اپلواقعیت مجازی

هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا در WWDC 2022 معرفی ‌نمی‌شود

کمتر از یک هفته به برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل موسوم به WWDC 2022 باقی مانده و اگرچه تمرکز این مراسم روی محصولات نرم‌افزاری متمرکز است، اما احتمال رونمایی از دستاوردی سخت‌افزاری دور از انتظار نیست. 

در میان محصولات مورد انتظار، برخی منابع خبری طی هفته‌های اخیر از معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل در این رویداد خبر داده‌اند. محصولی که طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر، به یکی از داغ‌ترین شایعات دنیای فناوری تبدیل شده است. اما مینگ-چی کو، تحلیلگر شناخته‌شده دنیای فناوری معتقد است این هدست، جایی در WWDC 2022 نخواهد داشت. 

به گفته این تحلیلگر، در کنفرانس توسعه‌دهندگان امسال اپل، خبری از معرفی این هدست و همچنین سیستم عامل آن که تحت عنوان RealityOS شناخته ‌می‌شود، نخواهد بود چرا که این محصول هنوز وارد فاز تولید انبوه نشده است.

به گفته این کارشناس، اگر اپل تصمی‌می‌ برای عرضه این محصول در سال جاری داشت، بی‌تردید رقبای این شرکت، نمونه‌های مشابه خود را قبل از آنکه محصول اپل معرفی شود، روانه بازار ‌می‌کردند. مینگ-چی کو سال ۲۰۲۳ را به عنوان زمان عرضه این محصول پیش‌بینی کرد.

بر اساس آخرین اطلاعات، اپل در  WWDC 2022، از نسخه جدید پلتفرم آی او اس رونمایی خواهد کرد. نسخه‌ای که گفته ‌می‌شود با قابلیت‌های جدیدی هرچند کمتر از نسخه قبل، همراه خواهد بود. 

هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا در WWDC 2022 معرفی ‌نمی‌شود

همچنین در این مراسم. احتمالا اطلاعاتی در خصوص نسل جدید پردازنده‌های سری M2 اپل نیز ارائه خواهد شد. گفته ‌می‌شود که مهندسان اپل در حال طراحی و ساخت 9 دستگاه مک مجهز به تراشه‌های سری M2 هستند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا