موبایل

زمان عرضه گوشی هوشمند Nothing Phone 1 اعلام شد

شرکت Nothing رسما اعلام کرد که گوشی هوشمند Nothing Phone 1 این شرکت در روز 12 ژوئن (21 تیرماه) به صورت کامل معرفی و عرضه آن نیز آغاز خواهد شد. 

رویدادی که قرار است به صورت فیزیکی و با حضور علاقه‌مندان در لندن برگزار شود و جزو اولین کنفرانس‌های فیزیکی بعد از همه‌گیری کرونا محسوب ‌می‌شود. این رویداد همچنین به صورت زنده از طریق اینترنت قابل مشاهده خواهد بود.

با اینکه شرکت Nothing هیچ جزئیاتی از این مراسم اعلام نکرده اما یک افشاگر هندی اطلاعاتی از این گوشی و قیمت آن را در توییتر منتشر کرده است. به گفته این کاربر٬ گوشی شرکت nothing با قیمت ۹۹.۹۹۹ روپیه (۱۲۰۰ دلار) به بازار عرضه خواهد شد.

در دعوتنامه این مراسم که تصویر آن را مشاهده کنید، از رنگ‌های متنوعی استفاده شده که ‌می‌توان انتظار داشت Nothing Phone 1 در رنگ‌بندی‌های متنوعی عرضه خواهد شد. البته این شرکت پیشتر از طراحی این گوشی رونمایی کرد و ‌می‌دانیم که از بدنه پشتی شفافی بهره ‌می‌برد.

انتظار ‌می‌رود که در این مراسم، جزییاتی در خصوص صفحه نمایش، دوربین، باتری، پردازنده و همچنین قیمت این گوشی منتشر شود. البته علاوه بر Nothing و گوشی این شرکت، شرکت‌های دیگری نیز محصولاتی را برای عرضه در هفته‌ها و ماه‌های پیش رو در نظر گرفته اند.

از میان این گوشی‌های مورد انتظار ‌می‌توان به گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ، آیفون 14 اپل، پیکسل 7 گوگل، وان‌پلاس 10تی و شیائو‌می‌12تی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا