اپل

اپل در حال طراحی هوم‌پاد جدید با قیمتی مناسب

به نظر می‌رسد که اپل این روزها در حال طراحی مدل‌های مختلفی از محصولات خود برای رونمایی در فصل پاییز است که یکی از آنها، نسخه جدید اسپیکر هوم‌پاد خواهد بود.

مارک گورمن در جدیدترین شماره از نشریه Power On مدعی شد که مهندسان اپل در حال کار روی نسل جدید از اسپیکرهای هوشمند این شرکت هستند. محصولی که طبق گفته این تحلیلگر، از ظاهری شبیه به نسخه اولیه و سل ۲۰۱۸ هوم‌پاد طراحی خواهد شد.

اگر خاطرتان باشد اپل در سال ۲۰۲۱، تولید این هوم‌پاد را بدون آنکه محصولی را به عنوان جایگزین مستقیم آن معرفی کند، متوقف کرد. در حال حاضر، اگر کاربران به دبنال خرید اسپیکر هوشمندی مجهز به دستیار صوتی سیری باشند، تنها گزینه موجود هوم‌پاد مینی ۹۹ دلاری این شرکت است.

گورمن مدعی شد که این مدل جدید مجهز به تراشه جدید S۸ خواهد شد و از نمایشگری ارتقایافته که در قسمت بالایی اسپیکر نصب خواهد شد، بهره می‌برد. همچنین برای این نمایشگر، قابلیت مولتی-تاچ نیز پیش‌بینی شده است.

در حال حاضر، اسپیکر هوم‌پاد مینی از پردازنده S۵ بهره می‌برد و این یعنی، هوم‌پاد ۲۰۲۲ اپل از توان پردازشی بالاتری برخوردار خواهد بود. از سویی دیگر، در خبرها آمده که اپل قصد دارد تا قیمت رقابتی‌تری را برای این محصول به نسبت مدل ۲۰۱۸ در نظر بگیرد.

هوم‌پاد که در زمان عرضه با قیمت ۳۴۹ دلار به فروش می‌رفت، یکی از گران‌ترین اسپیکرهای بازار بود و همین مسئله، بسیاری از علاقه‌مندان را از انتخاب و خرید این محصول منصرف می‌کرد.

خبرنگار بلومبرگ همچنین اعلام کرد که علاوه بر هوم‌پاد، اپل در حال کار روی حداقل چهار مدل مک و یک ایرپاد پرو جدید است. محصولاتی که قطعا طی هفته‌ها و ماه‌های آتی، اطلاعات بیشتری از آنها به بیرون درز خواهد کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا