سامسونگموبایل

رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ ۲۲ مرداد برگزار می‌شود

احتمال معرفی گوشی تاشو زد فلیپ ۴ در این مراسم وجود دارد.

سامسسونگ رسما از برگزاری رویداد گلکسی آنپکد (Galaxy Unpacked) خود در روز دهم آگوست (۲۲ مردادماه) خبر داد.

مراسمی‌ که با توجه به تیزر منتشرشده٬ احتمالا سامسونگ روی معرفی محصولات تاشوی این شرکت متمرکز خواهد بود و شاهد معرفی نسل جدیدی از گوشی‌های سری گلکسی زد فلیپ خواهیم بود.  

اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی از محصولات مورد انتظار برای این رویداد در دست نیست اما اگر این گوشی مرموز در تیزر همان گلکسی زد فلیپ ۴ باشد، به احتمال زیاد با به‌روزرسانی‌هایی در بخش‌های مختلف همراه خواهد بود.  

با این حال، تصویر نشان می‌دهد که این گوشی از لحاظ ظاهری بسیار نزدیک به مدل قبلی خود خواهد بود و از دوربین پشتی دوگانه، دکمه پاور و حسگر اثرانگشت مشابهی بهره می‌برد. البته برخی از منابع خبری نیز از معرفی نسخه ارتقایافته گوشی گلکسی زد فولد ۳ نیز خبر داده‌اند که گفته می‌شود با برآمدگی دوربین متفاوتی نسبت به مدل فعلی عرضه خواهد شد.

همچنین رونمایی از مدل‌های جدیدس ساعت گلکسی واچ نیز در این مراسم دور از انتظار نیست. محصولی که احتمالا گلکسی واچ ۵ نام خواهد داشت و طبق آخرین شنیده‌ها، مجهز به قابلیت حسگر دمای بدن خواهد بود و علاوه بر تغییراتی در طراحی، طول عمر باتری آن نیز ارتقا خواهد یافت.  

محصول دیگری نیز برای این رویداد پیش‌بینی شده که از جمله آنها می‌توان به گلکسی بادز ۲، تبلت و لپ‌تاپ جدید سامسونگ اشاره کرد.

نوشته های مشابه

‫893 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا