود که مدل‌های آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو مجهز به صفحه نمایش ۶.۱ اینچی عرضه شوند. برای آیفون ۱۴ مکس و آیفون ۱۴ پرو مکس نیز نمایشگر ۶.۷ اینچی پیش‌‎بینی شده است.
از جمله مشخصاتی که برای مدل‌های پرو ذکر شده می‌توان به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اشاره کرد که می‌توانند تجربه عکاسی و فیلمبرداری متفاوتی را برای دارندگان این مدل‌ها به ارمغان آورند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا