گوگلموبایل

انتشار تصاویر و اطلاعاتی از مشخصات گوشی پیکسل ۷ پرو گوگل

تصاویری واقعی از گوشی جدید پیکسل ۷ پرو گوگل و برخی از مشخصات آن، پس از آنکه یک فروشنده در فیسبوک، نمونه اولیه این گوشی را به اشتباه به جای پیکسل ۶ پرو به مشتری تحویل داد، در فضای وب منتشر شد.  

این گوشی که با اسم رمز Cheetah شناخته می‌شود مبتنی بر اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد و در جریان رویداد کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت به صورت اجمالی معرفی شد و در طی روزها و هفته‌های اخیر، اخبار و شایعات زیادی پیرامون آن به بیرون درز کرده است.  

طبق گفته یکی از کاربران، او مدل پیسکل ۶ پرو را از به یک فروشنده گوشی در فیسبوک سفارش داد اما نمونه اولیه پیکسل ۷ پرو را برای وی ارسال شد. اگرچه باید در قبول این ادعا، کمی ‌محتاطانه رفتار کرد اما تصاویر منتشرشده با آنچه تاکنون از این محصول فاش شده، مطابقت دارد.

در این تصایر، نمایی از پنل پشتی پیکسل ۷ پرو و ماژول دوربین آن به وضوح قابل رویت است. گفته می‌شود که مدل‌های سری پیکسل ۷ از دوربینی پیشرفته و مجهز به قابلیت فیلمبرداری سلفی ۴K بهره می‌برند.

از جمله مشخصاتی که تاکنون برای این محصول پیش‌بینی شده می‌توان به نمایشگر S6E3HC4 ساخت سامسونگ اشاره کرد که از رزولوشن ۱۴۰۰ در ۳۱۲۰ پیکسل بهره می‌برد و میزان روشنایی آن در حالت دستی برابر با ۶۰۰ نیت عنوان شده که در حالت خودکار به ۱۰۰۰ نیت ارتقا خواهد یافت.

گفته می‌شود که نسل جدید پردازنده‌های اختصاصی Tensor در این گوشی استفاده خواهد شد که از هسته‌های پردازشی Cortex-A55 برای پردازش دستوراتی که به توان پردازشی بالایی نیاز ندارند، بهره می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا