تکنولوژی

ساخت فصل دوم سریال «بازی مرکب» تایید شد

پس از مدت‌ها انتظار و انتشار شایعات مختلف، بالاخره ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب (Squid Game) تایید شد.  

هوانگ دونگ- هیوک، خالق سریال محبوب بازی مرکب با انتشار پیامی از بازگشت دوباره این سریال و گی-هون به نتفلیکس خبر داد. در این پیام ویدیویی ۱۰ثانیه‌ای آمده است: مرد کت و شلواری با دداکجی باز می‌گردد.

کارگردان بازی مرکب در این رابطه نوشت: ۱۲ سال طول کشید تا فصل اول بازی مرکب آماده پخش در سال گذشته شود، اما تنها ۱۲ روز طول کشید تا این سریال به محبوب‌ترین سریال نتفلیکس تبدیل شود.  

وی ادامه داد: به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده بازی مرکب، از این اتفاق بسیار خوشحالم و از اینکه ما را تماشا کردید و دوست داشتید، سپاسگزارم. اکنون یک بار دیگر برای دوری جدید به ما بپیوندید.

تصمیم به ساخت فصل دوم این سریال و بازگشت آن به نتفلیکس در حالی اعلام شد که علی‌رغم محبوبیت بازی مرکب در سراسر جهان، نتفلیکس در ماه آوریل و برایاولین بار، از کاهش تعداد مشترکان خود خبر داد که در ۱۰ سال گذشته، بی‌سابقه بوده است.  

این اتفاق با اخراج برخی از کارکنان و همچنین سخت‌گیری‌های بیشتر در اختصاص بودجه به تولید فیلم و سریال در سراسر جهان همراه شد. نتفلیکس همچنین قابلیت اشتراک‌گذاری رمز عبور را محدود کرد و به کارمندان خود گفت که پخش زنده همراه با تبلیغات را در اواخر سال آینده میلادی راه‌اندازی خواهد کرد.

استقبال از سریال بازی مرکب به حدی بود که تنها چند روز پس از عرضه توانست به محبوب‌ترین سریال نتفلیکس تبدیل شود. سال گذشته، کارگردان این سریال گفت که در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فصل دوم این سریال است و تد ساراندوس، مدیرعامل نتفلیکس نیز گفته بود که جهان بازی مرکب تازه شروع شده است.

در واقع، همه می‌دانستند که فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد اما این موضوع به صورت رسمی‌تایید نشده بود تا اینکه اخیرا هوانگ، رسما این موضوع را اعلام کرد. با این حال، هنوز زمان دقیقی برای آغاز پخش فصل دوم بازی مرکب اعلام نشده و حتی مشخص نیست که آیا فیلمبرداری آن به پایان رسیده یا خیر.  

خالق بازی مرکب اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۴ می‌توان این سریال را که با بازی‌های شیطانی بیشتری همراه خواهد بود، به تماشا بنشینیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا