اپل

آپدیت‌های جدید iOS، iPadOS، MacOS، tvOS و watchOS عرضه شد

اپل نسخه‌های جدید آی او اس ۱۵.۶، آیپد او اس ۱۵.۶، مک او اس ۱۲.۵، واچ او اس ۸.۷ و تی‌وی او اس ۱۵.۶ را برای دارندگان دستگاه‌های مجهز به این پلتفرم‌ها عرضه کرد.
به‌روزرسانی‌های اصلی این چند سیستم عامل طی چند ماه آینده عرضه خواهند شد، اما بدیهی است که این آپدیت‌های جدید با تغییرات محسوسی همراه نخواهد بود. با این حال، طبق گفته اپل، موارد جدید در این پلتفرم‌ها عبارتند از:

  • آی او اس ۱۵.۶ و آیپد او اس ۱۵.۶: اضافه شدن قابلیت‌های توقف، بازپخش، راه‌اندازی مجدد و افزایش سرعت پخش هنگام تماشای بازی ورزشی زنده در اپلیکیشن TV و رفع باگ‌هایی در قسمت‌های Settings، Mail و مروگرر سافاری
  • مک او اس ۱۲.۵: به‌روزرسانی اپلیکیشن TV و رفع باگ‌های مرورگر سافاری
  • واچ او اس ۸.۷: ارتقای عملکرد، رفع چند باگ و ارتقای امنیت
  • تی‌وی او اس ۱۵.۶: بهبود عملکرد کلی و ارتقای پایداری

همچنین با دریافت این آپدیت‌ها، امنیت دستگاه‌ها نیز ارتقا می‌یابد و برخی از راه‌های نفوذ به دستگاه‌ها که خطرناک نیز هستند، برطرف خواهد شد. اگرچه اپل هیچ اشاره‌ای به این باگ‌ها نکرده اما توصیه می‌شود که کاربران این آپدیت‌های جدید را در اسرع وقت روی دستگاه‌های خود نصب کنند.
این چنین به نظر می‌رسد که این آپدیت‌ها، آخرین نسخه‌های قبل از به‌رزورسانی اصلی در فصل پاییز خواهند بود. طبق آخرین اطلاعات، احتمالا این به‌روزرسانی برای دارندگان دستگاه‌های آیفون ۶ اس، آیفون ۷ و نسل نخست آیفون SE، آخرین آپدیتی خواهد بود که می‌تواند دریافت کنند.
دارندگان دستگاه‌های مجهز به پلتفرم‌های آی او اس و آیپد او اس می‌توانند از طریق مراجعه به Settings، سپس General و بعد از آن Preferences و در نهایت Software Update، آی او اس ۱۵.۶ یا آیپد او اس ۱۵.۶ را دریافت کنند.
همچنین با دنبال کردن Apple Menu، System Prefernces و Software Update، می‌توان مک او اس ۱۲.۶ را دانلود و روی دستگاه نصب کرد. ساعت اپل واچ و اپل تی‌وی به صورت خودکار به‌روزرسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا