اپلموبایل

انتشار تصاویر منتسب به ایفون ۱۴پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس

اخیرا تصاویری منتسب به گوشی‌های جدید آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس اپل در فضای وب منتشر شده که اطلاعاتی را  در خصوص طراحی این مدل‌ها فاش می‌کند.  

گفته می‌شود این تصاویر که از نوع رندرهای CAD هستند، مبتنی بر اندازه واقعی و طراحی نهایی این دو گوشی ایجاد شده‌اند. طبق آخرین گزارش‌ها، اپل تولید آزمایشی سری گوشی‌های آیفون ۱۴ را آغاز کرده و انتظار می‌رود در ماه آگوست نیز تولید انبوه این گوشی‌ها آغاز شود.  

همچنین برخی از منابع خبری از عرضه مدل‌های آیفون ۱۴ از روز ۱۳ سپتامبر به بازار خبر می‌دهند. با این حال، تورم این روزهای بازار، ابهاماتی را در خصوص میزان فروش گوشی‌های نسبتا گران‌قیمت اپل شکل داده که البته بسیاری از تحلیلگران معتقدند که این وضعیت، تاثیری در فروش گوشی‌های این شرکت نخواهد داشت.  

از سویی دیگر، علی‌رغم کاهش تقاضای جهانی برای خرید گوشی‌های هوشمند، فروش آیفون‌های اپل همجنان در ماه ژوئیه بالا بود و به زعم تحلیلگران، آنهایی هم که فعلا تصمیمی‌برای خرید ندارند، منتظر ورود مدل‌های جدید آیفون به بازار هستند.

اخیرا مینگ-چی کو، تحلیلگر برجسته حوزه فناوری مدعی شد که بر اساس نظرسنجی‌ها، میزان فروش گوشی‌های آیفون ۱۴ در چین از نسل قبلی آن بالاتر خواهد بود. گفته می‌شود که آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو مجهز به نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی عرضه خواهند شد که علاوه بر این وجه تمایز، از دوربینی بزرگ‌تر و مجهز به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی نیز در آنها استفاده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا