تجارتگوگل

با تبلیغات گوگل چگونه در کمترین زمان در لینک اول گوگل قرار بگیریم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چطور می‌توان در لینک اول گوگل قرار گرفت؟

روش‌های متعددی برای این کار وجود دارد اما کوتاه‌ترین آن، استفاده از تبلیغات گوگل است. برای دستیابی به لینک اول همواره رقابت وجود داشته و دارد. اصول و قاعده‌هایی را گوگل در نظر گرفته تا دنیای وب را مفیدتر کند و جستجو کنندگان در وب را به خواسته شان برساند. رعایت کردن این اصول و قواعد کار ساده‌ای نیست، به علاوه بسیار زمان‌بر و پر هزینه است.

راه ساده‌تری برای دستیابی به لینک اول گوگل هست و آن تبلیغات گوگل است. برای آن که در صفحه اول گوگل باشید، با صرف هزینه و چند کلیک ساده می‌توانید به خواسته خود برسید. تبلیغات گوگل شبیه اجاره گرفتن لینک‌های اول از گوگل است. بسته به این که  سایت‌های خوب و جامعی در زمینه مورد نظر شما وجود دارد، هزینه اجاره گرفتن لینک اول متفاوت است.

برای تبلیغ در گوگل چه باید کرد؟

تبلیغات گوگل به وسیله حساب گوگل ادز قابل انجام است. کافی است با خرید اکانت گوگل ادوردز به سادگی هر چه تمام تبلیغات گوگل خود را انجام دهید. البته باید برای استفاده از خدمات گوگل ادز آن را شارژ کنید و به اعتبار موجود در این کیف پول دیجیتال بیفزایید تا برای استفاده از تبلیغات گوگل از موجودی اعتبارتان استفاده کنید.

علاوه‌بر تبلیغات گوگل می‌توان از شیوه‌های دیگری هم استفاده کرد تا به سوی لینک اول پیش رفت. اما تنها روشی که در کمترین زمان شما را به لینک اول برساند، تنها استفاده از تبلیغات گوگل است. گوگل بابت هزینه‌ای که به او می‌دهید، لینک اول را به شما اجاره می‌دهد.

بهبود فروش با تبلیغات گوگل
بهبود فروش با تبلیغات گوگل

چگونه خرید اکانت گوگل ادوردز را انجام دهید؟

گوگل یک شرکت بین‌المللی است، برای فعال سازی و خرید اکانت گوگل ادوردز می‌بایست از ارزهای مورد قبول جهانی استفاده کنید.

پول ملی کشور ما، ریال، مورد قبول گوگل نیست. از آن جا که کشور ما جزو تحریم هست، نمی‌توانید حساب بین‌المللی مثل پی‌پال داشته باشید. برای همین برای خرید اکانت گوگل ادوردز می‌بایست از طریق واسطه اقدام کنید. ما می‌توانیم این کار را برایتان انجام دهیم.

بعد از خرید اکانت گوگل ادز، نوبت به شارژ کردن آن هست.

چگونه اکانت گوگل ادز خود را شارژ کنید؟

برای شارژ کردن اکانت گوگل ادز نیاز به پرداخت ارزی، به حساب گوگل دارید، اگر حساب ارزی فعال ندارید، می‌توانید از طریق واسطه، گوگل ادز خود را شارژ کنید. بعد از شارژ، حساب آماده استفاده است.

کاربرد تبلیغات گوگل در چیست؟

گوگل صاحب موتور جستجوی دنیاست، جایی که لینک‌ها را مرتب کرده و آن‌ها را رتبه‌دهی می‌کند تا مشخص کند که کدام لینک در رتبه اول قرار بگیرد.

روش‌ها و راه‌های مختلفی برای قرار گرفتن در لینک اول  وجود دارد. سریع‌ترین راه ممکن برای رسیدن به صفحه اول استفاده از تبلیغات گوگل است.

خرید اکانت گوگل ادوردز
خرید اکانت گوگل ادوردز

اما چرا اهمیت دارد که در صفحه اول گوگل باشیم؟

اکثر کابران اینترنت هنگام جستجوی یک کلیدواژه فقط صفحه اول را نگاه می‌کنند و به صفحات بعد نمی‌روند، ضمنا تعداد زیادی از حاضرین در صفحه اول، روی لینک اول کلیک می‌کنند. اگر می‌خواهید خدمت و محصول شما دیده شود، باید بتوانید به صفحه اول گوگل برسید و بهتر است لینک اول را دریافت کنید.

گوگل ادز راه کار گوگل برای صاحبان سایتی هست که مایلند با پرداخت هزینه دوره‌ای در صفحه اول باشند.

برای بودن در صفحه اول گوگل تنها راه شما استفاده از خدمات گوگل ادز نیست، مثلا می‌توانید کارهای زیر را نیز انجام دهید:

  • نوشتن مقاله و محتواهای خوب و مفید برای کاربران
  • گسترش ابعاد خدمات و موضوعات سایت تان؛ تا هر آنچه در گوگل سرچ می‌شود، در نهایت به سایت شما برسد.
  • استفاده از انواع تبلیغات دیگر مثل تبلیغات کلیکی، پوستر و بنر، ریپورتاژ آگهی و…
  • تعامل و مشارکت با سایت‌های دیگر

گوگل ادز در کمترین زمان ممکن شما را به لینک اول می‌آورد؛ اگر می‌خواهید برای همیشه آن‌جا بمانید، می‌توانید از ابزارهای کمکی دیگر نیز استفاده کنید.

استفاده از تبلیغات گوگل شما را به لینک اول می‌برد، آن‌هم به محض استفاده از آن؛ اما برای ماندن در آن جا نیاز به آپدیت و بهینه سازی مداوم وب‌سایت تان هست.

سئو یا گوگل ادز کدام انتخاب بهتر است؟

سئو یعنی بهینه‌سازی سایت و محتوا برای موتورهای جستجو که بیشتر شامل گوگل می‌شود زیرا بزرگترین موتور جستجوی دنیاست که بیشتر مردم جهان از آن استفاده می‌کنند.

حال شما می‌خواهید سایت تان در صفحه اول گوگل باشد، چطور می‌توانید این کار را انجام دهید؟

دو راه وجود دارد؛ فرایند بلند مدت و دائمی سئو را انتخاب می‌کنید یا استفاده از گوگل ادز و خدمات تبلیغاتی آن مورد نظر شماست؟

مزایا و معایب هر کدام را بخوانید:

گوگل ادز

  • خدمات اختصاصی گوگل برای شماست تا لینکی را در صفحه اول به شما اختصاص دهد
  • در همان لحظه خرید اشتراک، می‌توانید خدمت مورد نظر خود را فعال کنید.
  • برای ماندن در صفحه اول باید اشتراک خود را تمدید کنید.

سئو

  • فرایندی بلند مدت برای بهینه کردن محتواست.
  • معمولا چند ماه طول می‌کشد تا نتیجه آن را در صفحه اول گوگل ببینید
  • نیاز به بازبینی مدوام محتوا برای بهتر کردن آن وجود دارد
  • الزاما نمی‌تواند شما را به لینک اول برساند

 

پیشنهاد ما

هم زمان از تبلیغات گوگل و سئو استفاده کنید. گوگل در کمترین زمان ممکن سایت شما را به لینک اول می‌رساند. با این کار بازدید از صفحه شما به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد، می‌دانید که برای این کار باید خرید اکانت گوگل ادوردز را انجام داده باشید و با استفاده از گوگل ادز خود،   کار تبلیغات در گوگل را انجام دهید.

در این مدت محتوا سئو شده و مناسب، بهینه کردن سایت و… به حفظ جایگاه سایت شمادر صفحه اول کمک می‌کند. به گونه‌ای که دیگر نیازی به اشتراک ماهانه گوگل ادز و شارژ حساب کاربری خود نخواهید داشت. البته بهینه سازی سایتو تولید محتوای سئو شده نیازمند هزینه است. شاید شما ترجیح دهید، فقط برای تبلیغات گوگل هزینه کنید و نیازی به سئو نبینید. به هر حال تصمیم شماست که چه کاری را انجام دهید.

سخن پایانی

با خرید اکانت گوگل ادوردز، می‌توانید از خدمات گوگل ادز استفاده کنید و به کمک تبلیغات گوگل می‌توانید با کمترین زمان ممکن به لینک اول رسیده و بازدید بیشتری را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

‫1,038 دیدگاه ها

  1. 프라그마틱 슬롯에 대한 글 정말 잘 읽었어요! 더불어, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 정보를 얻을 수 있어요. 함께 교류하며 더 많은 지식을 얻어보세요!
    프라그마틱 슬롯 무료 체험

    프라그마틱의 게임을 플레이하면 항상 긴장감 넘치고 즐거운 시간을 보낼 수 있어 좋아요. 여기서 더 많은 이야기를 들려주세요!

    http://www.iavstudios.com/
    https://www.wilsonamado.com
    https://www.12315oq.cn/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا