گوناگون

اپلیکیشن خرید گل و گیاه «گلمون» در تهران و تمامی مراکز استان‌ها فعال شد

گل‌‎ها از مهم‎‌ترین عناصر در ایجاد یک سورپرایز فوق‌‎العاده به شمار رفته و با تازه‌‎تر کردن روح، منجر به شعف انسان می‌شوند.  بنابراین در یک کالکشن سورپرایز، گل عضوی جدایی ناپذیر بوده و عدم حضور آن به عنوان تبریک سال‌روزهای مختلف می‌تواند یک نوع نقص به شمار آید. پس برای برگزاری هر چه بهتر یک سورپرایز مجازی خوب است که در سبد خرید خود گل‌‎های زیبا و دوست داشتنی را نیز اضافه کنید و با تزیین و قرار دادن آن در سبدهای مخصوص، احترام و عشق خود را به دیگران نشان داده و آن‎‌‎ها را شیفته‌‎ی مهربانی خود کنید.

به صورت مجازی عزیزانتان را سورپرایز کنید!

با شیوع ویروس کرونا اغلب پزشکان و البته سازمان جهانی بهداشت به در خانه ماندن و رعایت کلیه‌‎ی پروتکل‌‎های بهداشتی به شدت تاکید دارند که این موضوع یعنی رعایت شیوه نامه‎‌ها، با ورود هر پیک جدید از این ویروس اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. بنابراین لازم است برای سلامت خود و عزیزانمان حتی‌الامکان از سفرهای برون شهری و حتی درون شهری خودداری کرده و کلیه‌‎ی کارهای خود را از طریق فضای مجازی به انجام برسانیم. خوشبختانه در این دوران با راه‌‎اندازی اپلیکیشن‌‎های مختلف، امکان رفع بسیاری احتیاجات از طریق این فضا امکان‌پذیر بوده و همه‌‎ی مشاغل برای سودآوری بیشتر و البته حفظ سلامت کارکنان و مشتریان خود تصمیم به فروش آنلاین محصولات خود گرفته‌‎اند. سفارش آنلاین کیک و گل از جمله خدماتی است که اپلیکیشن‌‎ خرید گل گلمون، با دسترسی راحت‌‎تر به این محصولات زمینه‌‎ی سورپرایز مجازی را به وجود آورده‌‎اند.

بنابراین هر شخص برای سورپرایز خانوداه یا دوستان و حتی همکاران خود دیگر احتیاجی به سر زدن به گل‌‎فروشی‌‎ها و قنادی‌‎های مختلف نداشته و به راحتی با مراجعه به این اپلیکیشن‌‎ها و انتخاب گل‌‎ها یا دیگر محصولات این اپلیکیشن می‌توانند به سفارش گل در تهران اقدام نموده و محصول خریداری شده را درب منزل و یا محل کار توسط پیک‎‌های تخصصی، به فرد مورد نظر خود تحویل دهند.

از چه استان‎‌هایی می‌توان سفارش گل داد؟

جهت سفارش و خرید آنلاین گل و کیک هیچ محدودیت مکانی وجود نداشته و تقریبا ساکنین تمامی استان‎‌ها امکان سورپرایز مجازی عزیزان خود را خواهند داشت. چرا که اپلیکیشن گلمون با برقراری ارتباط با گلفروشی‌‎های مختلف 30 استان ایران امکان دسترسی راحت‌‎تر به گل‎‌ها را به وجود آورده است.  یعنی قرار نیست گل‌‎های خریداری شده از استانی به استان دیگر منتقل شوند بلکه هر شخص تنها با انتخاب محصولات دلخواه خود می‌تواند گل‌‎های خریداری شده را  از گلفروشی‌‎های شهر خود ظرف مدت زمان حداکثر ۴ ساعت درب منزل دریافت کند. به این ترتیب هم طراوت و تازگی گل‌‍‌‎ها حفظ شده و هم نگرانی از بابت کالاهبرداری و یا سوءاستفاده گری وجود نخواهد داشت؛ چرا که تمامی گلفروشی‌‎های موجود در این اپلیکیشن، از مراکز معتبر شهر خودتان انتخاب شده‎‌اند.

مزایای سفارش آنلاین گل و سورپرایز به صورت مجازی از اپلیکیشن خرید گل گلمون

اپ خرید گل و گیاه گلمون
اپ خرید گل و گیاه گلمون

برای خرید حضوری گل‌‎ها محدودیت زمانی و مکانی وجود داشته و شخص به راحتی نمی‌تواند به اکثر گلفروشی‌‎ها سربزند و یا حتی گاهی با مراجعه به مراکز مختلف دچار سردرگمی شده و توانایی انتخاب خود را از دست می‌دهد و نمی‌داند مناسب‌‎ترین گزینه، برای تبریک تولد و یا حتی شخص مدنظر خود کدامست. این در حالی است که در خرید مجازی، فرد بدون طی نمودن هیچگونه مسافتی می‌تواند با دنیایی از گل مواجه شده و از میان دسته‌‎های مشخص قرار داده شده در اپلیکیشن‌‎، مناسب‌‎ترین گزینه‌‎ را پس از گذراندن وقت و تفکر بیشتر انتخاب نماید.  از طرف دیگر از آنجایی که فرد به هیچ عنوان از منزل یا محیط کار خارج نشده، به شکل کاملا تخصصی می‌تواند به سورپرایز مجازی افراد مختلف محل کار یا منزل خود بپردازد بدون این که کسی از این قضیه مطلع شود.

انواع گل‌‎های مناسب سورپرایز

به طور کلی این که چه گلی را برای مراسم خواستگاری، سالگرد ازدواج و یا سورپرایز مجازی جشن تولد انتخاب کنیم، همگی بسته به سلیقه‌‎ی آن شخص و علاقه‌‎ی شما دارد. شما می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی از بابت خراب شدن محصولات، به صورت آنلاین و در فرصتی کوتاه آن‌‎ها را دریافت کنید.

  • گل و گیاه آپارتمانی؛ بسیاری اوقات افراد ترجیح می‌دهند به جای خرید باکس‎‌های گل، گل‌‎های آپارتمانی به همراه گلدان‌‎های زیبا را خریداری نمایند. اما برای سورپرایز مجازی به واسطه‌‎ی گل‌‎های آپارتمانی تامل بیشتری لازم است. چرا که اکثر گیاهان همانند دیگر موجودات زنده به رسیدگی و توجه نیاز دارند و اگر فرد مقابل شما فرصت رسیدگی به گل را نداشته باشد ممکن است عمر گل خیلی زودتر از آنچه انتظار است، تمام شود.

  • سبد گل؛ سبدهای گل از جمله متداول‎‌ترین محصولات گل فروشی‎‌ها جهت مراسمات خواستگاری و یا حتی عیادت از مریض هستند. در این سبد‎ها گل‌‎ها به شیوه‌‎های هنرمندانه‌‎ای قرار گرفته و افراد بنا به سلیقه‎‌ی خود می‌توانند یکی از زیباترین محصولات را از گلمون سفارش دهند. پس اگر قصد سورپرایز بیمار کرونایی و عزیزان بیماری که نمی‌توانید به آن‎‌ها سربزنید را دارید بهتر است با خرید یک سبد گل زیبا توجه و اهمیت خود را به آن‎‌ها نشان دهید.

  • جعبه یا باکس گل؛ جعبه‌‎ها یا باکس‌‎های گل از جمله جدیدترین شیوه‎‌های سورپرایز مجازی هستند که با مرتب قرار دادن شاخه‎‌های گل‌‎های رز و داوودی و بنفشه و… محصولی جذاب و شیک را برای هدیه به افراد خاص به وجود خواهند آورد. پس اگر در خرید محصولات مختلف در تردید هستید و یا شناخت کاملی از علایق طرف مقابل خود ندارید بهتراست از یک جعبه‌‎ یا باکس‎‌های گل استفاده کنید.

اپلیکیشن گلمون
اپلیکیشن گلمون

 خرید باکس شکلات برای سورپرایز

در گل فروشی گلمون علاوه بر کیک‌‎ و یا گل‌‎های مختلف، باکس‌‎های شکلاتی جهت سورپرایز مجازی وجود دارند که هر شخص با انتخاب باکس مدنظر خود بر اساس سلیقه یا بودجه‌‎ای که دارد، می‌تواند به سورپرایز نمودن عزیزان خود در روز ولنتاین یا تولد و… اقدام کند. این باکس‌‎ها حاوی شکلات‌‎های مختلف، عروسک‌‎های خرسی، گل و دیگر وسایلی تزیینی هستند که در مجموع یک پکیج هدیه‌‎ی جالب و بامزه را ایجاد می‌کنند.

اگر قصد سورپرایز مجازی دوستان یا خانوداه‌‎ی خود را دارید کافی است به آدرس www.golemoon .com/application مراجعه کرده و از خدمات خوب این اپلیکیشن نظیر ارسال رایگان محصولات، تضمین کیفیت، طروات و تازگی گل‌‎ها استفاده کرده و محصولات خود را از یکی از ۳۰نمایندگی فعال این اپلیکیشن در سراسر ایران دریافت کنید. در خرید از این اپلیکیشن قبل از تحویل می‌توانید تصویر محصول خود را از طریق برقراری ارتباط با پشتیبانی مشاهده کرده و سپس آن را تایید کرده و اجازه‌‎ی ارسال را بدهید. با وجود تمام این امکانات دیگر تردیدی از بابت تهیه‌‎ی محصولات شکیل و زیبای اپلیکیشن  گلمون باقی نمی‌‎ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا