ایران

مجازی‌سازی کامپیوتر‌‌ها، آینده سخت‌افزاری سازمان‌ها

جشن تولد سی‌سالگی شرکت بهین تکنولوژی با معرفی محصولات جدید این شرکت برگزار شد.

رویداد بررسی تکنولوژی‌های نوین با رویکرد نسل جدید کلاینت‌های اداری ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱ در هتل اسپیناس پالاس تهران توسط  شرکت بهین تکنولوژی برگزار شد. 

در این رویداد کمپانی ATRUST (شرکت با تجربه و پیشرو در حوزه تولید زیروکلاینت و تین‌کلاینت) و شخصیت‌های مهم و برجسته‌ای از حوزه کسب‌وکار و اقتصاد کشور حضور داشتند و همزمان نیز در شبکه‌های اجتماعی بهین تکنولوژی به صورت زنده پخش شد.

جشن تولد سی‌سالگی شرکت بهین تکنولوژی با معرفی محصولات جدید این شرکت در زمینه دسکتاپ‌های مجازی برگزار شد

بهین تکنولوژی یکی از شرکت‌های خوشنام و‌ معتبر در صنعت IT کشور است که با بيش از ۲۹ سال سابقه فعاليت در اين صنعت، توانسته با توليد و عرضه محصولات پيشرو در زمينه تكنولوژی همراه با ارائه سرویس و خدمات بسیار قدرتمند و پشتیبانی مناسب، موجب افزایش اطمینان خاطر مشتریان و وفاداری آن‌ها گردد.

حمید توسلی مدیرعامل بهین تکنولوژی با اشاره به چشم‌انداز مجموعه، به دستاوردهای حاصل شده در طی سه دهه فعالیت اشاره نمود و دغدغه خود را تامین نیاز بخش‌های مختلف کسب‌و‌کارها، منطبق با جدیدترین و به روزترین تکنولوژی‌های پیشرو جهانی همراه با ارائه خدماتی شایسته ذکر کرد.

پس از این سخنرانی جشن سی سالگی بهین تکنولوژی با حضور متخصصین و مهمانان ویژه این مراسم برگزار شد.

در این نشست، متخصصین حوزه IT کشور در زمینه جدیدترین تکنولوژی‌ها، مزایا و معایب هر یک و ترندهای جهانی و پیشرو به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

از مهم‌ترین بخش‌های این رویداد، می‌توان به رونمایی از جدیدترین محصولات بهین تکنولوژی در حوزه IT  متناسب با نیاز سازمان‌ها، ادارات، بیمه و بانکداری و با تکیه بر دو مفهوم مدیریت مرکزی اطلاعات و امنیت اشاره کرد که در حین برگزاری مراسم، امکان مشاهده و تست این محصولات برای مهمانان میسر شده بود.

در انتهای برنامه نیز پنل بیان تجربه‌ها با حضور مدیران فروش و بازاریابی این شرکت، شکل گرفت و این مدیران از تجربیات کاری خود با مشتریان متفاوت و چالش‌هایشان سخن گفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا