پوشیدنی هوشمندسامسونگ

تصاویر گلکسی واچ ۵ سامسونگ لو رفت

اخیرا چند تصویر متعلق به نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ موسوم به گلکسی واچ ۵ در فضای وب منتشر شده که نمایی هرچند تایید نشده از ظاهر این اسمارت‌واچ را فاش می‌کند.

وب‌سایت 91Mobile با انتشار این تصاویر، اعلام کرد که سامسونگ در کنفرانس ماه آگوست خود، دو مدل از این ساعت را به نمایش خواهد گذاشت که یک مدل، پشرفته‌تر و احتمالا با پسوند ‍Pro معرفی و عرضه خواهد شد.  

این مدل با اسم رمز Project X شناخته می‌شود و طبق آخرین گزارش‌ها، در دو رنگ مشکی و تیتانیوم خاکستری وارد بازار خواهد شد. همچنین این مدل با یک اندازه کیس عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند بین نسخه‌های معمولی و LTE، انتخاب داشته باشند.  

مدل معمولی و غیرپرو گلکسی واچ ۵ نیز نسخه ارتقایافته‌ای از گلکسی واچ ۴ خواهد بود و با تمرکز روی قابلیت‌های تناسب اندام طراحی خواهد شد. همانند مدل قبلی، برای گلکسی واچ ۵ نیز دو کیس در اندازه‌های مختلف پیش‌بینی شده که البته گزینه انتخاب مودم LTE نیز پیش روی کاربران قرار داده شده است.  

گفته می‌شود که این مدل در رنگ‌های بیشتر و متنوع‌تری وارد بازار خواهد شد. طبق این گزارش، هر دو مدل از ساعت‌های هوشمند گلکسی واج ۵ مجهز به سیستم عامل wearOS ۳.۵ عرضه خواهند شد اما هنوز حرفی در خصوص ویژگی‌های جدید که قرار است به این محصول اضافه شود، زده نشده است.  

بر اساس آخرین شنیده، گلکسی واچ ۵ در جریان مراسم Unpacked که در تابستان و احتمالا در ماه آگوست برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. تا به این لحظه، اطلاعات دقیقی در خصوص این محصول در دست نیست و باید منتظر ماند و خبرهای بعدی در روزها و هفته‌های آتی را دنبال کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا